Honda CR-V 2.2 i-DTEC 4WD Lifestyle - test

Nowa, agresywnie stylizowana „twarz” doskonale pasuje do sportowego wizerunku marki.
Nowa, agresywnie stylizowana „twarz” doskonale pasuje do sportowego wizerunku marki.Motor
Obsługa jest bliska perfekcji – dźwignię zmiany biegów umieszczono tuż pod ręką, przyciski i pokrętła są duże, a ich działanie – bardzo intuicyjne. Nic złego nie można też napisać o jakości tworzyw i staranności ich spasowania. Szkoda tylko, że prawie wszystkie są szare. Plus za sprytne rozwiązanie – na obudowie dźwigni zmiany biegów umieszczono poduszki pozwalające wygodnie oprzeć kolana.
Obsługa jest bliska perfekcji – dźwignię zmiany biegów umieszczono tuż pod ręką, przyciski i pokrętła są duże, a ich działanie – bardzo intuicyjne. Nic złego nie można też napisać o jakości tworzyw i staranności ich spasowania. Szkoda tylko, że prawie wszystkie są szare. Plus za sprytne rozwiązanie – na obudowie dźwigni zmiany biegów umieszczono poduszki pozwalające wygodnie oprzeć kolana.Motor

Honda CR-V 2.2 i-DTEC 4WD Lifestyle

Zielony przycisk aktywuje tryb Eco, pozostałe służą do obsługi spryskiwaczy lamp, systemu VSA (ESP) i czujników parkowania.
Zielony przycisk aktywuje tryb Eco, pozostałe służą do obsługi spryskiwaczy lamp, systemu VSA (ESP) i czujników parkowania.
Lusterko do obserwacji dzieci na tylnych siedzeniach kryje schowek na okulary.
Lusterko do obserwacji dzieci na tylnych siedzeniach kryje schowek na okulary.
Konsola centralna mieści aż na trzy napoje. I dobrze – w tej kwestii im więcej, tym lepiej.
Konsola centralna mieści aż na trzy napoje. I dobrze – w tej kwestii im więcej, tym lepiej.
Zagłówki można złożyć, by nie zasłaniały widoku.
Zagłówki można złożyć, by nie zasłaniały widoku.
Plusem jest płaska podłoga z tyłu kabiny – dzięki niej wygodnie mieszczą się tu nawet trzy dorosłe osoby.
Plusem jest płaska podłoga z tyłu kabiny – dzięki niej wygodnie mieszczą się tu nawet trzy dorosłe osoby.
Bardzo wygodne fotele dają wystarczające podparcie w zakrętach. Za to podłokietnik jest za krótki.
Bardzo wygodne fotele dają wystarczające podparcie w zakrętach. Za to podłokietnik jest za krótki.
Jak w każdym SUV-ie, widoczność w tył nie zachwyca – przydaje się kamera cofania.
Jak w każdym SUV-ie, widoczność w tył nie zachwyca – przydaje się kamera cofania.
Zielony przycisk aktywuje tryb Eco, pozostałe służą do obsługi spryskiwaczy lamp, systemu VSA (ESP) i czujników parkowania.
Zielony przycisk aktywuje tryb Eco, pozostałe służą do obsługi spryskiwaczy lamp, systemu VSA (ESP) i czujników parkowania.
Obsługa jest bliska perfekcji – dźwignię zmiany biegów umieszczono tuż pod ręką, przyciski i pokrętła są duże, a ich działanie – bardzo intuicyjne. Nic złego nie można też napisać o jakości tworzyw i staranności ich spasowania. Szkoda tylko, że prawie wszystkie są szare. Plus za sprytne rozwiązanie – na obudowie dźwigni zmiany biegów umieszczono poduszki pozwalające wygodnie oprzeć kolana.
Obsługa jest bliska perfekcji – dźwignię zmiany biegów umieszczono tuż pod ręką, przyciski i pokrętła są duże, a ich działanie – bardzo intuicyjne. Nic złego nie można też napisać o jakości tworzyw i staranności ich spasowania. Szkoda tylko, że prawie wszystkie są szare. Plus za sprytne rozwiązanie – na obudowie dźwigni zmiany biegów umieszczono poduszki pozwalające wygodnie oprzeć kolana.
Wystarczy pociągnąć za uchwyt w bagażniku, by kanapa złożyła się, tworząc niemal płaską podłogę.
Wystarczy pociągnąć za uchwyt w bagażniku, by kanapa złożyła się, tworząc niemal płaską podłogę.
Pojemność bagażnika CR-V wynosi aż 589 litrów. To jeden z najlepszych wyników w klasie. Plus za nisko umieszczony próg – znacznie ułatwia to załadunek.
Pojemność bagażnika CR-V wynosi aż 589 litrów. To jeden z najlepszych wyników w klasie. Plus za nisko umieszczony próg – znacznie ułatwia to załadunek.
Nowa, agresywnie stylizowana „twarz” doskonale pasuje do sportowego wizerunku marki.
Nowa, agresywnie stylizowana „twarz” doskonale pasuje do sportowego wizerunku marki.
Z tyłu CR-V wyróżnia się ciekawym słupkiem oraz wysoko sięgającymi światłami.
Z tyłu CR-V wyróżnia się ciekawym słupkiem oraz wysoko sięgającymi światłami.
Tył auta wygląda masywnie. Mała wysokość szyby nieco ogranicza widoczność.
Tył auta wygląda masywnie. Mała wysokość szyby nieco ogranicza widoczność.

Gama silnikowa i ceny nowej Hondy CR-V

Silnik
2.0 2WD
2.0 4WD
2.2 i-DTEC 4WD
Moc maksymalna
155 KM
155 KM
150 KM
Prędkość maksymalna
190 km/h
190 km/h
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
10,2 s
9,7 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
7,2
7,4
5,6
Cena
94 900 zł
111 500 zł
129 500 zł

Dane techniczne: Honda CR-V 2.2 i-DTEC 4WD Lifestyle

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2199 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
150 KM/4500
Maks. moment obrotowy
350 Nm/2000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,8 m
Masa/ładowność
1723/477 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
589/1669 l
Pojemność zbiornika paliwa
58 l (ON)
Opony
225/60 R18
Wymiar (dł./szer./wys.)
457/182/169 cm
Rozstaw osi
263 cm
Teoretyczny zasięg
1040 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,7 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
6,5/5,1/5,6
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Elastyczność 60-100 km/h
7,2 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
12,5 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,8 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,6 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
64,6 dB
Średnie zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
8,2/6,4
Rzeczywisty zasięg
790 km
Cena wersji podstawowej*
129 500 zł
Cena
146 700 zł
*z tym samym silnikiem