Używany Peugeot 508 (2010-)

Nadwozie "508" należy do najszerszych i najdłuższych w swojej klasie (ma długość 481 cm i szerokość 185 cm).
Nadwozie "508" należy do najszerszych i najdłuższych w swojej klasie (ma długość 481 cm i szerokość 185 cm).Motor
Wysokiej jakości materiały wykończeniowe, precyzyjny montaż i zachowawcza stylizacja. Na tle awangardowych wnętrz obecnych "208" i "308" ta deska rozdzielcza jest wyjątkowo stonowana.
Wysokiej jakości materiały wykończeniowe, precyzyjny montaż i zachowawcza stylizacja. Na tle awangardowych wnętrz obecnych "208" i "308" ta deska rozdzielcza jest wyjątkowo stonowana.Motor
Bardzo wygodne fotele (pakiet Skórzany Allure), ale odrobinę tu ciasno.
Bardzo wygodne fotele (pakiet Skórzany Allure), ale odrobinę tu ciasno.Motor
Bagażnik sedana ma pojemność 473 l.
Bagażnik sedana ma pojemność 473 l.Motor

PEUGEOT 508: HISTORIA MODELU

508 po liftingu
508 po liftinguMotor

PEUGEOT 508 SW, CZYLI KOMBI

508 sw
508 swMotor

Dane techniczne, osiągi: Peugeot 508 (2010-)

 
1.6 VTI
1.6 T
1.6 HDi
2.0 HDi
Silnik
benzynowy
t. benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
1598 cm3
1560 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
120 KM
156 KM
112 KM
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
160 Nm
240 Nm
240 Nm
320 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
203 km/h
222 km/h
190 km/h
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
8,6 s
11,3 s
9,8 s
Średnie zużycie paliwa
6,2 l/100 km
6,4 l/100 km
4,7 l/100 km
5,1 l/100 km

UŻYWANY PEUGEOT 508 (2010-): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

  • Uszkodzenie mocowania lewej wycieraczki (naprawa w ramach akcji serwisowej).
  • Głośna praca rozrządu w silnikach 1.6 HDi. Niektóre auta były naprawiane jeszcze na gwarancji.
  • Stukanie amortyzatorów - "ten typ tak ma".
1. W deszczu, po otwarciu bagażnika sedana do środka leje się woda. 2. Niepraktyczne uchwyty na kubki. W kabinie jest mało schowków.
1. W deszczu, po otwarciu bagażnika sedana do środka leje się woda. 2. Niepraktyczne uchwyty na kubki. W kabinie jest mało schowków.Motor

UŻYWANY PEUGEOT 508 (2010-): CENY I SYTUACJA RYNKOWA

Peugeot 508 (2010-): orientacyjne ceny rynkowe

MODEL
2014
2013
2012
2011
2010
1.6 HDi
65 000 zł
58 000 zł
52 000 zł
43 000 zł
36 000 zł
2.0 HDi
75 000 zł
64 000 zł
58 000 zł
51 000 zł
42 000 zł

UŻYWANY PEUGEOT 508 (2010-): PODSUMOWANIE

Peugeot 508 (2010-)

Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor
Peugeot 508 (2010-)
Peugeot 508 (2010-)Motor