Dacia Sandero to najchętniej kupowany model w Europie. Sprawdziłem, czemu tak jest

Dacia Sandero Stepway
Dacia Sandero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL

Dacia Sandero to żadna nowość. A jeszcze nigdy nie sprzedawała się tak dobrze

Dacia Sandero w wersji Stepway wygląd znacznie bardziej atrakcyjnie niż klasyczna odmianaMichał DomańskiINTERIA.PL

Nowe systemy asystujące w Dacii Sandero. Są, ale najlepiej je wyłączyć

Dacia Sandero ma proste, ale funkcjonalne wnętrzeMichał DomańskiINTERIA.PL

Dacia Sandero Stepway Extreme, czyli najdroższa wersja najtańszego auta w Europie

Klasyczne zegary z monochromatycznym wyświetlaczem to dziś już rzadko spotykane rozwiązanieMichał DomańskiINTERIA.PL
Fizyczny panel sterowania klimatyzacji. Czytelny i wygodny, nie ma lepszego rozwiązaniaMichał DomańskiINTERIA.PL
Ekran ma szerokie ramki i 8 caliMichał DomańskiINTERIA.PL

Dacia Sandero z automatyczną skrzynią biegów. Jak się jeździ?

Automatyczną przekładnią sterujemy za pomocą klasycznego, sporych rozmiarów lewarkaMichał DomańskiINTERIA.PL
3-cylindrowy silnik 1.0 ma 90 KM w wersji benzynowej i 100 KM - z fabrycznym LPG. Niestety, nie można łączyć LPG i skrzyni CVTMichał DomańskiINTERIA.PL
Ten konkretny egzemplarz Dacii Sandero Stepway kosztuje niemal 100 tys. złMichał DomańskiINTERIA.PL

Dacia Sandero z automatem przestała być tania

Dacia Sanero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL
Dacia Sandero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL

Dlaczego Dacia Sandero jest bestsellerem?

Dziś Dacia Sandero nie jest już brzydkim kaczątkiem. A to na pewno dobrze wpływa na sprzedażMichał DomańskiINTERIA.PL
Dacia Sandero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL
Dacia Sandero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL
Dacia Sandero StepwayMichał DomańskiINTERIA.PL
Jeep Avenger w nowej wersji. Trzy silniki i 145 KM za 145 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL