Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama - test

W teście – druga generacja modelu Scudo w wersji 8-osobowej, z wydłużonym rozstawem osi.
W teście – druga generacja modelu Scudo w wersji 8-osobowej, z wydłużonym rozstawem osi.Auto Moto
Wnętrze zdradza francuski rodowód: wskaźniki, radio i lewarek biegów pochodza z Citroëna/Peugeota.
Wnętrze zdradza francuski rodowód: wskaźniki, radio i lewarek biegów pochodza z Citroëna/Peugeota.Auto Moto

Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama

1. rząd: w luksusowej wersji Panorama z przodu są tylko dwa wygodne fotele z podłokietnikami.
1. rząd: w luksusowej wersji Panorama z przodu są tylko dwa wygodne fotele z podłokietnikami.Auto Moto
W teście – druga generacja modelu Scudo w wersji 8-osobowej, z wydłużonym rozstawem osi.
W teście – druga generacja modelu Scudo w wersji 8-osobowej, z wydłużonym rozstawem osi.Auto Moto
Wycieraczki z tyłu to znak rozpoznawczy wersji Panorama.
Wycieraczki z tyłu to znak rozpoznawczy wersji Panorama.Auto Moto
2. rząd: trzy wygodne, osobne fotele. Szkoda, że nie da się bardziej odchylić do tyłu ich oparć.
2. rząd: trzy wygodne, osobne fotele. Szkoda, że nie da się bardziej odchylić do tyłu ich oparć.Auto Moto
3. rząd: wersja z wydłużonym rozstawem osi (+12 cm) także i tu zapewnia dużo miejsca.
3. rząd: wersja z wydłużonym rozstawem osi (+12 cm) także i tu zapewnia dużo miejsca.Auto Moto
Wnętrze zdradza francuski rodowód: wskaźniki, radio i lewarek biegów pochodza z Citroëna/Peugeota.
Wnętrze zdradza francuski rodowód: wskaźniki, radio i lewarek biegów pochodza z Citroëna/Peugeota.Auto Moto
Fotele są ciężkie – ich ewentualny demontaż to zadanie dla dwóch osób.
Fotele są ciężkie – ich ewentualny demontaż to zadanie dla dwóch osób.Auto Moto
Za trzecim rzędem siedzeń jest bagażnik o pojemności 761 l (mierzone do linii okien).
Za trzecim rzędem siedzeń jest bagażnik o pojemności 761 l (mierzone do linii okien).Auto Moto

Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama - podsumowanie

Dane techniczne

Dane techniczne: Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama

SILNIK
turbodiesel, R4, 16V, Common Rail
pojemność
1997 cm3
maks. moc
120 kW/163 KM
przy
3750/min
maks. moment obr.
340 Nm/2000/min
przeniesienie napędu
napęd na przednie koła, skrzynia man., 6-b.
zawieszenie przód
kolumny resorujące
zawieszenie tył
belka skrętna
opony testowe/hamulce
215/60 R16/przód – tarczowe went., tył – tarczowe went.
dł./szer./wys.
513,5/189,5/198,0 cm
rozstaw osi
312,2 cm
bagażnik
761 l

Pomiary testowe

Pomiary testowe: Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama

PRZYSPIESZENIA
0-100 km/h
10,3 s (10,4 s*)
60-100 km/h**
7,9 s
80-120 km/h**
9,8 s
prędkość maksymalna
170 km/h*
DROGI HAMOWANIA
100-0 km/h zimne
46,8 m
100-0 km/h rozgrzane
45,7 m
ZUŻYCIE PALIWA
śred. zużycie wg prod.
7,1 l/100 km
śred. zużycie w teście
9,0 l/100 km
pojemność zbiornika paliwa
80 l
zasięg wg spalania test.
889 km
*dane fabryczne;
**najszybsze przyspieszenie, niezależnie od biegu

Ceny

Ceny: Fiat Scudo 2.0 M-Jet 163 KM Panorama

najniższa
114 636 zł
egz. testowego
123 307,50 zł