BMW 118d xDrive - test

Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.Motor
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.Motor

BMW 118d xDrive

Połączenie napędu 4x4 (xDrive) ze 143-konnym dieslem dało samochód dla osób, które preferują bezpieczeństwo prowadzenia i oszczędną eksploatację.
Połączenie napędu 4x4 (xDrive) ze 143-konnym dieslem dało samochód dla osób, które preferują bezpieczeństwo prowadzenia i oszczędną eksploatację.Motor
BMW 118d xDrive
BMW 118d xDriveMotor
Boki siedzeń są mocno wyprofilowane. Tęższym kierowcom to przeszkadza.
Boki siedzeń są mocno wyprofilowane. Tęższym kierowcom to przeszkadza.Motor
Do tylnej kanapy dostęp jest dość łatwy, ale nie oferuje ona zbyt dużo miejsca.
Do tylnej kanapy dostęp jest dość łatwy, ale nie oferuje ona zbyt dużo miejsca.Motor
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.Motor
Pod podłogą bagażnika nie ma koła zapasowego, tylko np. akumulator.
Pod podłogą bagażnika nie ma koła zapasowego, tylko np. akumulator.Motor
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.Motor

Zobacz również:

    BMW 118d xDrive - podsumowanie

    • sprawny napęd na cztery koła,
    • bardzo oszczędny silnik,
    • wzorowa jakość wykonania,
    • prosta obsługa
    • mało miejsca z tyłu,
    • słaba widoczność do tyłu z miejsca kierowcy,
    • wysoka cena zakupu i ewentualnych opcji

    Dane techniczne: BMW 118d xDrive

    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1995 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    143 KM/4000
    Maks. moment obrotowy
    320 Nm/1750
    Skrzynia biegów
    man./6-biegowa
    Napęd
    4x4
    Dług./szer./wys.
    432/177/142 cm
    Rozstaw osi
    269 cm
    Masa/ładowność
    1410/530 kg
    Poj. bagażnika (min./maks.)
    360/1200 l
    Poj. zbiornika paliwa
    52 l (ON)
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,7 s
    Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    5,4/4,1/4,6
    Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    7,1/5,5/6,3
    Cena
    115 700 zł