Używany Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

<b>Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.</b>
<b>Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.</b>Motor
Klasyczny Willys (z lewej) z lat wojennych ze swoim cywilnym następcą, modelem TJ.
Klasyczny Willys (z lewej) z lat wojennych ze swoim cywilnym następcą, modelem TJ.Jeep
Archaiczna konstrukcja podwozia z dwiema sztywnymi osiami znakomicie sprawdza się w terenie
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.Motor

Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

Skrzynia automatyczna to wyposażenie większości aut. Może mieć 3 lub 4 biegi.
Skrzynia automatyczna to wyposażenie większości aut. Może mieć 3 lub 4 biegi.Motor
Sześciocylindrowy silnik 4.0 jest praktycznie niezniszczalny, chyba że... zassie wodę.
Sześciocylindrowy silnik 4.0 jest praktycznie niezniszczalny, chyba że... zassie wodę.Motor
Wiele aut ma skórzaną tapicerkę. Niestety, fotele są płaskie jak deska.
Wiele aut ma skórzaną tapicerkę. Niestety, fotele są płaskie jak deska.Motor
Za tylną ławką znajduje się mały schowek. Trudno nazwać go bagażnikiem.
Za tylną ławką znajduje się mały schowek. Trudno nazwać go bagażnikiem.Motor
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.Motor
Na zdjęciu: bogato wyposażona wersja 4.0 Sport po liftingu z 2002 r., konfiguracja europejska.
Na zdjęciu: bogato wyposażona wersja 4.0 Sport po liftingu z 2002 r., konfiguracja europejska.Motor
Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.
Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.Motor
Jeep Wrangler JK
Jeep Wrangler JKJeep

Jeep Wrangler TJ (1997-2006) - podsumowanie

  • Uszkodzenia mostów napędowych spowodowane intensywną eksploatacją w terenie i zbieraniem się w nich wody.
  • Korozja płyty podłogowej także zdarza się w samochodach używanych często w terenie.
  • Zapiekające się tłoczki hamulcowe w zaciskach.
  • Uszkodzenia półosi w samochodach z mostem DANA30/35.
  • Przeciekające podszybie.
  • Usterki wskaźników.

Dane techniczne, osiągi: Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

Wersja
2.4 16V
2.5
4.0
Silnik
benz.
benz.
benz.
Pojemność skokowa
2429 cm3
2464 cm3
3956 cm3
Układ cyl.zawory
R4/16
R4/8
R6/12
Moc maksymalna
149 KM
121 KM
193 KM
Maks. moment obrot.
224 Nm
190 Nm
319 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
155 km/h
142 km/h
174 km/h
Przysp. 0-100 km/h
13,0 s
14,8 s
9,4 s
Średnie zuż. paliwa w l/100 km
11,8
11,8
12,4