Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium - test

<b>Choć lifting w 2010 r. był bardzo delikatny, Mondeo wciąż wygląda świeżo i nowocześnie.</b>
<b>Choć lifting w 2010 r. był bardzo delikatny, Mondeo wciąż wygląda świeżo i nowocześnie.</b>Motor
Kokpit Mondeo robi bardzo dobre wrażenie – nie tylko eleganckim wyglądem, ale także jakością materiałów, starannością wykonania i łatwością obsługi.
Kokpit Mondeo robi bardzo dobre wrażenie – nie tylko eleganckim wyglądem, ale także jakością materiałów, starannością wykonania i łatwością obsługi.Motor

Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium

Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Mondeo 1.6 EcoBoost TitaniumMotor
Kokpit Mondeo robi bardzo dobre wrażenie – nie tylko eleganckim wyglądem, ale także jakością materiałów, starannością wykonania i łatwością obsługi.
Kokpit Mondeo robi bardzo dobre wrażenie – nie tylko eleganckim wyglądem, ale także jakością materiałów, starannością wykonania i łatwością obsługi.Motor
1.6 EcoBoost jest dalekim krewnym silników z Fiesty WRC oraz Brytyjskiej Formuły Forda.
1.6 EcoBoost jest dalekim krewnym silników z Fiesty WRC oraz Brytyjskiej Formuły Forda.Ford
Choć lifting w 2010 r. był bardzo delikatny, Mondeo wciąż wygląda świeżo i nowocześnie.
Choć lifting w 2010 r. był bardzo delikatny, Mondeo wciąż wygląda świeżo i nowocześnie.Motor
Jadący z tyłu mają do dyspozycji tyle samo miejsca, co w o klasę większym Audi A6. Wygodnie mieszczą się tu nawet wysocy podróżni.
Jadący z tyłu mają do dyspozycji tyle samo miejsca, co w o klasę większym Audi A6. Wygodnie mieszczą się tu nawet wysocy podróżni.Motor
Głębokie fotele są seryjne w wersji Titanium. Za skórzaną tapicerkę trzeba jednak dopłacić.
Głębokie fotele są seryjne w wersji Titanium. Za skórzaną tapicerkę trzeba jednak dopłacić.Motor
Rozbudowany komputer z dużym ekranem jest seryjny w wersji Titanium. Obsługuje się go przyciskami pod prawym kciukiem kierowcy.
Rozbudowany komputer z dużym ekranem jest seryjny w wersji Titanium. Obsługuje się go przyciskami pod prawym kciukiem kierowcy.Motor
Za dopłatą (2400 zł) przednie siedzenia mogą oferować zarówno podgrzewanie, jak i przydatną latem funkcję wentylacji.
Za dopłatą (2400 zł) przednie siedzenia mogą oferować zarówno podgrzewanie, jak i przydatną latem funkcję wentylacji.Motor
Testowane Mondeo seryjnie oferuje podgrzewanie nie tylko tylnej, ale także przedniej szyby.
Testowane Mondeo seryjnie oferuje podgrzewanie nie tylko tylnej, ale także przedniej szyby.Motor
Bagażnik ma 540 l pojemności i oferuje świetny dostęp (dzięki dużej, wysoko unoszonej pokrywie) oraz płaską podłogę po złożeniu kanapy.
Bagażnik ma 540 l pojemności i oferuje świetny dostęp (dzięki dużej, wysoko unoszonej pokrywie) oraz płaską podłogę po złożeniu kanapy.Motor
Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium
Ford Mondeo 1.6 EcoBoost TitaniumMotor

Zobacz również:

    Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium - podsumowanie

    • wielkie wnętrze i bagażnik,
    • duży komfort jazdy,
    • pewne prowadzenie,
    • dobre osiągi,
    • nieduże zużycie paliwa,
    • świetna cena
    • brak w wyposażeniu standardowym kilku elementów, które konkurenci w bogatych wersjach oferują bez dopłaty, np. tempomatu

    Dane techniczne: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost Titanium

     
    Ford Mondeo
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1596 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    160 KM/5700
    Maks. moment obrotowy
    270 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    478/189/150 cm
    Rozstaw osi
    285 cm
    Średnica zawracania
    11,6 m
    Masa/ładowność
    1423/727 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    540/1460 l
    Poj. zbiornika paliwa
    70 l (Pb 95)
    Opony
    215/55 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    215 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,3 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,2 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    7,0 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    12,5 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,0 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,8 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    64,5 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,7
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,2/5,4/6,4
    Teoretyczny zasięg
    1090 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,4/6,2/7,8
    Rzeczywisty zasięg
    900 km
    Cena wersjii podstawowej**
    86 400 zł
    Cena
    97 800 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem