Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ - test

130- konny stępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem. diesel Traxa nie zachwyca kulturą pracy, ale okazuje się bardzo oszczędny.
130- konny stępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem. diesel Traxa nie zachwyca kulturą pracy, ale okazuje się bardzo oszczędny.Motor
Opel Mokka jest o 3 cm dłuższy od Traxa. Różni się nie tylko z zewnątrz, ma też inny kokpit. Gama silników jest taka sama, ceny – o 2-8 tys. zł wyższe.
Opel Mokka jest o 3 cm dłuższy od Traxa. Różni się nie tylko z zewnątrz, ma też inny kokpit. Gama silników jest taka sama, ceny – o 2-8 tys. zł wyższe.Opel

Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ

Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ
Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZMotor
Wnętrze jest zupełnie nieźle wykończone. Co prawda tworzywa mogłyby być bardziej miękkie, ale do ich spasowania trudno mieć zastrzeżenia. Obsługa wszystkiego poza multimediami jest intuicyjna.
Wnętrze jest zupełnie nieźle wykończone. Co prawda tworzywa mogłyby być bardziej miękkie, ale do ich spasowania trudno mieć zastrzeżenia. Obsługa wszystkiego poza multimediami jest intuicyjna.Motor

Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ

MyLink (ekran 7'') świetnie współpracuje z zewnętrznymi źródłami muzyki, zdjęć i filmów. Nawigacja dostępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem.
MyLink (ekran 7'') świetnie współpracuje z zewnętrznymi źródłami muzyki, zdjęć i filmów. Nawigacja dostępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem.Motor
...oraz drugi, z wejściami AUX i USB (dzięki temu wychodząc z auta nie trzeba chować odtwarzacza MP3).
...oraz drugi, z wejściami AUX i USB (dzięki temu wychodząc z auta nie trzeba chować odtwarzacza MP3).Motor
Przód – dużo przestrzeni, wygodna pozycja i spore fotele z niezłym podparciem bocznym.
Przód – dużo przestrzeni, wygodna pozycja i spore fotele z niezłym podparciem bocznym.Motor
W drugim rzędzie przydałoby się więcej miejsca – zwłaszcza na nogi podróżnych.
W drugim rzędzie przydałoby się więcej miejsca – zwłaszcza na nogi podróżnych.Motor
Bagażnik jest mały, ale foremny.
Bagażnik jest mały, ale foremny.Motor
W wersji LTZ z kołami 18'' nie da się dokupić koła zapasowego, jest zatem dodatkowy schowek.
W wersji LTZ z kołami 18'' nie da się dokupić koła zapasowego, jest zatem dodatkowy schowek.Motor
W 1,7-litrowym dieslu zachwyca tylko małe zużycie paliwa. Kultura pracy zostawia sporo do życzenia.
W 1,7-litrowym dieslu zachwyca tylko małe zużycie paliwa. Kultura pracy zostawia sporo do życzenia.Motor
W 1,7-litrowym dieslu zachwyca tylko małe zużycie paliwa. Kultura pracy zostawia sporo do życzenia.
W 1,7-litrowym dieslu zachwyca tylko małe zużycie paliwa. Kultura pracy zostawia sporo do życzenia.Motor
Cyfrowy prędkościomierz wcale nie jest mniej czytelny od klasycznego obrotomierza.
Cyfrowy prędkościomierz wcale nie jest mniej czytelny od klasycznego obrotomierza.Motor
Schowków nie brak. Poza głównym (przed pasażerem) jest też nieduży u szczytu kokpitu...
Schowków nie brak. Poza głównym (przed pasażerem) jest też nieduży u szczytu kokpitu...Motor
Wnętrze jest zupełnie nieźle wykończone. Co prawda tworzywa mogłyby być bardziej miękkie, ale do ich spasowania trudno mieć zastrzeżenia. Obsługa wszystkiego poza multimediami jest intuicyjna.
Wnętrze jest zupełnie nieźle wykończone. Co prawda tworzywa mogłyby być bardziej miękkie, ale do ich spasowania trudno mieć zastrzeżenia. Obsługa wszystkiego poza multimediami jest intuicyjna.Motor
130- konny stępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem. diesel Traxa nie zachwyca kulturą pracy, ale okazuje się bardzo oszczędny.
130- konny stępna tylko po sparowaniu z telefonem z internetem. diesel Traxa nie zachwyca kulturą pracy, ale okazuje się bardzo oszczędny.Motor
Zwarta i proporcjonalna sylwetka Traxa. Potężny grill i masywne przetłoczenia błotników sprawiają, że wygląd Traxa budzi zaufanie. Z kolei ciemne wykończenie dolnych elementów dodaje mu lekkości.
Zwarta i proporcjonalna sylwetka Traxa. Potężny grill i masywne przetłoczenia błotników sprawiają, że wygląd Traxa budzi zaufanie. Z kolei ciemne wykończenie dolnych elementów dodaje mu lekkości.Motor

Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ - podsumowanie

Lepiej wybrać wersję benzynową

Silnik 1.4T znany jest z Opli.
Silnik 1.4T znany jest z Opli.Chevrolet
Trax 1.4 Turbo występuje tylko z napędem 4x4.
Trax 1.4 Turbo występuje tylko z napędem 4x4.Chevrolet

Dane techniczne: Chevrolet Trax 1.7D AWD LTZ

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1686 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
poprzeczny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
130 KM/4000
Maks. moment obrotowy
300 Nm/2000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
manualna/6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarczowe went./tarczowe
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tylne
belka skrętna
Długość/szerokość/wysokość
425/177/167 cm
Rozstaw osi
256 cm
Średnica zawracania
10,9 m
Masa/ładowność
1504/422 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
356/1370 l
Pojemność zbiornika paliwa
52 l (ON)
Teoretyczny zasięg
1060 km
Opony
215/55 R18
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
183 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
5,6/4,5/4,9
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Elastyczność 60-100 km/h
7,7 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
17,3 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,4 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
37,5 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
68,2 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
8,0/5,2
Rzeczywisty zasięg
780 km
Cena wersji podstawowej*
90 490 zł
Cena
94 490 zł
*z tym samym silnikiem