Audi SQ5 TDI quattro tiptronic - test

Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.
Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.Motor
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.Motor

Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor
Audi SQ5 TDI quattro tiptronic
Audi SQ5 TDI quattro tiptronicMotor

Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

Audi drive select, czyli sposób na różne oblicza auta.
Audi drive select, czyli sposób na różne oblicza auta.Motor
Miejsca pod dostatkiem – Q5 to jeden z najbardziej przestronnych modeli wśród kompaktowych SUV-ów.
Miejsca pod dostatkiem – Q5 to jeden z najbardziej przestronnych modeli wśród kompaktowych SUV-ów.Motor
Fotele nie wyglądają na sportowe, ale to tylko pozory. W zakrętach trzymają wystarczająco dobrze, by wykorzystać napęd i moc SQ5.
Fotele nie wyglądają na sportowe, ale to tylko pozory. W zakrętach trzymają wystarczająco dobrze, by wykorzystać napęd i moc SQ5.Motor
Lusterka zewnętrzne i relingi w kolorze matowego aluminium a także 20-calowe felgi to standard w Audi SQ5.
Lusterka zewnętrzne i relingi w kolorze matowego aluminium a także 20-calowe felgi to standard w Audi SQ5.Motor
Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.
Cztery końcówki układu wydechowego zdradzają, że nie jest to „zwykłe” Q5 z TDI.Motor
Panel systemu MMI – jego obsługa jest prostsza, niż może się wydawać w pierwszej chwili.
Panel systemu MMI – jego obsługa jest prostsza, niż może się wydawać w pierwszej chwili.Motor
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.
Kokpit niemal wzorowy. Niemal, bo gigantyczne lusterka skutecznie ograniczają widoczność z miejsca kierowcy.Motor
Biegi można zmieniać łopatkami, ale po co? Automat jest świetny.
Biegi można zmieniać łopatkami, ale po co? Automat jest świetny.Motor

Dane techniczne: Audi SQ5 TDI quattro tiptronic

Silnik
biturbodiesel
Pojemność skokowa
2967 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
Układ
wzdłużny
Zasilanie
wtrysk common rail
Moc maksymalna
313 KM/3900
Maks. moment obrotowy
650 Nm/1450
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcz. went./tarcz. went.
Zawieszenie przednie
wielowahaczowe
Zawieszenie tylne
wielowahaczowe
Masa/ładowność
1920/610 kg
Średnica zawracania
11,9 m
Pojemność bagażnika (min./maks.)
540/1560 l
Pojemność zbiornika paliwa
75 l (ON)
Wymiar (dł./szer./wys.)
464/191/162 cm
Rozstaw osi
281 cm
Opony
255/45 R20
Teoretyczny zasięg
1100 km
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,1 s
Zużycie paliwa (miasto/trasa/średnie w l/100 km)
7,6/6,4/6,8
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,2 s
Przyspieszenie 0-140 km/h
9,8 s
Przyspieszenie 0-200 km/h
22,1 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
34,6 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
33,6 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
68,0 dB
Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
9,5/7,0
Rzeczywisty zasięg
910 km
Cena wersji podstawowej*
274 840 zł
Cena
274 840 zł
*z tym samym silnikiem