Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus – test

Ford Ka+
Ford Ka+Motor
Wnętrze Ka+ najbardziej przypomina poprzednią generację Fiesty. Materiały są przeciętne, ale montaż solidny, a ergonomia – więcej niż dobra. Wygodne rozwiązanie – nad wejściami USB, AUX i gniazdem 12V znajduje się półka pokryta gumową wykładziną.
Wnętrze Ka+ najbardziej przypomina poprzednią generację Fiesty. Materiały są przeciętne, ale montaż solidny, a ergonomia – więcej niż dobra. Wygodne rozwiązanie – nad wejściami USB, AUX i gniazdem 12V znajduje się półka pokryta gumową wykładziną.Motor
Jak na niedrogie auto, fotele są bardzo przyzwoite – wystarczająco obszerne i wygodne.
Jak na niedrogie auto, fotele są bardzo przyzwoite – wystarczająco obszerne i wygodne.Motor
Z tyłu jest zaskakująco dużo miejsca – dla dwóch, nawet wysokich, osób.
Z tyłu jest zaskakująco dużo miejsca – dla dwóch, nawet wysokich, osób.Motor
270 l to pojemność nieco mniejsza niż średnia w klasie. Po złożeniu oparć powstaje spory próg.
270 l to pojemność nieco mniejsza niż średnia w klasie. Po złożeniu oparć powstaje spory próg.Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe: Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus

 
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1196 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
85 KM/6300
Maks. moment obrotowy
112 Nm/4000
Skrzynia biegów
manualna/5-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
393/170/152 cm
Rozstaw osi
249 cm
Masa/ładowność
1009/521 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
270/849 l
Poj. zbiornika paliwa
42 l (Pb 95)
Osiągi
Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,6 s
Śr. zużycie paliwa wg producenta*
6,5/3,9/4,9
Zużycie paliwa w teście*
6,8/5,2/6,0
Cena
41 900 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)

FORD KA+ 1.2 Ti-VCT TREND PLUS: PLUSY I MINUSY

FORD KA+ 1.2 Ti-VCT TREND PLUS: PODSUMOWANIE

ford ka+
ford ka+Motor

Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus

Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend Plus
Ford Ka+ 1.2 Ti-VCT Trend PlusMotor