Audi SQ5 TDI quattro tiptronic - test

Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.
Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.Motor
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.Motor

Zobacz również:

    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
    Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor

    Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

    Audi drive select, czyli sposób na różne oblicza auta.
    Audi drive select, czyli sposób na różne oblicza auta.Motor
    Miejsca pod dostatkiem – Q5 to jeden z najbardziej przestronnych modeli wśród kompaktowych SUV-ów.
    Miejsca pod dostatkiem – Q5 to jeden z najbardziej przestronnych modeli wśród kompaktowych SUV-ów.Motor
    Fotele nie wyglądają na sportowe, ale to tylko pozory. W zakrętach trzymają wystarczająco dobrze, by wykorzystać napęd i moc SQ5.
    Fotele nie wyglądają na sportowe, ale to tylko pozory. W zakrętach trzymają wystarczająco dobrze, by wykorzystać napęd i moc SQ5.Motor
    Lusterka zewnętrzne i relingi w kolorze matowego aluminium a także 20-calowe felgi to standard w Audi SQ5.
    Lusterka zewnętrzne i relingi w kolorze matowego aluminium a także 20-calowe felgi to standard w Audi SQ5.Motor
    Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.
    Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.Motor
    Panel systemu MMI – jego obsługa jest prostsza, niż może się wydawać w pierwszej chwili.
    Panel systemu MMI – jego obsługa jest prostsza, niż może się wydawać w pierwszej chwili.Motor
    Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.
    Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.Motor
    Biegi można zmieniać łopatkami, ale po co? Automat jest świetny.
    Biegi można zmieniać łopatkami, ale po co? Automat jest świetny.Motor

    Dane techniczne: Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

    Silnik
    biturbodiesel
    Pojemność skokowa
    2967 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk common rail
    Moc maksymalna
    313 KM/3900
    Maks. moment obrotowy
    650 Nm/1450
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    aut./8-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Masa/ładowność
    1920/610 kg
    Średnica zawracania
    11,9 m
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    540/1560 l
    Pojemność zbiornika paliwa
    75 l (ON)
    Wymiar (dł./szer./wys.)
    464/191/162 cm
    Rozstaw osi
    281 cm
    Opony
    255/45 R20
    Teoretyczny zasięg
    1100 km
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    250 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,1 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
    7,6/6,4/6,8
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    5,2 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    9,8 s
    Przyspieszenie 0-200 km/h
    22,1 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    34,6 m
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    33,6 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    68,0 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    9,5/7,0
    Rzeczywisty zasięg
    910 km
    Cena wersji podstawowej*
    274 840 zł
    Cena
    274 840 zł
    *z tym samym silnikiem