Używany Peugeot 207 (2006-2012)

Na zdjęciu wersja 207 Nice (rok 2008, cena ok. 18 tys. zł). Była to limitowana seria fabrycznie skonfigurowanych aut z silnikiem 1.4 75 KM, klimatyzacją i metalizowanym lakierem.
Na zdjęciu wersja 207 Nice (rok 2008, cena ok. 18 tys. zł). Była to limitowana seria fabrycznie skonfigurowanych aut z silnikiem 1.4 75 KM, klimatyzacją i metalizowanym lakierem.Motor
Nadwozie 207 jest bezpieczne i solidne. Korozja pojawia się tylko punktowo na tylnej klapie
Deskę rozdzielczą wykończono miękkim materiałem. Do czytelności i łatwości obsługi nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Szkoda, że dominuje czerń i szarość.
Deskę rozdzielczą wykończono miękkim materiałem. Do czytelności i łatwości obsługi nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Szkoda, że dominuje czerń i szarość.Motor

Peugeot 207 (2006-2012)

Poprzednik: Peugeot 206
Poprzednik: Peugeot 206Motor
W schowku – nawiew klimatyzacji, włącznik poduszki oraz złącza do systemów audio.
W schowku – nawiew klimatyzacji, włącznik poduszki oraz złącza do systemów audio.Motor
Klimatyzacja dwustrefowa – m.in. w starszym Premium i nowszym Allure.
Klimatyzacja dwustrefowa – m.in. w starszym Premium i nowszym Allure.Motor
Deskę rozdzielczą wykończono miękkim materiałem. Do czytelności i łatwości obsługi nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Szkoda, że dominuje czerń i szarość.
Deskę rozdzielczą wykończono miękkim materiałem. Do czytelności i łatwości obsługi nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Szkoda, że dominuje czerń i szarość.Motor
KOMBI: bagażnik o pojemności 335-1260 l zamienia 207 w auto rodzinne. Plus za regularne kształty przestrzeni ładunkowej.
KOMBI: bagażnik o pojemności 335-1260 l zamienia 207 w auto rodzinne. Plus za regularne kształty przestrzeni ładunkowej.Motor
BENZYNOWY 1.6 THP: opracowany razem z BMW. Ma awaryjny łańcuchowy rozrząd.
BENZYNOWY 1.6 THP: opracowany razem z BMW. Ma awaryjny łańcuchowy rozrząd.Motor
Na zdjęciu wersja 207 Nice (rok 2008, cena ok. 18 tys. zł). Była to limitowana seria fabrycznie skonfigurowanych aut z silnikiem 1.4 75 KM, klimatyzacją i metalizowanym lakierem.
Na zdjęciu wersja 207 Nice (rok 2008, cena ok. 18 tys. zł). Była to limitowana seria fabrycznie skonfigurowanych aut z silnikiem 1.4 75 KM, klimatyzacją i metalizowanym lakierem.Motor
DIESEL 1.6 HDi: francuski diesel. Typową usterką jest zużycie podkładek wtryskiwaczy.
DIESEL 1.6 HDi: francuski diesel. Typową usterką jest zużycie podkładek wtryskiwaczy.Motor
Kolorowy wyświetlacz LCD (7 cali) z nawigacją to pakiet WIP Nav (kosztował 3200 zł).
Kolorowy wyświetlacz LCD (7 cali) z nawigacją to pakiet WIP Nav (kosztował 3200 zł).Motor
Użytkownicy cenią sobie właściwości jezdne tego modelu. Warto zaznaczyć, że jest to jeden z najszerszych samochodów w swojej klasie. 207 ma szerokość 175 cm (Fiat Grande Punto – 168,5 cm, Renault Clio – 171 cm, Skoda Fabia – 164 cm).
Użytkownicy cenią sobie właściwości jezdne tego modelu. Warto zaznaczyć, że jest to jeden z najszerszych samochodów w swojej klasie. 207 ma szerokość 175 cm (Fiat Grande Punto – 168,5 cm, Renault Clio – 171 cm, Skoda Fabia – 164 cm).Motor
Jakość foteli zasługuje na uznanie. Tapicerka jest wytrzymała, a wyprofilowanie – bardzo dobre.
Jakość foteli zasługuje na uznanie. Tapicerka jest wytrzymała, a wyprofilowanie – bardzo dobre.Motor
W wersji hatchback z tyłu jest ciasno. Jeśli ktoś potrzebuje więcej miejsca, powinien wybrać SW.
W wersji hatchback z tyłu jest ciasno. Jeśli ktoś potrzebuje więcej miejsca, powinien wybrać SW.Motor
HATCHBACK: bagażnik wersji hatchback ma pojemność 270-1195 l. Pod podłogą znajduje się wnęka na koło zapasowe.
HATCHBACK: bagażnik wersji hatchback ma pojemność 270-1195 l. Pod podłogą znajduje się wnęka na koło zapasowe.Motor
Na zdjęciu zegary z bazowej wersji. Droższe mają chromowane obwódki i białe tarcze.
Na zdjęciu zegary z bazowej wersji. Droższe mają chromowane obwódki i białe tarcze.Motor
Następca: Peugeot 208
Następca: Peugeot 208Motor
Bazowe wersje 1.4 HDi nie mają ani filtra cząstek stałych, ani dwumasowego koła zamachowego

Peugeot 207 (2006-2012) - podsumowanie

Wymiary (3d, 5d): dł.: 403 cm, szer.: 175 cm, wysokość: 147 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 270-1195 l.
Wymiary (3d, 5d): dł.: 403 cm, szer.: 175 cm, wysokość: 147 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 270-1195 l.Motor
Wymiary: długość: 415 cm, szerokość: 175 cm, wysokość: 151 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 335-1260 l.
Wymiary: długość: 415 cm, szerokość: 175 cm, wysokość: 151 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 335-1260 l.Motor
Wymiary: długość: 404 cm, szerokość: 175 cm, wysokość: 139 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 145-370 l.
Wymiary: długość: 404 cm, szerokość: 175 cm, wysokość: 139 cm, rozstaw osi: 254 cm, pojemność bagażnika: 145-370 l.Motor

Sportowy 207 RC - ceny od 25 tys. zł

Sportowy 207 RC - ceny od 25 tys. zł
Sportowy 207 RC - ceny od 25 tys. złMotor
  • Korozja tylnej klapy (od wewnętrznej strony).
  • Skrzypi zawieszenie, ten typ tak (czasem) ma.
  • W wersjach benzynowych z łańcuchem rozrządu przedwcześnie zużywają się łańcuch oraz napinacz.
  • Szybko przepalają się żarówki.
  • Wycieki oleju z silnika i skrzyni biegów (problem dotyczy różnych wersji).
  • W silnikach 1.4 HDi oraz 1.6 HDi zużywają się podkładki pod wtryskiwaczami.
  • W silnikach 1.6 HDi dość szybko zużywa się turbosprężarka.

Dane techniczne: Peugeot 207 (2006-2012)

Wersja
1.4
1.4
1.6
1.6 THP
1.4 HDi
1.6 HDi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benz. turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1360 cm3
1360 cm3
1598 cm3
1598 cm3
1398 cm3
1560 cm3
Układ cyl./zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
88 KM
95 KM
120 KM
150 KM
68 KM
90 KM
Maks. moment obr.
133 Nm
136 Nm
160 Nm
240 Nm
160 Nm
215 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
180 km/h
185 km/h
200 km/h
210 km/h
166 km/h
182 km/h
Przysp. 0-100 km/h
12,7 s
11,8 s
9,6 s
8,1 s
15,0 s
11,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,4
6,1
6,1
7,0
4,5
4,5