Używany Volkswagen Golf III GTI (1991-1997)

Chociaż Golf III GTI seryjnie miał obniżone zawieszenie, i tak nie prowadził się przesadnie sportowo. Był oceniany jako zbyt miękki.
Chociaż Golf III GTI seryjnie miał obniżone zawieszenie, i tak nie prowadził się przesadnie sportowo. Był oceniany jako zbyt miękki.Motor
Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.
Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.Motor
Szesnastozaworowy GTI w bogatej wersji Edition to naszym zdaniem najlepsza odmiana Golfa III

Zobacz również:

    Volkswagen Golf III GTI (1991-1997)

    Pierwszy Golf GTI.
    Pierwszy Golf GTI.Volkswagen
    GTI czy nie, 320-litrowy bagażnik pozostaje sporą zaletą.
    GTI czy nie, 320-litrowy bagażnik pozostaje sporą zaletą.Motor
    Kubełkowe fotele Recaro są po prostu fantastyczne.
    Kubełkowe fotele Recaro są po prostu fantastyczne.Motor
    Mały wyświetlacz z prawej obsługuje komputer pokładowy.
    Mały wyświetlacz z prawej obsługuje komputer pokładowy.Motor
    Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.
    Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.Motor
    Przepalony moduł sterujący silnika: usterka wynikająca z zaawansowanego wieku.
    Przepalony moduł sterujący silnika: usterka wynikająca z zaawansowanego wieku.Motor
    Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.
    Czerwone wstawki to znak rozpoznawczy linii GTI już od prawie 37 lat. Radio miało fabrycznie niebieski panel – to oryginalne wyposażenie. Niektóre auta mają nawet klimatyzację automatyczną.Motor
    Takie detale jak oryginalnie przyciemnione lampy, nienaruszone plastikowe poszerzenia nadkoli, fabryczna lotka nad klapą czy aluminiowe felgi BBS znacząco podnoszą wartość danego egzemplarza.
    Takie detale jak oryginalnie przyciemnione lampy, nienaruszone plastikowe poszerzenia nadkoli, fabryczna lotka nad klapą czy aluminiowe felgi BBS znacząco podnoszą wartość danego egzemplarza.Motor
    Bogata wersja GTI Edition została zaprezentowana w 1994 r.
    Bogata wersja GTI Edition została zaprezentowana w 1994 r.Motor
    Silnik 2.0 8V to stara, dobra szkoła: jest naprawdę trwały.
    Silnik 2.0 8V to stara, dobra szkoła: jest naprawdę trwały.Motor

    Volkswagen Golf III GTI (1991-1997) - podsumowanie

    • Rdza wokół przedniej szyby, na błotnikach i na progach.
    • Uszkodzenia elektroniki sterującej silnikiem, złe ustawienia wtrysku (za bogata mieszanka).
    • Niedziałające podnośniki szyb.
    • Awarie skrzyni biegów w mocniejszych wersjach - zużyte synchronizatory i wodziki.
    • Usterki modułu ABS.
    • Opadające drzwi (3d).

    Dane techniczne: Volkswagen Golf III GTI (1991-1997)

    Wersja
    2.0 8V
    2.0 16V
    1.9 TDI
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1984 cm3
    1984 cm3
    1896 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    115 KM
    150 KM
    110 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    166 Nm
    180 Nm
    235 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    198 km/h
    215 km/h
    193 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,1 s
    8,3 s
    10,8 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,3
    8,2
    6,6