Chevrolet Spark 1.2 LTZ - test

Zderzaki wersji LTZ różnią się od tych w pozostałych odmianach wyposażenia. Niebieski lakier Bluebell wymaga dopłaty 1400 zł.
Zderzaki wersji LTZ różnią się od tych w pozostałych odmianach wyposażenia. Niebieski lakier Bluebell wymaga dopłaty 1400 zł.Motor
Tylko w odmianie LTZ dostępne są skórzana kierownica, regulacja wysokości pasa kierowcy i podłokietnik. Radio, złącze AUX-IN oraz port USB są w Sparku standardem (z wyjątkiem najtańszej wersji wyposażenia LS).
Tylko w odmianie LTZ dostępne są skórzana kierownica, regulacja wysokości pasa kierowcy i podłokietnik. Radio, złącze AUX-IN oraz port USB są w Sparku standardem (z wyjątkiem najtańszej wersji wyposażenia LS).Motor

Chevrolet Spark 1.2 LTZ

Tylko w odmianie LTZ dostępne są skórzana kierownica, regulacja wysokości pasa kierowcy i podłokietnik. Radio, złącze AUX-IN oraz port USB są w Sparku standardem (z wyjątkiem najtańszej wersji wyposażenia LS).
Tylko w odmianie LTZ dostępne są skórzana kierownica, regulacja wysokości pasa kierowcy i podłokietnik. Radio, złącze AUX-IN oraz port USB są w Sparku standardem (z wyjątkiem najtańszej wersji wyposażenia LS).Motor
Prędkościomierz jest analogowy. Pozostałe wskazania wyświetlają się na zegarze cyfrowym.
Prędkościomierz jest analogowy. Pozostałe wskazania wyświetlają się na zegarze cyfrowym.Motor
Bagażnik ma 170 l. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji jest 568 l.
Bagażnik ma 170 l. Po złożeniu tylnych siedzeń do dyspozycji jest 568 l.Motor
Fotele kierowcy i pasażera mogłyby zapewniać nieco lepsze podparcie dla ud.
Fotele kierowcy i pasażera mogłyby zapewniać nieco lepsze podparcie dla ud.Motor
82-konny silnik benzynowy 1,2 l zapewnia niezłą dynamikę jazdy.
82-konny silnik benzynowy 1,2 l zapewnia niezłą dynamikę jazdy.Motor
Zderzaki wersji LTZ różnią się od tych w pozostałych odmianach wyposażenia. Niebieski lakier Bluebell wymaga dopłaty 1400 zł.
Zderzaki wersji LTZ różnią się od tych w pozostałych odmianach wyposażenia. Niebieski lakier Bluebell wymaga dopłaty 1400 zł.Motor
Chevrolet Spark 1.2 LTZ
Chevrolet Spark 1.2 LTZMotor
  • dość bogate wyposażenie,
  • niezbyt natarczywy dźwięk silnika,
  • przyzwoicie pracująca ręczna skrzynia biegów,
  • sporo miejsca nad głową.
  • mały bagażnik,
  • stuki dobiegające z zawieszenia przy pokonywaniu nierówności,
  • szerokie słupki przednie ograniczające widoczność.

Dane techniczne: Chevrolet Spark 1.2 LTZ

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
82 KM/6400
Maks. moment obrotowy
111 Nm/4800
Skrzynia biegów
man./5-biegowa
Napęd
przedni
Pojemność bagażnika (min./maks.)
170/568 l
Długość/szerokość/wysokość
360/160/156 cm
Rozstaw osi
238 cm
Opony
165/60 R15
Osiągi
Prędkość maksymalna
164 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,1 s
Zuż. paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km) 
6,6/4,2/5,1
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
7,0/4,9
Cena
39 990 zł