BMW 116i - test

Podstawowy wcale nie znaczy za słaby. Silnik w 116i jest dynamiczny, elastyczny, a przy tym oszczędny.
Podstawowy wcale nie znaczy za słaby. Silnik w 116i jest dynamiczny, elastyczny, a przy tym oszczędny.Motor
Między zegarami znajduje się wyświetlacz komputera pokładowego i trybu jazdy. W przypadku Eco Pro kierowca otrzymuje podpowiedzi dotyczące stylu jazdy (np. zmiana biegu), a w trybie Sport m.in. informacje o wykorzystaniu mocy.
Między zegarami znajduje się wyświetlacz komputera pokładowego i trybu jazdy. W przypadku Eco Pro kierowca otrzymuje podpowiedzi dotyczące stylu jazdy (np. zmiana biegu), a w trybie Sport m.in. informacje o wykorzystaniu mocy.Motor

BMW 116i

Seria 1 nie odstaje od większych modeli BMW pod względem jakości wykończenia. Masywna kierownica świetnie leży w dłoniach.
Seria 1 nie odstaje od większych modeli BMW pod względem jakości wykończenia. Masywna kierownica świetnie leży w dłoniach.Motor
136-konne BMW 116i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,6 sekundy.
136-konne BMW 116i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,6 sekundy.Motor
Podstawowy wcale nie znaczy za słaby. Silnik w 116i jest dynamiczny, elastyczny, a przy tym oszczędny.
Podstawowy wcale nie znaczy za słaby. Silnik w 116i jest dynamiczny, elastyczny, a przy tym oszczędny.Motor
Druga generacja serii 1 (F20) zadebiutowała w 2011 roku.
Druga generacja serii 1 (F20) zadebiutowała w 2011 roku.Motor
BMW 116i
BMW 116iMotor
...a w trybie Sport m.in. informacje o wykorzystaniu mocy.
...a w trybie Sport m.in. informacje o wykorzystaniu mocy.Motor
Na centralnym wyświetlaczu pokazywane są informacje na temat trybu jazdy. W przypadku Eco Pro kierowca otrzymuje podpowiedzi dotyczące stylu jazdy (np. zmiana biegu)...
Na centralnym wyświetlaczu pokazywane są informacje na temat trybu jazdy. W przypadku Eco Pro kierowca otrzymuje podpowiedzi dotyczące stylu jazdy (np. zmiana biegu)...Motor
Trzy oblicza BMW: sportowe, komfortowe i ekonomiczne.
Trzy oblicza BMW: sportowe, komfortowe i ekonomiczne.Motor
Tryby jazdy (Sport, Comfort, Eco Pro) wybiera się za pomocą przycisku obok dźwigni biegów.
Tryby jazdy (Sport, Comfort, Eco Pro) wybiera się za pomocą przycisku obok dźwigni biegów. Motor
Turbodoładowany silnik 1.6 o mocy 136 KM zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 8,6 sekundy.
Turbodoładowany silnik 1.6 o mocy 136 KM zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 8,6 sekundy.Motor
Dobrze wyprofilowane fotele i sportowa pozycja za kierownicą to mocne punkty serii 1.
Dobrze wyprofilowane fotele i sportowa pozycja za kierownicą to mocne punkty serii 1.Motor
Fotel pozwala zająć sportową pozycję za kierownicą.
Fotel pozwala zająć sportową pozycję za kierownicą.Motor
Między zegarami znajduje się wyświetlacz komputera pokładowego i trybu jazdy.
Między zegarami znajduje się wyświetlacz komputera pokładowego i trybu jazdy. Motor

Dane techniczne: BMW 116i

Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1598 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
136 KM/4400
Maks. moment obrotowy
220 Nm/1350
Napęd
tylny
Skrzynia biegów
man./6-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz.
Zawieszenie przednie
McPherson
Zawieszenie tył
wielowahaczowe
Średnica zawracania
11,1 m
Masa/ładowność
1365/530 kg
Pojemność bagażnika (min./maks.)
360/1200 l
Pojemność zbiornika paliwa (typ paliwa)
52 l (Pb 95)
Opony
195/55 R16
Wymiar (dł./szer./wys.)
432/177/142 cm
Rozstaw osi
269 cm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
7,1/4,6/5,5
Emisja dwutlenku węgla
129 g/km
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,6 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
11,7 s
Elastyczność 60-100 km/h
8,2 s (4. bieg)
Elastyczność 80-120 km/h
14,8 s (6. bieg)
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
36,0 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
36,2 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
65,8 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
8,7/6,7