BMW 330e xDrive Touring przejedzie 55 km na prądzie. Ale rozczarowuje co innego

Seria 3 Touring w wersji hybrydowej plug-in jest tak samo dobra na asfalcie, jak inne odmiany
Seria 3 Touring w wersji hybrydowej plug-in jest tak samo dobra na asfalcie, jak inne odmianyPiotr KrólINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring - wygląda klasycznie, ujmuje jakością, i... rozczarowuje

- Przód auta, między innymi dzięki czarnym wykończeniom, wygląda sportowo i dynamicznie; żaluzje w “nerkach” mogą się otwierać i zamykaćPiotr KrólINTERIA.PL
“Trójka” ma większy rozstaw osi od Passata, jednak w środku jest od niego zdecydowanie mniejszaPiotr KrólINTERIA.PL
BMW niczego nie udaje, z tyłu prezentują się dumnie dwie klasyczne końcówki układu wydechowegoPiotr KrólINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring jako rodzinne kombi? Są lepsze wybory

Odmiana hybrydowa występuje z napędem xDrive, ale jest też wersja tylnonapędowaPiotr KrólINTERIA.PL
System multimedialny na początku może się wydawać przeładowany; obsługuje się go łatwo, dzięki pokrętle na tunelu środkowymPiotr KrólINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring . Jaki zasięg na prądzie?

Fotele należą do topowych - są wygodne w dłuższej trasie i zapewniają świetne podparcie w zakrętachPiotr KrólINTERIA.PL
Kabina z tyłu nie jest tak przestronna, jak można by przypuszczać. Miejsca brakuje przede wszystkim na nogiPiotr KrólINTERIA.PL
Cyfrowe zegary nie są specjalnie czytelne; obrotomierz wyświetlają wyłącznie w sportowych trybach jazdyPiotr KrólINTERIA.PL

BMW 330e xDrive Touring w zakrętach jest nie do pobicia

Gniazdo ładowania znajduje się z przodu; czas ładowania prądem przemiennym od 0 do 100 proc. wynosi około 2 godzinPiotr KrólINTERIA.PL
Odmiana hybrydowa ma wyraźnie mniej pojemny bagażnik od pozostałych - mieści on 410 litrówPiotr KrólINTERIA.PL
Kierowcy zapłacą również w weekendy. Polski kurort zmienia zasadyPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?