BMW chce 285 tys. zł dopłaty za 41 KM. Fani zachwyceni i się im nie dziwię

BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL

M3 CS ma silnik rodem z wyścigów

BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL

Napęd 4x4 w samochodzie wyczynowym? Wbrew pozorom ma to sens

BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL

Wnętrze BMW M3 CS wyróżnia się detalami, ale nie wszystkimi pozytywnie

BMW M3 CS

BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL
BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL

Cena M3 CS jest ogromna, ale to akurat nie jest problem

BMW M3 CS
BMW M3 CSKarol TynkaINTERIA.PL

BMW M3 CS

Dane techniczne
Silnik
R6, t. benzynowy
Pojemność
2993 ccm
Moc
551 KM (6250 obr./min)
Maksymalny moment obrotowy
650 Nm (2750-5950 obr./min)
Skrzynia biegów
8b automatyczna
Napęd
4x4
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,4 s
Prędkość maksymalna
302 km/h
Średnie spalanie
10,2 l/100 km
Wymiary
Długość
4795 mm
Szerokość
1918 mm
Wysokość
1438 mm
Rozstaw osi
2857 mm
Masa własna
1840 kg
Pojemność bagażnika
480 l
Wyposażenie seryjne
Felgi 19/20 cali (prżód/tył), reflektory laserowe, pakiet karbon, sportowy układ hamulcowy, sportowy dyferencjał, sportowy wydech, zawieszenie adaptacyjne, czujniki parkowania przód/tył, system bezkluczykowy, kubełkowe fotele M Carbon z podgrzewaniem i elektryczną regulacją, nawigacja, nagłośnienie Harman Kardon.
Wyposażenie testowanego egzemplarza
Ceramiczny układ hamulcowy, rozpórka, pakiet systemów asystujących kierowcy, kamera cofania, elektryczna klapa bagażnika, wyświetlacz head-up.
Cena
769 900 zł
Cena testownego egzemplarza
ok. 850 tys. zł
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?