Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium - test

Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM TitaniumAuto Moto
Jak na stricte osobowe auto w Mondeo siedzi się wysoko, co pozytywnie wpływa na widoczność. Kokpit jest przy tym czytelny i dobrze spasowany.
Jak na stricte osobowe auto w Mondeo siedzi się wysoko, co pozytywnie wpływa na widoczność. Kokpit jest przy tym czytelny i dobrze spasowany.Auto Moto

Zobacz również:

    Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium

    Wersja kombi jest droższa od liftbacka i sedana o 4000 zł. Od pierwszego z nich ma bagażnik większy o 9 l, od drugiego mniejszy o litr.
    Wersja kombi jest droższa od liftbacka i sedana o 4000 zł. Od pierwszego z nich ma bagażnik większy o 9 l, od drugiego mniejszy o litr.Auto Moto
    Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium
    Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM TitaniumAuto Moto
    Mondeo przeszło niewielki lifting w 2010 r. Od tego czasu w jego wyglądzie nic się nie zmieniło.
    Mondeo przeszło niewielki lifting w 2010 r. Od tego czasu w jego wyglądzie nic się nie zmieniło.Auto Moto
    Dotykowy ekran, Bluetooth, nawigacja – te elementy wymagają dopłaty. Sterowanie nimi jest proste.
    Dotykowy ekran, Bluetooth, nawigacja – te elementy wymagają dopłaty. Sterowanie nimi jest proste.Auto Moto
    Kanapa z tyłu ma długie siedzisko i wysokie oparcie, dzięki czemu bardzo wygodnie się tu podróżuje. Oprócz praktycznego bagażnika to kolejna wielka zaleta Mondeo.
    Kanapa z tyłu ma długie siedzisko i wysokie oparcie, dzięki czemu bardzo wygodnie się tu podróżuje. Oprócz praktycznego bagażnika to kolejna wielka zaleta Mondeo.Auto Moto
    Jak na stricte osobowe auto w Mondeo siedzi się wysoko, co pozytywnie wpływa na widoczność. Kokpit jest przy tym czytelny i dobrze spasowany.
    Jak na stricte osobowe auto w Mondeo siedzi się wysoko, co pozytywnie wpływa na widoczność. Kokpit jest przy tym czytelny i dobrze spasowany.Auto Moto
    Pomiędzy zegarami znajduje się czytelny wyświetlacz podstawowych informacji i ustawień auta.
    Pomiędzy zegarami znajduje się czytelny wyświetlacz podstawowych informacji i ustawień auta.Auto Moto

    Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium - podsumowanie

    Bagażnik Forda Mondeo kombi jest jedną z jego największych zalet

    Standardowo przestrzeń ładunkowa ma 549 litrów. Po złożeniu oparć, do linii okien – 847 l, do dachu – 1740 l.
    Standardowo przestrzeń ładunkowa ma 549 litrów. Po złożeniu oparć, do linii okien – 847 l, do dachu – 1740 l.Auto Moto
    By złożyć oparcia i uzyskać płaską podłogę bagażnika, trzeba najpierw podnieść poduszki siedziska.
    By złożyć oparcia i uzyskać płaską podłogę bagażnika, trzeba najpierw podnieść poduszki siedziska.Auto Moto
    Siatka oddzielająca bagażnik od kabiny dostępna jest w pakiecie z roletami szyb tylnych – kosztuje 1300 zł.
    Siatka oddzielająca bagażnik od kabiny dostępna jest w pakiecie z roletami szyb tylnych – kosztuje 1300 zł.Auto Moto
    Koło dojazdowe kosztuje 100 zł i zmniejsza bagażnik o 12 l. Pełne koło zapasowe odpowiednio 150 zł i 54 litry.
    Koło dojazdowe kosztuje 100 zł i zmniejsza bagażnik o 12 l. Pełne koło zapasowe odpowiednio 150 zł i 54 litry.Auto Moto

    Dane fabryczne

    <b>Dane techniczne: Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium</b>

    SILNIK
    turbodiesel, R4, 16V, umieszczony poprzecznie z przodu, common rail
    pojemność
    1997 cm3
    średnica cyl./skok tł.
    85,0/88,0 mm
    stopień sprężania
    17,9:1
    moc maksymalna
    120 kW/163 KM
    przy obrotach
    4000/min
    maks. moment obr.
    340 Nm
    przy obrotach
    2000-3250/min
    UKŁAD JEZDNY
    przeniesienie napędu
    napęd na koła przednie, skrzynia manualna, 6-biegowa
    zawieszenie przód
    kolumny McPhersona
    zawieszenie tył
    oś wielowahaczowa
    opony testowe/hamulce
    215/50 R17/przód – tarcze wentylowane, tył – tarcze
    NADWOZIE
    długość/rozstaw osi
    484/285 cm
    szerokość/wysokość
    189/159 cm
    pojemność bagażnika
    549-1740 l

    Pomiary testowe

    <b>Pomiary testowe: Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi 163 KM Titanium</b>

    PRZYSPIESZENIA
    0-100 km/h
    9,2 s (8,9 s*)
    60-100 km/h (IV b.)
    5,6 s
    80-120 km/h (V b.)
    10,3 s
    prędkość maksymalna
    220 km/h*
    DROGI HAMOWANIA**
    100-0 km/h zimne
    36,4 m
    100-0 km/h rozgrzane
    37,5 m
    ZUŻYCIE PALIWA
    śred. zużycie wg prod.
    5,6 l/100 km
    śred. zużycie w teście
    7,1 l/100 km
    pojemność zbiornika paliwa
    70 l
    zasięg wg spalania test.
    968 km
    *dane fabryczne

    Ceny

    <b>Ceny wersji 2.0 TDCi 163 KM Titanium*</b>

    najniższa (Trend)
    92 700 zł
    testowana (Titanium)
    100 300 zł
    *ceny promocyjne