Używany Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

Używany Passat B6 z okrytym złą sławą silnikiem 2.0 TDI PD. Jak się sprawuje? Raport po 40 tys. km.
Używany Passat B6 z okrytym złą sławą silnikiem 2.0 TDI PD. Jak się sprawuje? Raport po 40 tys. km.Motor
Chociaż to wersja Highline, zabrakło w niej m.in. sterowania radiem z kierownicy. Jest za to tempomat i prosta nawigacja satelitarna RNS300, oraz oczywiście Climatronic i komputer MFA. Z estetyką można już dyskutować: czerwone podświetlenie, sztuczne drewno i udawane aluminium to mało trafione połączenie.
Chociaż to wersja Highline, zabrakło w niej m.in. sterowania radiem z kierownicy. Jest za to tempomat i prosta nawigacja satelitarna RNS300, oraz oczywiście Climatronic i komputer MFA. Z estetyką można już dyskutować: czerwone podświetlenie, sztuczne drewno i udawane aluminium to mało trafione połączenie. Motor
Połączenie skóry z alcantarą, częściowa regulacja elektryczna – fotele Passata są znakomite.
Połączenie skóry z alcantarą, częściowa regulacja elektryczna – fotele Passata są znakomite.Motor
 Z tyłu dobrze czują się nie tylko dzieci. W tym samochodzie jest mnóstwo miejsca na głowy.
Z tyłu dobrze czują się nie tylko dzieci. W tym samochodzie jest mnóstwo miejsca na głowy. Motor
    Nie mogę powiedzieć, żebym był niezadowolony z Passata. Nigdy nie zawiódł w długiej trasie, a pokonał ich już wiele, także za granicą. Jest wygodny i mało pali - Maciej, właściciel Passata

    SILNIK 2.0 TDI PD: CZY NAPRAWDĘ JEST AŻ TAKI ZŁY?

    Pierwsza wersja 16-zaworowego TDI – tę uważa się za najgorszą.
    Pierwsza wersja 16-zaworowego TDI – tę uważa się za najgorszą.Motor

    Dane techniczne, osiągi: Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

     
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1968 cm3
    Układ cyl./zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    140 KM/4000
    Maks. moment obr.
    320 Nm/1800
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    209 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    9,8 s
    Średnie zużycie paliwa
    5,9 l/100km

    BEZ SZANS NA DIAGNOZĘ

    diagnoza
    diagnozaMotor

    ŚWIADECTWO PRZEBIEGU

    Bardzo wytarta gałka biegów i pęknięty mieszek: to niemal norma w Passacie B6.
    Bardzo wytarta gałka biegów i pęknięty mieszek: to niemal norma w Passacie B6.Motor
    Problem powszechnie znany: gumowy lakier odchodzi z elementów na boczkach drzwi.
    Problem powszechnie znany: gumowy lakier odchodzi z elementów na boczkach drzwi.Motor
    Włącznik świateł: łuszczy się we wszystkich nowoczesnych autach grupy Volkswagena.
    Włącznik świateł: łuszczy się we wszystkich nowoczesnych autach grupy Volkswagena.Motor

    CO SIĘ ZEPSUŁO? ILE KOSZTUJĄ NAPRAWY?

    podnosnik
    podnosnikMotor

    Pompa oleju: na czym polega problem?

    pompa
    pompaMotor

    Elektryczny hamulec postojowy

    hamulec
    hamulecMotor

    Wadliwie działający nawiew

    nawiew
    nawiewMotor

    TYPOWE PROBLEMY JAKOŚCIOWE, Z KTÓRYMI DA SIĘ ŻYĆ, ALE POGARSZAJĄ OCENĘ POJAZDU

    Zmatowiałe lampy przednie. To zwykłe halogeny, nie popularne „ksenony”. Widać już spadek ich skuteczności.
    Zmatowiałe lampy przednie. To zwykłe halogeny, nie popularne „ksenony”. Widać już spadek ich skuteczności.Motor
    Na tylnej klapie „zakwitła” rdza. Tu niczego nie naprawiano, w rogach zderzaka zbiera się woda, która nie ma dokąd ujść.
    Na tylnej klapie „zakwitła” rdza. Tu niczego nie naprawiano, w rogach zderzaka zbiera się woda, która nie ma dokąd ujść.Motor
    Opadły drzwi kierowcy. Zamykają się z trudem i zostawiają rysy na uszczelce oraz słupku. To wynik napraw po kolizji.
    Opadły drzwi kierowcy. Zamykają się z trudem i zostawiają rysy na uszczelce oraz słupku. To wynik napraw po kolizji.Motor

    Volkswagen Passat B6 - orientacyjne ceny rynkowe

    MODEL
    2010
    2009
    2008
    2007
    2006
    2005
    1.6/2.0
    50 000 zł
    38 000 zł
    31 000 zł
    27 000 zł
    24 000 zł
    19 000 zł
    2.0 TDI
    42 000 zł
    40 000 zł
    33 000 zł
    28 000 zł
    24 000 zł
    19 000 zł

    UŻYWANY VOLKSWAGEN PASSAT B6 2.0 TDI: PODSUMOWANIE

    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI

    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDI
    Volkswagen Passat B6 2.0 TDIMotor