Audi S8 - test

Wyglądem eleganckie S8 nie różni się bardzo od słabszych wersji Audi A8.
Wyglądem eleganckie S8 nie różni się bardzo od słabszych wersji Audi A8.Motor
Kokpit S8 jest wzorowy pod względem wykonania, wykończenia i jakości użytych materiałów, ale także w kwestii ergonomii.
Kokpit S8 jest wzorowy pod względem wykonania, wykończenia i jakości użytych materiałów, ale także w kwestii ergonomii.Motor
[1] Wysuwane głośniki systemu Bang&Olufsen (kosztującego aż... 30 tys. zł). [2] Sterowanie komfortowymi tylnymi fotelami w podłokietniku (dopłata ponad 16 tys. zł). Wyżej – panel 4-strefowej klimatyzacji.
[1] Wysuwane głośniki systemu Bang&Olufsen (kosztującego aż... 30 tys. zł). [2] Sterowanie komfortowymi tylnymi fotelami w podłokietniku (dopłata ponad 16 tys. zł). Wyżej – panel 4-strefowej klimatyzacji.Motor
Superwygodne siedzenia w obu rzędach. Tylne sportowe fotele wymagają dopłaty. Nieco brakuje miejsca na nogi jadących z tyłu.
Superwygodne siedzenia w obu rzędach. Tylne sportowe fotele wymagają dopłaty. Nieco brakuje miejsca na nogi jadących z tyłu.Motor
Nawet bagażnik Audi S8 jest szlachetnie wykończony. Jego pojemność to 520 l.
Nawet bagażnik Audi S8 jest szlachetnie wykończony. Jego pojemność to 520 l.Motor

Dane techniczne, osiągi, dane testowe, zużycie paliwa: Audi S8

 
Audi S8
Silnik
benzynowy, biturbo
Pojemność skokowa
3993 cm3
Układ cylindrów/zawory
V8/32
Zasilanie
wtrysk bezpośredni
Moc maksymalna
520 KM/5800
Maks. moment obrotowy
650 Nm/1700
Napęd
4x4
Skrzynia biegów
automatyczna/8-biegowa
Hamulce (przód/tył)
tarcze wentylowane/tarcze wentylowane
Długość/szerokość/wysokość
515/195/146 cm
Rozstaw osi
299 cm
Średnica zawracania
12,7 m
Masa/ładowność
1990/600 kg
Pojemność bagażnika
520 l
Poj. zbiornika paliwa
82 l (Pb 98)
Opony
265/40 R20
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,1 s
Dane testowe
Przyspieszenie 0-100 km/h
3,8 s
Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
34,9 m
Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
34,7 m
Poziom hałasu przy 100 km/h
62,0 dB
Zużycie paliwa
Dane producenta*
13,2/7,2/9,4
Teoretyczny zasięg
870 km
Dane testowe*
14,6/9,2/11,9
Rzeczywisty zasięg
680 km
Cena
561 040 zł
* miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby

AUDI S8: PLUSY I MINUSY

Z tyłu sportowa odmiana Audi A8 wyróżnia się „dyfuzorem” z dwiema podwójnymi końcówkami układu wydechowego.
Z tyłu sportowa odmiana Audi A8 wyróżnia się „dyfuzorem” z dwiema podwójnymi końcówkami układu wydechowego.Motor

AUDI S8: PODSUMOWANIE

Audi S8

Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor
Audi S8
Audi S8Motor