Hyundai Equus VS460 - test

Hyundai Equus VS460
Hyundai Equus VS460Motor
Equusa używa prezydent Korei Południowej oraz prezes UEFA Michel Platini
Zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.
Zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.Motor

Hyundai Equus VS460

Miękkie fotele pokryto skórą bardzo dobrej jakości.
Miękkie fotele pokryto skórą bardzo dobrej jakości.Motor
W lodówce zmieszczą się dwie małe butelki i dwie puszki 0,33 l.
W lodówce zmieszczą się dwie małe butelki i dwie puszki 0,33 l.Motor
Tylny fotel jest bardzo szeroki. Można w nim łatwo... zasnąć.
Tylny fotel jest bardzo szeroki. Można w nim łatwo... zasnąć.Motor
Na nadwoziu brak logo Hyundaia. Equus to oddzielna linia, jak Acura dla Hondy.
Na nadwoziu brak logo Hyundaia. Equus to oddzielna linia, jak Acura dla Hondy.Motor
Hyundai Equus VS460
Hyundai Equus VS460Motor
Masywna sylwetka Equusa ma zdecydowanie azjatycki wygląd. Akcentów sportowych – brak.
Masywna sylwetka Equusa ma zdecydowanie azjatycki wygląd. Akcentów sportowych – brak.Motor
Aktywny tempomat sprawdza się w praktyce.
Aktywny tempomat sprawdza się w praktyce.Motor
Hyundai Equus VS460
Hyundai Equus VS460Motor
Miejsce dla najważniejszej osoby na pokładzie: w razie potrzeby, bardzo ważny pasażer może rozłożyć elektrycznie regulowany fotel, a także zamknąć elektrycznie wysuwane rolety z boku i z tyłu.
Miejsce dla najważniejszej osoby na pokładzie: w razie potrzeby, bardzo ważny pasażer może rozłożyć elektrycznie regulowany fotel, a także zamknąć elektrycznie wysuwane rolety z boku i z tyłu.Motor
System masażu w prawym fotelu obsługuje się wygodnym pilotem.
System masażu w prawym fotelu obsługuje się wygodnym pilotem.Motor
W panelu znajduje się włącznik lodówki i sterowanie tylną roletą.
W panelu znajduje się włącznik lodówki i sterowanie tylną roletą.Motor
Ekran z tyłu między fotelami jest identyczny jak ten w konsoli z przodu.
Ekran z tyłu między fotelami jest identyczny jak ten w konsoli z przodu.Motor
Pracę ułatwi natomiast rozkładany stolik, także wyłożony drewnem.
Pracę ułatwi natomiast rozkładany stolik, także wyłożony drewnem.Motor
Miejsce pracy kierowcy: zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.
Miejsce pracy kierowcy: zaskakujące: wielki ekran, ale liczba obsługiwanych za jego pośrednictwem funkcji jest minimalna. Brak nawigacji.Motor
Regulacja pneumatyki: dostępna jest opcja „Sport”.
Regulacja pneumatyki: dostępna jest opcja „Sport”.Motor
Tym przyciskiem włącza się kamery w przednim zderzaku.
Tym przyciskiem włącza się kamery w przednim zderzaku.Motor

Opinia kierowcy Equusa

Pan Ryszard od dwóch lat jeździ Equusem, wożąc ambasadora Korei Południowej. „Samochód jest niezwykle komfortowy, a przez 2 lata nie zdarzyła się żadna usterka. Zaletą jest możliwość bardzo łagodnego hamowania, podczas gdy w Mercedesie klasy S hamulec działa bardziej skokowo. Equus zużywa ok. 16-18 l/100 km w mieście” – mówi pan Ryszard.
Pan Ryszard od dwóch lat jeździ Equusem, wożąc ambasadora Korei Południowej. „Samochód jest niezwykle komfortowy, a przez 2 lata nie zdarzyła się żadna usterka. Zaletą jest możliwość bardzo łagodnego hamowania, podczas gdy w Mercedesie klasy S hamulec działa bardziej skokowo. Equus zużywa ok. 16-18 l/100 km w mieście” – mówi pan Ryszard.Motor

Dane techniczne: Hyundai Equus VS460

 
Hyundai Equus
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
4627 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk wielopunktowy
Moc maksymalna
385 KM/6500
Maks. moment obrotowy
452 Nm/3500
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
aut./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Długość/szerokość/wysokość
516/189/149 cm
Rozstaw osi
304 cm
Średnica zawracania
12,1 m
Masa/ładowność
2035/485 kg
Pojemność bagażnika
475 l
Pojemność zbiornika paliwa
77 l (Pb 95)
Opony
245/50 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
15,7/10,2/13,1
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,0 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
42,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
43,6 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,3 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
16,3/11,9
Zasięg rzeczywisty
546 km
Cena wersji podstawowej*
niedostępny
Cena
niedostępny