BMW 330e xDrive Touring przejedzie 55 km na prądzie. Ale rozczarowuje co innego

Seria 3 Touring w wersji hybrydowej plug-in jest tak samo dobra na asfalcie, jak inne odmiany
Seria 3 Touring w wersji hybrydowej plug-in jest tak samo dobra na asfalcie, jak inne odmianypiotr królINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring - wygląda klasycznie, ujmuje jakością, i... rozczarowuje

- Przód auta, między innymi dzięki czarnym wykończeniom, wygląda sportowo i dynamicznie; żaluzje w “nerkach” mogą się otwierać i zamykaćpiotr królINTERIA.PL
“Trójka” ma większy rozstaw osi od Passata, jednak w środku jest od niego zdecydowanie mniejszapiotr królINTERIA.PL
BMW niczego nie udaje, z tyłu prezentują się dumnie dwie klasyczne końcówki układu wydechowegopiotr królINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring jako rodzinne kombi? Są lepsze wybory

Odmiana hybrydowa występuje z napędem xDrive, ale jest też wersja tylnonapędowapiotr królINTERIA.PL
System multimedialny na początku może się wydawać przeładowany; obsługuje się go łatwo, dzięki pokrętle na tunelu środkowympiotr królINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring . Jaki zasięg na prądzie?

Fotele należą do topowych - są wygodne w dłuższej trasie i zapewniają świetne podparcie w zakrętachpiotr królINTERIA.PL
Kabina z tyłu nie jest tak przestronna, jak można by przypuszczać. Miejsca brakuje przede wszystkim na nogipiotr królINTERIA.PL
Cyfrowe zegary nie są specjalnie czytelne; obrotomierz wyświetlają wyłącznie w sportowych trybach jazdypiotr królINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring w zakrętach jest nie do pobicia

Gniazdo ładowania znajduje się z przodu; czas ładowania prądem przemiennym od 0 do 100 proc. wynosi około 2 godzinpiotr królINTERIA.PL
Odmiana hybrydowa ma wyraźnie mniej pojemny bagażnik od pozostałych - mieści on 410 litrówpiotr królINTERIA.PL
Kierowcy zapłacą również w weekendy. Polski kurort zmienia zasadyPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?