Używany Nissan Navara D40 (2006-)

Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.
Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.Motor
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.Motor

Nissan Navara D40 (2006-)

Większość Navar D40 ma podwójną kabinę (Crew Cab), co nie oznacza, że jest w nich dużo miejsca. Zdolności terenowe na dobrym poziomie.
Większość Navar D40 ma podwójną kabinę (Crew Cab), co nie oznacza, że jest w nich dużo miejsca. Zdolności terenowe na dobrym poziomie.Motor
W podstawowej wersji mamy skrzynię ładunkową bez żadnego wykończenia i wysoki próg załadunku.
W podstawowej wersji mamy skrzynię ładunkową bez żadnego wykończenia i wysoki próg załadunku.Motor
Pozycja za kierownicą jest bardzo komfortowa jak na pick-upa.
Pozycja za kierownicą jest bardzo komfortowa jak na pick-upa.Motor
Sterowanie napędami: z lewej wybór między 2WD a 4WD i reduktorem, z prawej włącznik blokady mostu.
Sterowanie napędami: z lewej wybór między 2WD a 4WD i reduktorem, z prawej włącznik blokady mostu.Motor
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.Motor
Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.
Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.Motor
Nissan Pathfinder
Nissan PathfinderNissan
Nissan Frontier (USA)
Nissan Frontier (USA)Nissan
Przednie zawieszenie zaskakuje in minus – jest nietrwałe.
Przednie zawieszenie zaskakuje in minus – jest nietrwałe.Motor
W samochodach z „automatem” napędy są wyraźnie trwalsze.
W samochodach z „automatem” napędy są wyraźnie trwalsze.Motor
Uszczelki niefabrycznej zabudowy mają tendencję do przeciekania.
Uszczelki niefabrycznej zabudowy mają tendencję do przeciekania.Motor

Nissan Navara D40 (2006-) - podsumowanie

  • Problemy z tylną burtą i zabudową. Chociaż zabudowy nie były wyposażeniem fabrycznym, większość użytkowników z nich korzysta. Tymczasem boxy ciekną, co przyspiesza korozję. Zdarza się także, że tylna burta otwiera się podczas jazdy.
  • Zawiasy tylnej burty potrafią się wygiąć, są niezbyt wytrzymałe na obciążenie.
  • Rdzewieją drobiazgi takie jak blaszka przy wlewie paliwa.
  • Z przewodów klimatyzacji kapie woda na dywanik pasażera.
  • Często ukręcają się przeguby, a tylny wał napędowy objęto nawet akcją naprawczą.
  • Przednie zawieszenie jest słabe i często wyrabiają się wahacze.
  • Uwaga na wadliwą partię silników dCi, które zacierały się na panewkach głównych.

Dane techniczne: Nissan Navara D40 (2006-) - wybrane wersje silnikowe

Wersja
2.5 dCi*
2.5 dCi**
2.5 dCi**
Silnik
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
2488 cm3
2488 cm3
2 488 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
Moc maksymalna
140 KM
174 KM
190 KM
Maks. moment obrotowy
305 Nm
403 Nm
450 Nm
Osiągi    
Prędkość maksymalna
168 km/h
170 km/h
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
11,4 s
11,1 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km**
8,2
8,5
8,5
*King Cab; **Double Cab; ***dane fabryczne