Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro - test

Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroMotor
Rozkład elementów podobny jak w Lamborghini Gallardo. Nic w tym dziwnego, ponieważ w dużej części Audi R8 bazuje na tym właśnie modelu. Do spłaszczonej kierownicy można się dość szybko przyzwyczaić.
Rozkład elementów podobny jak w Lamborghini Gallardo. Nic w tym dziwnego, ponieważ w dużej części Audi R8 bazuje na tym właśnie modelu. Do spłaszczonej kierownicy można się dość szybko przyzwyczaić.Audi

Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro

Rozkład elementów podobny jak w Lamborghini Gallardo. Nic w tym dziwnego, ponieważ w dużej części Audi R8 bazuje na tym właśnie modelu. Do spłaszczonej kierownicy można się dość szybko przyzwyczaić.
Rozkład elementów podobny jak w Lamborghini Gallardo. Nic w tym dziwnego, ponieważ w dużej części Audi R8 bazuje na tym właśnie modelu. Do spłaszczonej kierownicy można się dość szybko przyzwyczaić.Motor
Sportowe fotele ze skórzaną tapicerką. Wnętrze jest dwuosobowe. Za fotelami znajduje się przegroda silnika.
Sportowe fotele ze skórzaną tapicerką. Wnętrze jest dwuosobowe. Za fotelami znajduje się przegroda silnika.Motor
System multimedialny z nawigacją znany jest z innych modeli tej marki.
System multimedialny z nawigacją znany jest z innych modeli tej marki.Motor
Wersja R8 ze skrzynią biegów R tronic jest droższa aż o... 34 500 zł od wersji ze skrzynią manualną.
Wersja R8 ze skrzynią biegów R tronic jest droższa aż o... 34 500 zł od wersji ze skrzynią manualną.Motor
Tylny spoiler podnosi się automatycznie. Można sterować nim także za pomocą przycisku na tablicy przyrządów.
Tylny spoiler podnosi się automatycznie. Można sterować nim także za pomocą przycisku na tablicy przyrządów.Motor
Boczne wloty powietrza w wersji V10 są powiększone.
Boczne wloty powietrza w wersji V10 są powiększone.Motor
Ceramiczne hamulce są bardzo skuteczne i...
Ceramiczne hamulce są bardzo skuteczne i...Motor
Pojedyncze owalne końcówki wydechu zarezerwowane są dla modelu 5.2 V10. W słabszej wersji 4.2 standardem są podwójne okrągłe.
Pojedyncze owalne końcówki wydechu zarezerwowane są dla modelu 5.2 V10. W słabszej wersji 4.2 standardem są podwójne okrągłe.Motor
Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroMotor
Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroMotor
Silnik to prawdziwe dzieło sztuki. Podświetlany jest niebieskimi diodami LED.
Silnik to prawdziwe dzieło sztuki. Podświetlany jest niebieskimi diodami LED.Motor
...kosmicznie drogie (53 970 zł!).
...kosmicznie drogie (53 970 zł!).Audi

Zobacz również:

    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro

    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi
    Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro
    Audi R8 5.2 FSI V10 QuattroAudi

    Dane techniczne: Audi R8 5.2 FSI V10 Quattro

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    5204 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V10/40
    Układ
    wzdłużny
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    525 KM/8000
    Maks. moment obr.
    530 Nm/6500
    Napęd
    4x4
    Skrzynia biegów
    R tronic/6-bieg.
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Zawieszenie przednie
    wielowahaczowe
    Zawieszenie tylne
    wielowahaczowe
    Średnica zawracania
    11,7 m
    Masa/ładowność
    1625/300 kg
    Poj. bagażnika
    100 l
    Poj. zbiornika paliwa
    90 l (Pb 98)
    Opony (przód/tył)
    235/35; 305/30 ZR 19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    316 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    3,9 s
    Zużycie paliwa (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    22,7/9,6/14,4
    Emisja dwutlenku węgla
    327 g/km
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    4,1 s
    Hamowanie* 100-0 km/h (zimne)
    41,3 m
    Hamowanie* 100-0 km/h (ciepłe)
    41,7 m
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,8 dB
    Zużycie paliwa (miasto/trasa w l/100 km)
    18,4/11,0
    Cena wersji podstawowej**
    708 000 zł
    Cena
    742 500 zł
    *opony zimowe Dunlop SP Winter Sport 3D; **z tym samym silnikiem