Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge - test

Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.Motor
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.Motor

Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge

Plakietka na słupku nie pozostawia wątpliwości jaka to wersja „500”.
Plakietka na słupku nie pozostawia wątpliwości jaka to wersja „500”.Motor
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge
Fiat 500L Living 1.6 MultiJet LoungeMotor
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.
Rozstaw osi (261 cm) jest w 500L Living identyczny jak w 500L.Motor
W 500L Living warunki podróży z tyłu są lepsze niż z przodu. Wygodne siedzenia można przesuwać i pochylać ich oparcia. Miejsca: mnóstwo.
W 500L Living warunki podróży z tyłu są lepsze niż z przodu. Wygodne siedzenia można przesuwać i pochylać ich oparcia. Miejsca: mnóstwo.Motor
Fotele słabo trzymają w zakrętach i mają krótkie siedziska. Dobra regulacja lędźwiowa – za 750 zł.
Fotele słabo trzymają w zakrętach i mają krótkie siedziska. Dobra regulacja lędźwiowa – za 750 zł.Motor
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.
Solidnie wykonanie i przeciętna ergonomia. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko, a przyciski do szyb, regulacji lusterek i centralnego zamka mogłyby być obok siebie.Motor
Przedni podwójny słupek jest na tyle szeroki, że ogranicza widoczność. Czasem trzeba się pochylić, by spojrzeć przez szybę.
Przedni podwójny słupek jest na tyle szeroki, że ogranicza widoczność. Czasem trzeba się pochylić, by spojrzeć przez szybę.Motor
Kamera wraz z czujnikami cofania w pakiecie „Park” kosztuje 1500 zł.
Kamera wraz z czujnikami cofania w pakiecie „Park” kosztuje 1500 zł.Motor

Zobacz również:

    Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge
    Fiat 500L Living 1.6 MultiJet LoungeMotor

    Wersja 7-osobowa – za dopłatą

    500L Living, w odróżnieniu od 500L, może mieć fotele w bagażniku. Kosztują, wraz ze wzmocnionym tylnym zawieszeniem, 3500 zł.
    500L Living, w odróżnieniu od 500L, może mieć fotele w bagażniku. Kosztują, wraz ze wzmocnionym tylnym zawieszeniem, 3500 zł.Fiat

    Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge - podsumowanie

    • bardzo przestronne wnętrze,
    • duży bagażnik,
    • funkcjonalne i wygodne fotele z tyłu,
    • dynamiczny, cichy i ekonomiczny silnik
    • krótkie siedziska przednich foteli,
    • za nisko umieszczony panel klimatyzacji,
    • wyraźne wstrząsy na poprzecznych nierównościach

    Dane techniczne: Fiat 500L Living 1.6 MultiJet Lounge

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    common rail
    Moc maksymalna
    105 KM/3700
    Maks. moment obrotowy
    320 Nm/1750
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz.
    Długość/szerokość/wysokość
    435/178/167 cm
    Rozstaw osi
    261 cm
    Średnica zawracania
    11,1 m
    Masa/ładowność
    1395/520 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    560/1704 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (ON)
    Opony
    225/45 R17
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    181 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,8 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,3 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    7,5 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    12,6 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    37,7 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    38,2 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    65,8 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,0
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,4/3,9/4,5
    Teoretyczny zasięg
    1110 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,5/5,6/6,5
    Rzeczywisty zasięg
    770 km
    Cena wersjii podstawowej**
    70 990 zł
    Cena
    76 490 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem