Używany Volkswagen T3 Westfalia (1979-1991)

Na tym świeżo wyremontowanym aucie nie znajdzie się oczywiście ani śladu rdzy. Jednak większość samochodów ma brązowe ślady wzdłuż spawów na nadwoziu. Polecamy stronę: facebook.com/SypialnyWPodrozy.
Na tym świeżo wyremontowanym aucie nie znajdzie się oczywiście ani śladu rdzy. Jednak większość samochodów ma brązowe ślady wzdłuż spawów na nadwoziu. Polecamy stronę: facebook.com/SypialnyWPodrozy.Motor
Nic nie rozprasza kierowcy. Próżno marzyć jednak o klimatyzacji. Kierowca siedzi przed przednią osią, więc manewrowanie to nietypowe doświadczenie w porównaniu z autem osobowym.
Nic nie rozprasza kierowcy. Próżno marzyć jednak o klimatyzacji. Kierowca siedzi przed przednią osią, więc manewrowanie to nietypowe doświadczenie w porównaniu z autem osobowym.Motor

Volkswagen T3 Westfalia (1979-1991)

Pod względem praktyczności T3 Westfalia nie ustępuje dużym i drogim kamperom
Pod względem praktyczności T3 Westfalia nie ustępuje dużym i drogim kamperomMotor
Po rozłożeniu kanapy pokój z kuchnią ma też funkcję sypialną. Przydają się zasłony okienne.
Po rozłożeniu kanapy pokój z kuchnią ma też funkcję sypialną. Przydają się zasłony okienne.Motor
Nic nie rozprasza kierowcy. Próżno marzyć jednak o klimatyzacji. Kierowca siedzi przed przednią osią, więc manewrowanie to nietypowe doświadczenie w porównaniu z autem osobowym.
Nic nie rozprasza kierowcy. Próżno marzyć jednak o klimatyzacji. Kierowca siedzi przed przednią osią, więc manewrowanie to nietypowe doświadczenie w porównaniu z autem osobowym.Motor
Jak w aucie sportowym: pierwszy bieg wrzuca się do tyłu.
Jak w aucie sportowym: pierwszy bieg wrzuca się do tyłu.Motor
Obrotomierz z kolorowymi zakresami: praktyczny pomysł.
Obrotomierz z kolorowymi zakresami: praktyczny pomysł.Motor
Dwukolorowa tapicerka to wynik fantazji właściciela. Fabrycznie była zwykle beżowa.
Dwukolorowa tapicerka to wynik fantazji właściciela. Fabrycznie była zwykle beżowa.Motor
Standardowa wersja miała w tym miejscu dwie kanapy – w Westfalii została tylko tylna.
Standardowa wersja miała w tym miejscu dwie kanapy – w Westfalii została tylko tylna.Motor
Kuchenka wymaga oczywiście oddzielnej butli gazowej.
Kuchenka wymaga oczywiście oddzielnej butli gazowej.Motor
Ciekawostka: wilgoć za lodówką przyspiesza korozję nadwozia.
Ciekawostka: wilgoć za lodówką przyspiesza korozję nadwozia.Motor
Jedna z kilku wersji dachu. Były także plastikowe nadbudowy.
Jedna z kilku wersji dachu. Były także plastikowe nadbudowy.Motor
Na tym świeżo wyremontowanym aucie nie znajdzie się oczywiście ani śladu rdzy. Jednak większość samochodów ma brązowe ślady wzdłuż spawów na nadwoziu.
Na tym świeżo wyremontowanym aucie nie znajdzie się oczywiście ani śladu rdzy. Jednak większość samochodów ma brązowe ślady wzdłuż spawów na nadwoziu.Motor
Następca: T4
Następca: T4Volkswagen

Volkswagen T3 Westfalia - podsumowanie

  • Korozja nadwozia: typowe miejsca to spawy na nadwoziu, krawędzie szyb, miejsca pod zabudową kempingową.
  • Zatarte drzwi przesuwne, urywające się klamki (trudne do dostania).
  • Wycieki oleju z silników benzynowych.
  • Cieknący zbiornik paliwa.
  • Niedziałający zestaw wskaźników.
  • Wadliwy układ ogrzewania (albo nie działa, albo "gotuje" pasażerów).

Dane techniczne: Volkswagen T3 Westfalia

Wersja
1.6 TD
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1588 cm3
Moc maksymalna
70 KM
Maksymalny moment obrotowy
138 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
122 km/h.
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
od 8,5 do 10,6 l/100 km