Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge - test

Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.Motor
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.Motor

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge

Plakietka na słupku nie pozostawia wątpliwości jaka to wersja „500”.
Plakietka na słupku nie pozostawia wątpliwości jaka to wersja „500”.Motor
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet LoungeMotor
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.Motor
W 500L Living warunki podróży z tyłu są lepsze niż z przodu. Wygodne siedzenia można przesuwać i pochylać ich oparcia. Miejsca: mnóstwo.
W 500L Living warunki podróży z tyłu są lepsze niż z przodu. Wygodne siedzenia można przesuwać i pochylać ich oparcia. Miejsca: mnóstwo.Motor
Fotele słabo trzymają w zakrętach i mają krótkie siedziska. Dobra regulacja lędźwiowa – za 750 zł.
Fotele słabo trzymają w zakrętach i mają krótkie siedziska. Dobra regulacja lędźwiowa – za 750 zł.Motor
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.Motor
Przedni podwójny słupek jest na tyle szeroki, że ogranicza widoczność. Czasem trzeba się pochylić, by spojrzeć przez szybę.
Przedni podwójny słupek jest na tyle szeroki, że ogranicza widoczność. Czasem trzeba się pochylić, by spojrzeć przez szybę.Motor
Kamera wraz z czujnikami cofania w pakiecie „Park” kosztuje 1500 zł.
Kamera wraz z czujnikami cofania w pakiecie „Park” kosztuje 1500 zł.Motor
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet LoungeMotor

Wersja 7-osobowa – za dopłatą

500L Living, w odróżnieniu od 500L, może mieć fotele w bagażniku. Kosztują, wraz ze wzmocnionym tylnym zawieszeniem, 3500 zł.
500L Living, w odróżnieniu od 500L, może mieć fotele w bagażniku. Kosztują, wraz ze wzmocnionym tylnym zawieszeniem, 3500 zł.Fiat

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge - podsumowanie

  • bardzo przestronne wnętrze,
  • duży bagażnik,
  • funkcjonalne i wygodne fotele z tyłu,
  • dynamiczny, cichy i ekonomiczny silnik
  • krótkie siedziska przednich foteli,
  • za nisko umieszczony panel klimatyzacji,
  • wyraźne wstrząsy na poprzecznych nierównościach

Dane techniczne: Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Zasilanie
common rail
Moc maksymalna
105 KM/3700
Maks. moment obrotowy
320 Nm/1750
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Długość/szerokość/wysokość
435/178/167 cm
Rozstaw osi
261 cm
Średnica zawracania
11,1 m
Masa/ładowność
1395/520 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
560/1704 l
Poj. zbiornika paliwa
50 l (ON)
Opony
225/45 R17
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
181 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,3 s →
Elastyczność 60-100 km/h
7,5 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
12,6 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,7 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
38,2 m →
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,8 dB →
Rzeczywista prędkość*
95 km/h
Liczba obrotów kierownicą
3,0
Zużycie paliwa
 
Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,4/3,9/4,5
Teoretyczny zasięg
1110 km
Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,5/5,6/6,5
Rzeczywisty zasięg
770 km
Cena wersjii podstawowej**
70 990 zł
Cena
76 490 zł
Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
*przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem