Używany Peugeot 3008 (2009-)

"3008" cieszy się mniejszym zainteresowaniem niż większe "5008". Warto na tym skorzystać, ponieważ dla rodziny 2+2 jest idealnym rozwiązaniem.
"3008" cieszy się mniejszym zainteresowaniem niż większe "5008". Warto na tym skorzystać, ponieważ dla rodziny 2+2 jest idealnym rozwiązaniem.Motor
Szeroki tunel środkowy ogranicza przestronność wnętrza, ale nadaje mu oryginalny charakter. Do czytelności, ergonomii, jakości wykonania oraz zastosowanych materiałów nie mamy uwag.
Szeroki tunel środkowy ogranicza przestronność wnętrza, ale nadaje mu oryginalny charakter. Do czytelności, ergonomii, jakości wykonania oraz zastosowanych materiałów nie mamy uwag.Motor
Na solidne, dość wysoko osadzone fotele bardzo wygodnie się wsiada. Z tyłu jest niewiele miejsca na nogi, ale na głowy – dosyć dużo.
Na solidne, dość wysoko osadzone fotele bardzo wygodnie się wsiada. Z tyłu jest niewiele miejsca na nogi, ale na głowy – dosyć dużo.Motor
Atutem Peugeota 3008 jest duży bagażnik (o pojemności od 512 do 1604 l) z mocną, podwójną podłogą, która zwiększa jego funkcjonalność. Tylna klapa dzieli się na dwie części – górną i dolną, na której można nawet siadać.
Atutem Peugeota 3008 jest duży bagażnik (o pojemności od 512 do 1604 l) z mocną, podwójną podłogą, która zwiększa jego funkcjonalność. Tylna klapa dzieli się na dwie części – górną i dolną, na której można nawet siadać.Motor

Peugeot 3008 (2009-): dane techniczne i osiągi

 
1.6 VTi
1.6 THP
1.6 HDi
2.0 HDi
Silnik
benzynowy
benzynowy, turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1598 cm3
1598 cm3
1560 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/8 lub 16
R4/16
Moc maksymalna
120 KM/6000
150 KM/5800
109 KM/4000
150 KM/3750
Maksymalny moment obrotowy
160 Nm/4250
240 Nm/1400
240 Nm/2000
340 Nm/2000
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
177 km/h
202 km/h
180 km/h
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
8,9 s
12,2 s
9,7 s
Średnie zużycie paliwa
7,3 l/100 km
8,9 l/100 km
5,1 l/100 km
5,6 l/100 km

PEUGEOT 3008 (2009-): HISTORIA MODELU

peugeot 3008 lifting
peugeot 3008 liftingMotor

UŻYWANY PEUGEOT 3008 (2009-): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

  • Awarie łańcuchowego rozrządu: problem dotyczy silników 1.6 THP opracowanych wspólnie z BMW.
  • Zapach spalin w kabinie: typowa przypadłość diesli 1.6 HDi. Przyczyną jest zużycie podkładek pod wtryskiwaczami. Wymiana kosztuje ok. 600 zł.
  • Problemy z filtrami cząstek stałych: są typowe dla wszystkich współczesnych diesli i wspominamy o nich tylko formalnie, ponieważ we współczesnych Peugeotach sprawiają i tak mniej problemów niż w wielu autach konkurencyjnych marek.
[1] Popularny diesel 1.6 HDi nie sprawia większych problemów. [2] Wersja benzynowa 1.6 THP zaskakuje niską żywotnością łańcucha rozrządu.
[1] Popularny diesel 1.6 HDi nie sprawia większych problemów. [2] Wersja benzynowa 1.6 THP zaskakuje niską żywotnością łańcucha rozrządu. Motor

UŻYWANY PEUGEOT 3008 (2009-): SYTUACJA RYNKOWA

Peugeot 3008 (2009-): orientacyjne ceny rynkowe

MODEL
2014
2013
2012
2011
2010
2009
1.6 VTi/THP
60 000 zł
51 000 zł
40 000 zł
38 000 zł
35 000 zł
34 000 zł
1.6/2.0 HDi
65 000 zł
55 000 zł
40 000 zł
38 000 zł
36 000 zł
34 000 zł
peugeot 3008
peugeot 3008Motor

UŻYWANY PEUGEOT 3008 (2009-): PODSUMOWANIE

Peugeot 3008 (2009-)

Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor
Peugeot 3008 (2009-)
Peugeot 3008 (2009-)Motor