BMW 750Ld xDrive - test

W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.Motor
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.Motor

BMW 750Ld xDrive

Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.
Wygląd typowy dla współczesnych BMW, ale w „siódemce” wykończenie jest niezwykle pieczołowite. Skórzane pokrycie deski rozdzielczej czy ceramiczne wstawki na elementach obsługi tworzą ekskluzywny klimat.Motor
Aktywne, wszechstronnie sterowane fotele przednie z masażem także wymagają dopłaty.
Aktywne, wszechstronnie sterowane fotele przednie z masażem także wymagają dopłaty.Motor
9,2-calowe ekrany zamontowane w oparciach foteli przednich kosztują 15 000 zł ekstra.
9,2-calowe ekrany zamontowane w oparciach foteli przednich kosztują 15 000 zł ekstra.Motor
Osobny sterownik iDrive dla pasażerów kanapy znajduje się na podłokietniku.
Osobny sterownik iDrive dla pasażerów kanapy znajduje się na podłokietniku.Motor
Lewą i prawą stronę kanapy można regulować niezależnie. W pełni elektrycznie.
Lewą i prawą stronę kanapy można regulować niezależnie. W pełni elektrycznie.Motor
Warunki jak w lotniczej klasie business. Mnóstwo przestrzeni, za dopłatą fotele z elektryczną regulacją, wentylacją i masażem, a także tuner telewizji cyfrowej.
Warunki jak w lotniczej klasie business. Mnóstwo przestrzeni, za dopłatą fotele z elektryczną regulacją, wentylacją i masażem, a także tuner telewizji cyfrowej.Motor
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.
W zeszłym roku BMW serii 7 przeszło lifting nadwozia. Zmiany nie były wielkie, nową wersję najłatwiej rozpoznać po nowych reflektorach, za dopłatą – w pełni LED-owych.Motor
Jak na swoje gabaryty (dł. 5,2 m), ta wersja BMW zachowuje się zaskakująco zwinnie.
Jak na swoje gabaryty (dł. 5,2 m), ta wersja BMW zachowuje się zaskakująco zwinnie.Motor

BMW 750Ld xDrive

BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor
BMW 750Ld xDrive
BMW 750Ld xDriveMotor

Dane techniczne: BMW 750Ld xDrive

Silnik
diesel triturbo
Pojemność skokowa
2993 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
Układ
wzdłużny
Zasilanie
common rail
Moc maksymalna
381 KM/4400
Maks. moment obrotowy
740 Nm/2000
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
2095/650 kg
Średnica zawracania
13,0 m
Pojemność bagażnika
500 l
Pojemność zbiornika paliwa
80 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
522/190/148 cm
Rozstaw osi
321 cm
Opony
245/50 R18
Teoretyczny zasięg
1250 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
7,3/5,9/6,4
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,5 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
39,4 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
39,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
62,6 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
13,4/10,0
Rzeczywisty zasięg
680 km
Cena wersji podstawowej*
453 500 zł
Cena
453 500 zł
*z tym samym silnikiem