Ford Mustang GT jest świetny, tylko dlaczego w USA kierowcy mają lepiej?

Nowy Ford Mustang GT pozostaje wierny ideałom klasycznej motoryzacji
Nowy Ford Mustang GT pozostaje wierny ideałom klasycznej motoryzacjiMichał JarońINTERIA.PL
Ford Mustang zachował charakterystyczną linię nadwozia
Ford Mustang zachował charakterystyczną linię nadwoziaMichał JarońINTERIA.PL

Wygląd nowego Forda Mustanga oddaje hołd klasyce

Jednym z wyróżników nowego Mustanga jest ostre wcięcie na wysokości tylnych świateł
Jednym z wyróżników nowego Mustanga jest ostre wcięcie na wysokości tylnych światełMichał JarońINTERIA.PL
Przednie reflektory z potrójnym wzorem nie każdego przekonują przy pierwszym kontakcie
Przednie reflektory z potrójnym wzorem nie każdego przekonują przy pierwszym kontakcieMichał JarońINTERIA.PL
Nowy Mustang otrzymał duży panel z dwoma ekranami, ale poza tym wnętrze zaprojektowano dość klasycznie
Nowy Mustang otrzymał duży panel z dwoma ekranami, ale poza tym wnętrze zaprojektowano dość klasycznieMichał JarońINTERIA.PL
Klapki w wydechu Mustanga mają cztery pozycje, zależnie od wybranego trybu
Klapki w wydechu Mustanga mają cztery pozycje, zależnie od wybranego trybuMichał JarońINTERIA.PL

Wnętrze nowego Mustanga jest nowoczesne, ale nie do przesady

Wirtualne wskaźniki mają kilka grafik do wyboru - najlepiej pasuje tu taka nawiązująca do Mustanga Fox Body
Wirtualne wskaźniki mają kilka grafik do wyboru - najlepiej pasuje tu taka nawiązująca do Mustanga Fox BodyMichał JarońINTERIA.PL
Chromowane listwy, plakietka z nazwą modelu, skórzane wstawki i imitacje karbonu - jakość wykończenia wnętrza nowego Mustanga może w pierwszej chwili zaskoczyć, ale traci przy bliższym poznaniu
Chromowane listwy, plakietka z nazwą modelu, skórzane wstawki i imitacje karbonu - jakość wykończenia wnętrza nowego Mustanga może w pierwszej chwili zaskoczyć, ale traci przy bliższym poznaniuMichał JarońINTERIA.PL
Standardowe fotele Mustanga można wymienić na takie przygotowane przez Recaro, ale nie mamy wyboru koloru tapicerki (w przeciwieństwie do klientów w USA)
Standardowe fotele Mustanga można wymienić na takie przygotowane przez Recaro, ale nie mamy wyboru koloru tapicerki (w przeciwieństwie do klientów w USA)Michał JarońINTERIA.PL
Z tyłu miejsca wystarczy tylko dla dzieci
Z tyłu miejsca wystarczy tylko dla dzieciMichał JarońINTERIA.PL
Ford Mustang ma stosunkowo nieduży bagażnik
Ford Mustang ma stosunkowo nieduży bagażnikMichał JarońINTERIA.PL

Osiągi nowego Mustanga są naprawdę niezłe

Ford Mustang jest dostępny w Europie tylko z wolnossącym V8
Ford Mustang jest dostępny w Europie tylko z wolnossącym V8Michał JarońINTERIA.PL
Choć nowy Mustang prezentuje się nowocześnie, to szczególnie z tej perspektywy nie pomylimy go z żadnym innym samochodem
Choć nowy Mustang prezentuje się nowocześnie, to szczególnie z tej perspektywy nie pomylimy go z żadnym innym samochodemMichał JarońINTERIA.PL
Nieregularnie wyskalowany obrotomierz w trybie wyścigowym daje jasny sygnał - silnik Mustanga lubi wysokie obroty
Nieregularnie wyskalowany obrotomierz w trybie wyścigowym daje jasny sygnał - silnik Mustanga lubi wysokie obrotyMichał JarońINTERIA.PL

Czy nowy Ford Mustang prowadzi się jak auto sportowe?

Ustawienia podzespołów Mustanga można indywidualnie konfigurować. Adaptacyjne zawieszenie wymaga 10 tys. zł dopłaty
Ustawienia podzespołów Mustanga można indywidualnie konfigurować. Adaptacyjne zawieszenie wymaga 10 tys. zł dopłatyMichał JarońINTERIA.PL
Nietypowy hamulec ręczny na co dzień działa jak zwykły hamulec elektryczny, ale podczas jazdy na torze może symulować hamulec hydrauliczny
Nietypowy hamulec ręczny na co dzień działa jak zwykły hamulec elektryczny, ale podczas jazdy na torze może symulować hamulec hydraulicznyMichał JarońINTERIA.PL

Ford Mustang GT - podsumowanie, cena i konkurenci

Ford Mustang GT
Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
Ford Mustang GT
Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL

Zobacz również:

    Ford Mustang GT

    Dane techniczne 
    Silnik
    V8 benzynowy
    Pojemność 
    5038 ccm
    Moc 
    446 KM (7250 obr./min)
    Maksymalny moment obrotowy 
    540 Nm (5100 obr./min)
    Skrzynia biegów 
    10b automatyczna
    Napęd 
    na tył
    Osiągi  
    Przyspieszenie 0-100 km/h 
    4,9 s
    Prędkość maksymalna 
    250 km/h 
    Średnie spalanie 
    12,2 l/100 km
    Wymiary  
    Długość 
    4810 mm
    Szerokość 
    1915 mm 
    Wysokość 
    1404 mm 
    Rozstaw osi 
    2719 mm
    Pojemność bagażnika 
    381 l
    Masa własna
    1836 kg
    Cena
    319 tys. zł
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Ford Mustang GT
    Ford Mustang GTMichał JarońINTERIA.PL
    Volkswagen Tayron w Polsce. Ma 7 miejsc, 850 l bagażnika i mocnego dieslaMaciej OlesiukINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?