Używany Volkswagen Polo 6N (1994-2001)

<b>W 1994 r. Polo 6N wyglądało sensacyjnie na tle przestarzałego modelu 86C. Radykalnie zyskało na przestronności.</b>
<b>W 1994 r. Polo 6N wyglądało sensacyjnie na tle przestarzałego modelu 86C. Radykalnie zyskało na przestronności.</b>Motor
245 litrów to niewiele. Bagażnik cierpi głównie z powodu szerokich nadkoli. Uwaga: dzielona kanapa też była opcjonalna.
245 litrów to niewiele. Bagażnik cierpi głównie z powodu szerokich nadkoli. Uwaga: dzielona kanapa też była opcjonalna.Motor
Wersja sprzed liftingu: w wyposażeniu seryjnym nie było ani airbagu‚ ani wspomagania kierownicy. Rzadka opcja to klimatyzacja.
Wersja sprzed liftingu: w wyposażeniu seryjnym nie było ani airbagu‚ ani wspomagania kierownicy. Rzadka opcja to klimatyzacja.Motor

Używany Volkswagen Polo (6N; 1994-2001)

Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Lusterka regulowane ręcznie‚ szyby na korbkę – w aucie miejskim to nie przeszkadza.
Lusterka regulowane ręcznie‚ szyby na korbkę – w aucie miejskim to nie przeszkadza.Motor
Zegary z modelu „przejściowego” po mikroliftingu z 1997 r. Wcześniej wskaźniki temperatury i paliwa znajdowały się na dole.
Zegary z modelu „przejściowego” po mikroliftingu z 1997 r. Wcześniej wskaźniki temperatury i paliwa znajdowały się na dole.Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Nietrwały materiał, z którego wykonano kierownicę.
Nietrwały materiał, z którego wykonano kierownicę.Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
W silnikach 1.4 często psuje się aparat zapłonowy (włoski).
W silnikach 1.4 często psuje się aparat zapłonowy (włoski).Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)
Volkswagen Polo 6N (1994-2001)Motor
Takie zapocenie nie stanowi jeszcze powodu do zmartwienia.
Takie zapocenie nie stanowi jeszcze powodu do zmartwienia.Motor
Wycieki to już norma. Bardzo często olej cieknie z uszczelniacza wybieraka biegów.
Wycieki to już norma. Bardzo często olej cieknie z uszczelniacza wybieraka biegów.Motor
W prostym zawieszeniu raz na ok. 10 lat trzeba wymienić silentbloki tylnej belki.
W prostym zawieszeniu raz na ok. 10 lat trzeba wymienić silentbloki tylnej belki.Motor

Używany Volkswagen Polo 6N (1994-2001) - podsumowanie

W prostym zawieszeniu raz na ok. 10 lat trzeba wymienić silentbloki tylnej belki.
W prostym zawieszeniu raz na ok. 10 lat trzeba wymienić silentbloki tylnej belki.Motor
  • Uszkodzenia aparatu zapłonowego: stosowano dwa rodzaje‚ tj. Bosch i Magneti Marelli. Psuje się ten drugi. Polecamy zamienić na Boscha.
  • Urwana linka sprzęgła bądź zepsuty samoregulator: w razie awarii nie da się wrzucić biegu.
  • Wycieki oleju z uszczelniacza wybieraka biegów: wyrobienie wybieraka sprawia‚ że uszczelnianie przestaje być skuteczne. Olej wylewa się ze skrzyni‚ skrzynia się zaciera.
  • Korozja nadwozia: najczęściej przeżarty rdzą jest fartuch pod zderzakiem (zwykle tylny).
  • W wersji 3d nie odchylają się oparcia foteli: linki poprowadzone w oparciach często się zrywają.
  • W starszych autach mnożą się usterki cewek zapłonowych‚ termostatów i pomp paliwa.

Dane techniczne, osiągi: Volkswagen Polo 6N (1994-2001)

 
1.0
1.3
1.4
1.6
1.7 SDI
1.9 SDI
Silnik
benz.
benz.
benz.
benz.
diesel
diesel
Pojemność skokowa
999 cm3
1296 cm3
1390 cm3
1598 cm3
1716 cm3
1896 cm3
Układ cyl./zawory
R4/8
R4/8
R4/8
R4/8
R4/8
R4/8
Moc maksymalna
50 KM/5000
55 KM/5200
60 KM/4700
75 KM/5500
60 KM/4200
64 KM/4200
Maks. moment obr.
86 Nm/3000
100 Nm/2800
116 Nm/2800
135 Nm/2800
115 Nm/2200
124 Nm/2000
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
151 km/h
156 km/h
160 km/h
172 km/h
157 km/h
160 km/h
Przysp. 0-100 km/h
18,1 s
16,3 s
14,9 s
12,2 s
17,3 s
15,5 s
Średnie zużycie paliwa
6,0 l/100 km
6,5 l/100 km
6,8 l/100 km
7,6 l/100 km
5,5 l/100 km
5,5 l/100 km