BMW 118d xDrive - test

Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.Motor
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.Motor

BMW 118d xDrive

Połączenie napędu 4x4 (xDrive) ze 143-konnym dieslem dało samochód dla osób, które preferują bezpieczeństwo prowadzenia i oszczędną eksploatację.
Połączenie napędu 4x4 (xDrive) ze 143-konnym dieslem dało samochód dla osób, które preferują bezpieczeństwo prowadzenia i oszczędną eksploatację.Motor
BMW 118d xDrive
BMW 118d xDriveMotor
Boki siedzeń są mocno wyprofilowane. Tęższym kierowcom to przeszkadza.
Boki siedzeń są mocno wyprofilowane. Tęższym kierowcom to przeszkadza.Motor
Do tylnej kanapy dostęp jest dość łatwy, ale nie oferuje ona zbyt dużo miejsca.
Do tylnej kanapy dostęp jest dość łatwy, ale nie oferuje ona zbyt dużo miejsca.Motor
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.
Prosta obsługa, dobre materiały i wzorowe spasowanie. Gruba, wielofunkcyjna, sportowa kierownica i gałka zmiany biegów z logo to elementy M-pakietu.Motor
Pod podłogą bagażnika nie ma koła zapasowego, tylko np. akumulator.
Pod podłogą bagażnika nie ma koła zapasowego, tylko np. akumulator.Motor
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.
Przyczepności nigdy nie zabraknie, niezależnie od tego, czy jedziemy po śliskim asfalcie, czy sypkim szutrze.Motor

BMW 118d xDrive - podsumowanie

  • sprawny napęd na cztery koła,
  • bardzo oszczędny silnik,
  • wzorowa jakość wykonania,
  • prosta obsługa
  • mało miejsca z tyłu,
  • słaba widoczność do tyłu z miejsca kierowcy,
  • wysoka cena zakupu i ewentualnych opcji

Dane techniczne: BMW 118d xDrive

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1995 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
143 KM/4000
Maks. moment obrotowy
320 Nm/1750
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Napęd
4x4
Dług./szer./wys.
432/177/142 cm
Rozstaw osi
269 cm
Masa/ładowność
1410/530 kg
Poj. bagażnika (min./maks.)
360/1200 l
Poj. zbiornika paliwa
52 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,4/4,1/4,6
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
7,1/5,5/6,3
Cena
115 700 zł