BMW 335i, BMW 535i - porównanie

Największe zaskoczenie - 335i z tyłu ma więcej miejsca na nogi!
Największe zaskoczenie - 335i z tyłu ma więcej miejsca na nogi!Motor
Deska rozdzielcza serii 3 jest mniej masywna niż w serii 5 i wyróżnia się prostą obsługą. Ekran systemu iDrive nie jest przykryty żadnym daszkiem, a za kierownicą tkwią łopatki ręcznego trybu skrzyni.
Deska rozdzielcza serii 3 jest mniej masywna niż w serii 5 i wyróżnia się prostą obsługą. Ekran systemu iDrive nie jest przykryty żadnym daszkiem, a za kierownicą tkwią łopatki ręcznego trybu skrzyni.Motor
Masywny kokpit wykonano ze znakomitych materiałów, a ekran systemu iDrive przykryto daszkiem. Obsługa jest tu równie prosta, jak w „trójce”, za to konsola środkowa została mocno rozbudowana.
Masywny kokpit wykonano ze znakomitych materiałów, a ekran systemu iDrive przykryto daszkiem. Obsługa jest tu równie prosta, jak w „trójce”, za to konsola środkowa została mocno rozbudowana.Motor

BMW 335i Aut., BMW 535i Aut. - porównanie

Największe zaskoczenie - 335i z tyłu ma więcej miejsca na nogi!
Największe zaskoczenie - 335i z tyłu ma więcej miejsca na nogi!Motor
W trybie ręcznym automatu redukcji dokonuje się, jak w autach sportowych - w przód.
W trybie ręcznym automatu redukcji dokonuje się, jak w autach sportowych - w przód.Motor
Masywny kokpit wykonano ze znakomitych materiałów, a ekran systemu iDrive przykryto daszkiem. Obsługa jest tu równie prosta, jak w „trójce”, za to konsola środkowa została mocno rozbudowana.
Masywny kokpit wykonano ze znakomitych materiałów, a ekran systemu iDrive przykryto daszkiem. Obsługa jest tu równie prosta, jak w „trójce”, za to konsola środkowa została mocno rozbudowana.Motor
Mimo mniejszej liczby centymetrów na kolana, z tyłu „5” podróżuje się w wyższym komforcie.
Mimo mniejszej liczby centymetrów na kolana, z tyłu „5” podróżuje się w wyższym komforcie.Motor
Zaskoczenie! Przestrzeń na kolana większa niż w serii 5. Za to siedzisko - zdecydowanie krótsze.
Zaskoczenie! Przestrzeń na kolana większa niż w serii 5. Za to siedzisko - zdecydowanie krótsze.Motor
Deska rozdzielcza serii 3 jest mniej masywna niż w serii 5 i wyróżnia się prostą obsługą. Ekran systemu iDrive nie jest przykryty żadnym daszkiem, a za kierownicą tkwią łopatki ręcznego trybu skrzyni.
Deska rozdzielcza serii 3 jest mniej masywna niż w serii 5 i wyróżnia się prostą obsługą. Ekran systemu iDrive nie jest przykryty żadnym daszkiem, a za kierownicą tkwią łopatki ręcznego trybu skrzyni.Motor
Przyciski do wyboru trybów jazdy – od ECO PRO do SPORT – zlokalizowano obok skrzyni biegów.
Przyciski do wyboru trybów jazdy – od ECO PRO do SPORT – zlokalizowano obok skrzyni biegów.Motor
BMW 535i Aut.
BMW 535i Aut.Motor
BMW 335i Aut.
BMW 335i Aut.Motor
BMW 535i Aut.
BMW 535i Aut.Motor
BMW 335i Aut.
BMW 335i Aut.Motor

Dane techniczne: BMW 335i Aut. i BMW 535i Aut.

Dane techniczne
BMW 335i Aut.
BMW 535i Aut.
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
2979 cm3
2979 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/24
R6/24
Moc maksymalna
306 KM/5800
306 KM/5800
Maks. moment obrotowy
400 Nm/1200
400 Nm/1200
Masa/ładowność
1510/550 kg
1685/610 kg
Średnica zawracania
11,3 m
11,9 m
Pojemność bagażnika
480 l
520 l
Pojemność zbiornika paliwa
60 l
70 l
Wymiar (dł./szer./wys.)
462/181/143 cm
490/186/147 cm
Rozstaw osi
281 cm
297 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,4 s
5,9 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
10,2/5,5/7,2
10,4/6,0/7,6
Teoretyczny zasięg
833 km
921 km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,4 s
5,8 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
37,1 m
36,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
37,0 m
37,1 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
66,0 dB
64,2 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
10,1/7,2
11,0/8,1
Rzeczywisty zasięg
694 km
733 km