BMW M2 to bezkonkurencyjny sportowiec. Oszczędzisz na nim 100 tys. zł

Żółte sportowe coupe marki BMW jadące po torze wyścigowym, na tle zielonej roślinności oraz nieba z rozproszonymi chmurami.
BMW M2 wzbogacone o dodatki M Performance nabiera znacznie ostrzejszego charakteruDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Spis treści:

  1. Akcesoria M Performance bardzo poprawiają wygląd BMW M2
  2. Kubełkowe fotele w BMW M2 to doskonały dodatek
  3. BMW M2 ma teraz jeszcze więcej mocy
  4. Prowadzenie BMW M2 daje mnóstwo frajdy, szczególnie na torze
  5. BMW M2 - cena i konkurenci

Akcesoria M Performance bardzo poprawiają wygląd BMW M2

Jaskrawożółty sportowy samochód coupe jadący po torze asfaltowym, otoczony zielonymi drzewami i błękitnym niebem z lekkimi chmurami.
BMW M2 ma 458 cm długości, więc nie jest autem przesadnie krótkim, lecz nadal ma się wrażenie, że tył powinien być odrobinę dłuższyDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Jaskrawożółty samochód sportowy BMW M4 z aerodynamicznym spojlerem, czarnymi akcentami oraz sportowym wydechem porusza się po asfaltowym torze, wokół otoczony zielenią i niską zabudową.
Niemal każdy czarny element widoczny na tym zdjęciu wykonany jest z karbonu - łącznie z dachemDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Cztery metalowe rury wydechowe zamontowane w dolnej części sportowego samochodu w jaskrawożółtym kolorze, na tle asfaltowej nawierzchni.
Akcesoryjny wydech z centralnymi końcówkami wygląda jakby pluł ogniem przy każdym dodaniu gazu. Niestety nie robi tego, ale brzmi bardzo rasowo, szczególnie jak na dzisiejsze standardyDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Jaskrawożółty samochód sportowy z widocznym tylnym skrzydłem z włókna węglowego, charakterystycznym agresywnym tylnym światłem oraz polską tablicą rejestracyjną, na tle gęstego, zielonego lasu.
Gdy się dobrze przyjrzeć, okaże się, że testowane M2 ma aż trzy tylne spojlery. Jeden zintegrowany jest z klapą bagażnika, drugi (karbonowy) góruje nad nią, a nad tylną szybą umieszczono trzeciDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Kubełkowe fotele w BMW M2 to doskonały dodatek

Wnętrze nowoczesnego samochodu sportowego z dwoma fotelami kubełkowymi, wykończonymi skórą i materiałem, sportowa kierownica oraz elementy wykończenia w kolorze kontrastującym z tapicerką. Za oknami widoczny las i intensywne światło dzienne.
Kubełkowe fotele M Carbon wymagają dopłaty aż 22 400 zł, ale prezentują się doskonale i takie też zapewniają wrażenia podczas jazdyDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Nowoczesne wnętrze samochodu BMW z cyfrowym zestawem wskaźników, dużym ekranem systemu multimedialnego, sportową kierownicą, elementami wykończenia z włókna węglowego i ergonomicznym układem konsoli środkowej.
BMW M2 ma deskę dobrze znaną z wielu innych modeli marki. Pod wspólną taflą szkła ukryto ekrany o przekątnej 12,3 oraz 14,9 calaDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Skórzana, czarna tylna kanapa w nowoczesnym samochodzie, z wyraźnymi przeszyciami, regulowanymi zagłówkami oraz dwoma pasami bezpieczeństwa, widoczna sylwetka drzwi oraz elementy wnętrza auta.
Tylna kanapa w BMW M2 nie wygląda źle, ale miejsca jest tu bardzo mało. Nie ma tu podłokietnika, a jedynie otwór na nartyDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Otwarty bagażnik jasnozielonego samochodu osobowego, wnętrze bagażnika jest puste z wyjątkiem niewielkiej czarnej torby po prawej stronie.
Bagażnik w BMW M2 pozytywnie zaskakuje, choć ma tylko 390 l pojemnościDariusz SobolewskiINTERIA.PL

BMW M2 ma teraz jeszcze więcej mocy

Silnik sportowego samochodu marki BMW z podniesioną maską, widoczna konstrukcja komory silnika oraz elementy mechaniczne auta w jaskrawym, żółto-zielonym kolorze nadwozia.
BMW M2 niezmiennie napędza podwójnie doładowane, 3-litrowe R6. Obecnie generuje 480 KM oraz 600 NmDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Jaskrawożółty sportowy samochód BMW z czarnymi akcentami, widok od tyłu na torze wyścigowym, masywne tylne skrzydło, cztery końcówki wydechu, czarne felgi, w tle drzewa i bariera ochronna.
480 KM i napęd tylko na tył sprawiają, że BMW M2 potrafi mieć naprawdę agresywny charakterDariusz SobolewskiINTERIA.PL
Detal felgi aluminiowej z logo BMW oraz sportowego zacisku hamulcowego na tle jasnożółtego nadwozia samochodu sportowego.
BMW M2 ma taki sam rozmiar felg jak M4, ale nie dostaniemy tu ceramicznych hamulcówDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Prowadzenie BMW M2 daje mnóstwo frajdy, szczególnie na torze

Jaskrawożółty samochód BMW M2 poruszający się po asfaltowym torze z widocznym śladem po ślizgu na zakręcie, w tle drzewa i fragment nieba z rozproszonymi chmurami.
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Ekran komputera pokładowego samochodu z menu konfiguracji ustawień jazdy w tym silnika, podwozia, układu kierowniczego, hamulców i kontroli trakcji z opcjami trybów Komfort, Sport i Sport Plus.
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Cyfrowy wyświetlacz kokpitu samochodu z informacjami dotyczącymi analizy driftu, parametrów jazdy oraz wydajności, otoczony elementami konsoli środkowej z karbonowym wykończeniem i widocznymi cyfrowymi wskaźnikami.
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Jaskrawożółte sportowe BMW M2 wykonuje dynamiczny zakręt na asfaltowym torze wyścigowym, otoczone zielenią i drzewami w tle, na tablicy rejestracyjnej widoczny polski numer.
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
BMW M2
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
Jaskrawożółty sportowy samochód pędzący po torze wyścigowym, w tle obiekt sportowy z napisem Tor Kielce, otoczony zielenią oraz trybunami.
BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL

BMW M2 - cena i konkurenci

Sportowy samochód BMW w jaskrawożółtym kolorze stoi zaparkowany przy drodze. Auto posiada sportowe felgi, aerodynamiczne dodatki oraz czarny dach i maskę. W tle widoczna jest zieleń i fragment zabudowy, całość oświetlona słonecznym światłem.
BMW M2 obecnie właściwie nie ma konkurentów na rynkuDariusz SobolewskiINTERIA.PL

Zobacz również:

    Sportowy samochód w jaskrawym, żółtym kolorze, zaparkowany na tle zielonych drzew, wyposażony w tylny spojler, czarne felgi oraz cztery końcówki wydechu.
    Same akcesoria M Performance w tym egzemplarzu M2 kosztowały ponad 126 tys. złDariusz SobolewskiINTERIA.PL

    BMW M2

    Dane techniczne
    Silnik
    R6, t. benzynowy
    Pojemność
    2993 cm3
    Moc
    480 KM (6250 obr./min)
    Maksymalny moment obrotowy
    600 Nm (2700-5620 obr./min)
    Skrzynia biegów
    8b automatyczna
    Napęd
    na tył
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,0 s
    Prędkość maksymalna
    285 km/h
    Średnie spalanie
    9,8 l/100 km
    Wymiary
    Długość
    4580 mm
    Szerokość
    1887 mm
    Wysokość
    1403 mm
    Rozstaw osi
    2747 mm
    Masa własna
    1805 kg
    Pojemność bagażnika
    390 l
    Cena
    372 500 zł
    Limonkowy sportowy samochód marki BMW na środku pustej asfaltowej drogi, otoczony zielenią drzew oraz z widoczną tablicą rejestracyjną z przodu.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Jaskrawozielony sportowy samochód BMW M4 z widocznym wyraźnie tyłem oraz czterema rurami wydechowymi stoi na zakręcie asfaltowej drogi otoczonej lasem, z polską tablicą rejestracyjną.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Jaskrawożółty sportowy samochód BMW M2 z charakterystycznym światłem LED, ustawiony na torze wyścigowym, w tle widoczne fragmenty toru i barierki oraz rozmyta zieleń.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Jaskrawozielony tył sportowego samochodu z nowoczesną lampą tylną na tle asfaltowej drogi i zielonego lasu.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Jaskrawozielony sportowy samochód BMW ustawiony w lewym dolnym rogu kadru, widok na przód pojazdu z detalami zderzaka, reflektorów i tablicy rejestracyjnej, w tle tor wyścigowy i drzewa po lewej stronie.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    BMW M2
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    BMW M2
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Sportowy fotel samochodowy z logo M2, obszyty czarną skórą z niebieskimi akcentami, na tle wnętrza nowoczesnego pojazdu.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    BMW M2
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Fragment nowoczesnej konsoli środkowej samochodu z karbonowym wykończeniem, przyciskiem Start Engine Stop w kolorze czerwonym, dźwignią zmiany biegów oraz przyciskami do sterowania systemem jazdy.
    BMW M2Dariusz SobolewskiINTERIA.PL
    Stary Passat czy nowe chińczyki? Zaskakujące wyniki testuINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?