Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige - test

Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
Najważniejszymi zmianami wprowadzonymi podczas face liftingu Dacii Duster są: przeniesienie przycisków sterowania szybami z konsoli na drzwi i zastosowanie systemu audio (tu z nawigacją) wielkości 2DIN. Panel klimatyzacji jest za nisko.
Najważniejszymi zmianami wprowadzonymi podczas face liftingu Dacii Duster są: przeniesienie przycisków sterowania szybami z konsoli na drzwi i zastosowanie systemu audio (tu z nawigacją) wielkości 2DIN. Panel klimatyzacji jest za nisko.Motor
Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor

Zobacz również:

    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige

    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Duży, 21-centymetrowy prześwit, spore koła i skuteczny napęd 4x4 – Duster jest autem, które nie boi się jazdy w terenie.
    Duży, 21-centymetrowy prześwit, spore koła i skuteczny napęd 4x4 – Duster jest autem, które nie boi się jazdy w terenie.Motor
    Opony Motrio produkowane dla koncernu Renault przez Continentala są drogie: 455 zł/szt. (215/65 R16). Uniroyal MS plus 77 (koncern Continental) kosztują ok. 360 zł (sklep internetowy).
    Opony Motrio produkowane dla koncernu Renault przez Continentala są drogie: 455 zł/szt. (215/65 R16). Uniroyal MS plus 77 (koncern Continental) kosztują ok. 360 zł (sklep internetowy).Motor
    Bagażnik ma 408 l do półki (na fot. wyjętej) i regularny kształt.
    Bagażnik ma 408 l do półki (na fot. wyjętej) i regularny kształt.Motor
    Goła blacha na klapie świadczy o tym, że niska cena auta nie bierze się znikąd.
    Goła blacha na klapie świadczy o tym, że niska cena auta nie bierze się znikąd.Motor
    Fotele psują pozytywny odbiór wnętrza. Są słabo wyprofilowane i niewygodne.
    Fotele psują pozytywny odbiór wnętrza. Są słabo wyprofilowane i niewygodne.Motor
    Najważniejszymi zmianami wprowadzonymi podczas face liftingu Dacii Duster są: przeniesienie przycisków sterowania szybami z konsoli na drzwi i zastosowanie systemu audio (tu z nawigacją) wielkości 2DIN. Panel klimatyzacji jest za nisko.
    Najważniejszymi zmianami wprowadzonymi podczas face liftingu Dacii Duster są: przeniesienie przycisków sterowania szybami z konsoli na drzwi i zastosowanie systemu audio (tu z nawigacją) wielkości 2DIN. Panel klimatyzacji jest za nisko.Motor

    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige - podsumowanie

    • wystarczająco przestronne wnętrze,
    • skuteczne wyciszenie kabiny,
    • sprawny napęd 4x4,
    • dobre wyniki w próbach elastyczności,
    • niska cena
    • niewygodne siedzenia,
    • brak osiowej regulacji kierownicy oraz kurtynowych poduszek,
    • powietrznych, słabe wycieraczki

    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige

    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige
    Dacia Duster 1.5 dCi 4WD PrestigeMotor

    Dane techniczne: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD Prestige

     
    Dacia Duster
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1461 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    110 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    240 Nm/1750
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./bębnowe
    Długość/szerokość/wysokość
    432/182/163 cm
    Rozstaw osi
    267 cm
    Średnica zawracania
    10,4 m
    Masa/ładowność
    1390/485 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    408/1570 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (ON)
    Opony
    215/65 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    168 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,9 s
    Dane testowe*
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    13,1 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    7,1 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    14,0 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    47,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    47,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,0 dB
    Rzeczywista prędkość**
    95 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    3,2
    Zużycie paliwa 
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,7/5,0/5,2
    Teoretyczny zasięg
    960 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    8,5/6,2/7,4
    Rzeczywisty zasięg
    680 km
    Cena wersji podstawowej***
    68 500 zł
    Cena
    72 500 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *pomiar na oponach zimowych, nawierzchnia sucha, temperatura -9°C;
    **przy wskazaniu 100 km/h;
    ***z tym samym silnikiem