BMW 750Li xDrive - test

Pod maską limuzyny BMW pracuje silnik 4.4 V8 wyposażony w podwójne turbodoładowanie.
Pod maską limuzyny BMW pracuje silnik 4.4 V8 wyposażony w podwójne turbodoładowanie.Motor
Projektanci starali się, by otoczenie kierowcy zawierało jak najmniej przycisków. Mimo tego obsługa wymaga przyzwyczajenia.
Projektanci starali się, by otoczenie kierowcy zawierało jak najmniej przycisków. Mimo tego obsługa wymaga przyzwyczajenia.Motor

BMW 750Li xDrive

Jeżeli zamiast tylnej kanapy mają być dwa niezależne fotele, to konieczna jest dopłata blisko 15 000 zł.
Jeżeli zamiast tylnej kanapy mają być dwa niezależne fotele, to konieczna jest dopłata blisko 15 000 zł.Motor
Mimo, iż to nie właściciel będzie zwykle kierowcą tej limuzyny, komfort siedzenia kierowcy jest doskonały.
Mimo, iż to nie właściciel będzie zwykle kierowcą tej limuzyny, komfort siedzenia kierowcy jest doskonały.Motor
Dwa dodatkowe ekrany (9,2 cala) oraz odtwarzacz DVD dla pasażerów tylnych foteli kosztują 14 000 zł. Co ciekawe, w tej cenie nie ma słuchawek.
Dwa dodatkowe ekrany (9,2 cala) oraz odtwarzacz DVD dla pasażerów tylnych foteli kosztują 14 000 zł. Co ciekawe, w tej cenie nie ma słuchawek.Motor
Pojemność bagażnika liczy 500 l, jednak wykorzystanie przestrzeni utrudniają nieregularne kształty. Klapa bagażnika ma możliwość elektrycznego zamykania.
Pojemność bagażnika liczy 500 l, jednak wykorzystanie przestrzeni utrudniają nieregularne kształty. Klapa bagażnika ma możliwość elektrycznego zamykania.Motor
Centralny ekran służy do obsługi auta w ramach systemu iDrive. Część funkcji, jak chociażby widoczne tu sterowanie światłami, ma animowane grafiki wyjaśniające ich działanie.
Centralny ekran służy do obsługi auta w ramach systemu iDrive. Część funkcji, jak chociażby widoczne tu sterowanie światłami, ma animowane grafiki wyjaśniające ich działanie.Motor
W dolnej części obrotomierza znajduje się wskaźnik, na którym można obserwować odzysk energii podczas hamowania.
W dolnej części obrotomierza znajduje się wskaźnik, na którym można obserwować odzysk energii podczas hamowania.Motor
Obok dźwigni obsługi automatycznej skrzyni biegów pokrętło zintegrowanego sterowania funkcjami samochodu iDrive.
Obok dźwigni obsługi automatycznej skrzyni biegów pokrętło zintegrowanego sterowania funkcjami samochodu iDrive.Motor
Projektanci starali się, by otoczenie kierowcy zawierało jak najmniej przycisków. Mimo tego obsługa wymaga przyzwyczajenia.
Projektanci starali się, by otoczenie kierowcy zawierało jak najmniej przycisków. Mimo tego obsługa wymaga przyzwyczajenia.Motor
V8 biturbo ciągnie jak silnik elektryczny: 600 Nm od 1750 do 4500 obr./min.
V8 biturbo ciągnie jak silnik elektryczny: 600 Nm od 1750 do 4500 obr./min.Motor
Nadwozie wersji L jest wydłużone o 14 cm. Dzięki temu pasażerowie tylnych foteli mogą podróżować w komfortowych warunkach, na rozkładanych fotelach.
Nadwozie wersji L jest wydłużone o 14 cm. Dzięki temu pasażerowie tylnych foteli mogą podróżować w komfortowych warunkach, na rozkładanych fotelach.Motor
Pod maską limuzyny BMW pracuje silnik 4.4 V8 wyposażony w podwójne turbodoładowanie.
Pod maską limuzyny BMW pracuje silnik 4.4 V8 wyposażony w podwójne turbodoładowanie.Motor

Dane techniczne: BMW 750Li xDrive

Silnik
benz., biturbo
Pojemność skokowa
4395 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Moc maksymalna
407 KM/5500
Maks. moment obrotowy
600 Nm/1750
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
autom./6-biegowa
Pojemność bagażnika
500 l
Opony
245/50 R18
Wymiar (dł./szer./wys.)
521/190/148 cm
Rozstaw osi
321 cm
Osiągi
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,1 s
Zużycie paliwa wg producenta (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
17,1/8,9/11,9
Średnie zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
30,0/16,0