Hyundai Equus VS460 - test

Hyundai Equus VS460
Hyundai Equus VS460Motor
Equusa używa prezydent Korei Południowej oraz prezes UEFA Michel Platini
Zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.
Zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.Motor

Zobacz również:

    Hyundai Equus VS460

    Miękkie fotele pokryto skórą bardzo dobrej jakości.
    Miękkie fotele pokryto skórą bardzo dobrej jakości.Motor
    W lodówce zmieszczą się dwie małe butelki i dwie puszki 0,33 l.
    W lodówce zmieszczą się dwie małe butelki i dwie puszki 0,33 l.Motor
    Tylny fotel jest bardzo szeroki. Można w nim łatwo... zasnąć.
    Tylny fotel jest bardzo szeroki. Można w nim łatwo... zasnąć.Motor
    Na nadwoziu brak logo Hyundaia. Equus to oddzielna linia, jak Acura dla Hondy.
    Na nadwoziu brak logo Hyundaia. Equus to oddzielna linia, jak Acura dla Hondy.Motor
    Hyundai Equus VS460
    Hyundai Equus VS460Motor
    Masywna sylwetka Equusa ma zdecydowanie azjatycki wygląd. Akcentów sportowych – brak.
    Masywna sylwetka Equusa ma zdecydowanie azjatycki wygląd. Akcentów sportowych – brak.Motor
    Aktywny tempomat sprawdza się w praktyce.
    Aktywny tempomat sprawdza się w praktyce.Motor
    Hyundai Equus VS460
    Hyundai Equus VS460Motor
    Miejsce dla najważniejszej osoby na pokładzie: w razie potrzeby, bardzo ważny pasażer może rozłożyć elektrycznie regulowany fotel, a także zamknąć elektrycznie wysuwane rolety z boku i z tyłu.
    Miejsce dla najważniejszej osoby na pokładzie: w razie potrzeby, bardzo ważny pasażer może rozłożyć elektrycznie regulowany fotel, a także zamknąć elektrycznie wysuwane rolety z boku i z tyłu.Motor
    System masażu w prawym fotelu obsługuje się wygodnym pilotem.
    System masażu w prawym fotelu obsługuje się wygodnym pilotem.Motor
    W panelu znajduje się włącznik lodówki i sterowanie tylną roletą.
    W panelu znajduje się włącznik lodówki i sterowanie tylną roletą.Motor
    Ekran z tyłu między fotelami jest identyczny jak ten w konsoli z przodu.
    Ekran z tyłu między fotelami jest identyczny jak ten w konsoli z przodu.Motor
    Pracę ułatwi natomiast rozkładany stolik, także wyłożony drewnem.
    Pracę ułatwi natomiast rozkładany stolik, także wyłożony drewnem.Motor
    Miejsce pracy kierowcy: zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.
    Miejsce pracy kierowcy: zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.Motor
    Regulacja pneumatyki: dostępna jest opcja „Sport”.
    Regulacja pneumatyki: dostępna jest opcja „Sport”.Motor
    Tym przyciskiem włącza się kamery w przednim zderzaku.
    Tym przyciskiem włącza się kamery w przednim zderzaku.Motor

    Opinia kierowcy Equusa

    Pan Ryszard od dwóch lat jeździ Equusem, wożąc ambasadora Korei Południowej. „Samochód jest niezwykle komfortowy, a przez 2 lata nie zdarzyła się żadna usterka. Zaletą jest możliwość bardzo łagodnego hamowania, podczas gdy w Mercedesie klasy S hamulec działa bardziej skokowo. Equus zużywa ok. 16-18 l/100 km w mieście” – mówi pan Ryszard.
    Pan Ryszard od dwóch lat jeździ Equusem, wożąc ambasadora Korei Południowej. „Samochód jest niezwykle komfortowy, a przez 2 lata nie zdarzyła się żadna usterka. Zaletą jest możliwość bardzo łagodnego hamowania, podczas gdy w Mercedesie klasy S hamulec działa bardziej skokowo. Equus zużywa ok. 16-18 l/100 km w mieście” – mówi pan Ryszard.Motor

    Dane techniczne: Hyundai Equus VS460

     
    Hyundai Equus
    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    4627 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V8/32
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    385 KM/6500
    Maks. moment obrotowy
    452 Nm/3500
    Napęd
    tylny
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tył
    wielowahaczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    516/189/149 cm
    Rozstaw osi
    304 cm
    Średnica zawracania
    12,1 m
    Masa/ładowność
    2035/485 kg
    Pojemność bagażnika
    475 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    77 l (Pb 95)
    Opony
    245/50 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,5 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    15,7/10,2/13,1
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,0 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    42,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    43,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,3 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    16,3/11,9
    Zasięg rzeczywisty
    546 km
    Cena wersji podstawowej*
    niedostępny
    Cena
    niedostępny