Citroen DS3 Racing - test

Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.Citroen
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.Motor

Citroen DS3 Racing

Taki sam silnik (ale w wersji słabszej o 2 KM) napędza m.in. topowego Peugeota RCZ oraz 308 GTI.
Taki sam silnik (ale w wersji słabszej o 2 KM) napędza m.in. topowego Peugeota RCZ oraz 308 GTI.Motor
Ostrzegawczy napis wokół wlewu paliwa to ciekawy rajdowy akcent.
Ostrzegawczy napis wokół wlewu paliwa to ciekawy rajdowy akcent.Motor
Z tyłu są trzy miejsca, ale w miarę komfortowo będą się tu czuły dwie osoby.
Z tyłu są trzy miejsca, ale w miarę komfortowo będą się tu czuły dwie osoby.Motor
Przednie siedzenia są rewelacyjne – wygodne i bardzo głęboko wyprofilowane.
Przednie siedzenia są rewelacyjne – wygodne i bardzo głęboko wyprofilowane.Motor
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.Motor
Jak na swoje rozmiary, DS3 ma całkiem spory bagażnik – 285 litrów. Składając siedzenie można go powiększyć do 980 litrów.
Jak na swoje rozmiary, DS3 ma całkiem spory bagażnik – 285 litrów. Składając siedzenie można go powiększyć do 980 litrów.Motor
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.Motor
Auto ma świetne osiągi, ale podczas szybkiej jazdy potrafi zaskoczyć kierowcę silną podsterownością. A czasem także nadsterownością.
Auto ma świetne osiągi, ale podczas szybkiej jazdy potrafi zaskoczyć kierowcę silną podsterownością. A czasem także nadsterownością.Motor
DS3 Racing wyróżnia się m.in. felgami o średnicy 18 cali, kolorowymi dodatkami i nakładkami imitującymi karbon.
DS3 Racing wyróżnia się m.in. felgami o średnicy 18 cali, kolorowymi dodatkami i nakładkami imitującymi karbon.Motor

Citroen DS3 Racing

Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor

Poczuć się jak rajdowy mistrz

Limitowana do 200 sztuk (każda z tabliczką z numerem) seria DS3 Racing Loeb Edition wyróżnia się m.in. matowym, czarnym lakierem i czerwonymi dodatkami.
Limitowana do 200 sztuk (każda z tabliczką z numerem) seria DS3 Racing Loeb Edition wyróżnia się m.in. matowym, czarnym lakierem i czerwonymi dodatkami.Citroen

Dane techniczne: Citroen DS3 Racing

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
202 KM/6000
Maks. moment obrotowy
275 Nm/2000
Napęd
przedni
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
belka skrętna
Długość/szerokość/wysokość
396/172/144 cm
Rozstaw osi
245 cm
Średnica zawracania
10,5 m
Masa/ładowność
1165/430 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
285/980 l
Pojemność zbiornika paliwa
50 l (Pb 98)
Opony
215/40 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
8,7/4,9/6,4
Emisja dwutlenku węgla
149 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,0 s
Elastyczność 60-100 km/h
6,3 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
11,4 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
35,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,0 m
Poziom hałasu przy 50 km/h
64,5 dB
Poziom hałasu przy 100 km/h
69,0 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
9,9/6,8
Cena wersji podstawowej*
125 090 zł
Cena
125 090 zł
*z tym samym silnikiem