Używany Nissan Navara D40 (2006-)

Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.
Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.Motor
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.
Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.Motor

Zobacz również:

    Nissan Navara D40 (2006-)

    Większość Navar D40 ma podwójną kabinę (Crew Cab), co nie oznacza, że jest w nich dużo miejsca. Zdolności terenowe na dobrym poziomie.
    Większość Navar D40 ma podwójną kabinę (Crew Cab), co nie oznacza, że jest w nich dużo miejsca. Zdolności terenowe na dobrym poziomie.Motor
    W podstawowej wersji mamy skrzynię ładunkową bez żadnego wykończenia i wysoki próg załadunku.
    W podstawowej wersji mamy skrzynię ładunkową bez żadnego wykończenia i wysoki próg załadunku.Motor
    Pozycja za kierownicą jest bardzo komfortowa jak na pick-upa.
    Pozycja za kierownicą jest bardzo komfortowa jak na pick-upa.Motor
    Sterowanie napędami: z lewej wybór między 2WD a 4WD i reduktorem, z prawej włącznik blokady mostu.
    Sterowanie napędami: z lewej wybór między 2WD a 4WD i reduktorem, z prawej włącznik blokady mostu.Motor
    Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.
    Bogate wyposażenie to atut Navary. Większość aut ma np. wielofunkcyjną kierownicę, a zdarzają się nawet wersje z dużym ekranem nawigacji.Motor
    Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.
    Navara to pojazd o charakterze roboczym, ale jak na pick-upa wyposażony luksusowo. Stąd jej popularność w Polsce.Motor
    Nissan Pathfinder
    Nissan PathfinderNissan
    Nissan Frontier (USA)
    Nissan Frontier (USA)Nissan
    Przednie zawieszenie zaskakuje in minus – jest nietrwałe.
    Przednie zawieszenie zaskakuje in minus – jest nietrwałe.Motor
    W samochodach z „automatem” napędy są wyraźnie trwalsze.
    W samochodach z „automatem” napędy są wyraźnie trwalsze.Motor
    Uszczelki niefabrycznej zabudowy mają tendencję do przeciekania.
    Uszczelki niefabrycznej zabudowy mają tendencję do przeciekania.Motor

    Nissan Navara D40 (2006-) - podsumowanie

    • Problemy z tylną burtą i zabudową. Chociaż zabudowy nie były wyposażeniem fabrycznym, większość użytkowników z nich korzysta. Tymczasem boxy ciekną, co przyspiesza korozję. Zdarza się także, że tylna burta otwiera się podczas jazdy.
    • Zawiasy tylnej burty potrafią się wygiąć, są niezbyt wytrzymałe na obciążenie.
    • Rdzewieją drobiazgi takie jak blaszka przy wlewie paliwa.
    • Z przewodów klimatyzacji kapie woda na dywanik pasażera.
    • Często ukręcają się przeguby, a tylny wał napędowy objęto nawet akcją naprawczą.
    • Przednie zawieszenie jest słabe i często wyrabiają się wahacze.
    • Uwaga na wadliwą partię silników dCi, które zacierały się na panewkach głównych.

    Dane techniczne: Nissan Navara D40 (2006-) - wybrane wersje silnikowe

    Wersja
    2.5 dCi*
    2.5 dCi**
    2.5 dCi**
    Silnik
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2488 cm3
    2488 cm3
    2 488 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    Moc maksymalna
    140 KM
    174 KM
    190 KM
    Maks. moment obrotowy
    305 Nm
    403 Nm
    450 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    168 km/h
    170 km/h
    180 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,3 s
    11,4 s
    11,1 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km**
    8,2
    8,5
    8,5
    *King Cab; **Double Cab; ***dane fabryczne