Citroen DS3 Racing - test

Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.Citroen
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.Motor

Citroen DS3 Racing

Taki sam silnik (ale w wersji słabszej o 2 KM) napędza m.in. topowego Peugeota RCZ oraz 308 GTI.
Taki sam silnik (ale w wersji słabszej o 2 KM) napędza m.in. topowego Peugeota RCZ oraz 308 GTI.Motor
Ostrzegawczy napis wokół wlewu paliwa to ciekawy rajdowy akcent.
Ostrzegawczy napis wokół wlewu paliwa to ciekawy rajdowy akcent.Motor
Z tyłu są trzy miejsca, ale w miarę komfortowo będą się tu czuły dwie osoby.
Z tyłu są trzy miejsca, ale w miarę komfortowo będą się tu czuły dwie osoby.Motor
Przednie siedzenia są rewelacyjne – wygodne i bardzo głęboko wyprofilowane.
Przednie siedzenia są rewelacyjne – wygodne i bardzo głęboko wyprofilowane.Motor
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.
Dopasowane do koloru dachu wstawki w kabinie mogą się podobać lub nie. Aluminiowe nakładki to standard, nawigacja w opcji. Wskaźniki (zwłaszcza prędkościomierz) są niezbyt czytelne.Motor
Jak na swoje rozmiary, DS3 ma całkiem spory bagażnik – 285 litrów. Składając siedzenie można go powiększyć do 980 litrów.
Jak na swoje rozmiary, DS3 ma całkiem spory bagażnik – 285 litrów. Składając siedzenie można go powiększyć do 980 litrów.Motor
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.
Citroen DS3 Racing ma świetne osiągi i hamulce. Gorzej z własnościami jezdnymi.Motor
Auto ma świetne osiągi, ale podczas szybkiej jazdy potrafi zaskoczyć kierowcę silną podsterownością. A czasem także nadsterownością.
Auto ma świetne osiągi, ale podczas szybkiej jazdy potrafi zaskoczyć kierowcę silną podsterownością. A czasem także nadsterownością.Motor
DS3 Racing wyróżnia się m.in. felgami o średnicy 18 cali, kolorowymi dodatkami i nakładkami imitującymi karbon.
DS3 Racing wyróżnia się m.in. felgami o średnicy 18 cali, kolorowymi dodatkami i nakładkami imitującymi karbon.Motor

Citroen DS3 Racing

Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor
Citroen DS3 Racing
Citroen DS3 RacingMotor

Zobacz również:

    Poczuć się jak rajdowy mistrz

    Limitowana do 200 sztuk (każda z tabliczką z numerem) seria DS3 Racing Loeb Edition wyróżnia się m.in. matowym, czarnym lakierem i czerwonymi dodatkami.
    Limitowana do 200 sztuk (każda z tabliczką z numerem) seria DS3 Racing Loeb Edition wyróżnia się m.in. matowym, czarnym lakierem i czerwonymi dodatkami.Citroen

    Dane techniczne: Citroen DS3 Racing

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1598 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Układ
    poprzeczny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    202 KM/6000
    Maks. moment obrotowy
    275 Nm/2000
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    manualna/6-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarczowe went./tarcz.
    Zawieszenie przednie
    McPherson
    Zawieszenie tył
    belka skrętna
    Długość/szerokość/wysokość
    396/172/144 cm
    Rozstaw osi
    245 cm
    Średnica zawracania
    10,5 m
    Masa/ładowność
    1165/430 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    285/980 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    50 l (Pb 98)
    Opony
    215/40 R18
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    235 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,5 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    8,7/4,9/6,4
    Emisja dwutlenku węgla
    149 g/km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,0 s
    Elastyczność 60-100 km/h
    6,3 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    11,4 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    35,9 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    36,0 m
    Poziom hałasu przy 50 km/h
    64,5 dB
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    69,0 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    9,9/6,8
    Cena wersji podstawowej*
    125 090 zł
    Cena
    125 090 zł
    *z tym samym silnikiem