Używany Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

<b>Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.</b>
<b>Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.</b>Motor
Klasyczny Willys (z lewej) z lat wojennych ze swoim cywilnym następcą, modelem TJ.
Klasyczny Willys (z lewej) z lat wojennych ze swoim cywilnym następcą, modelem TJ.Jeep
Archaiczna konstrukcja podwozia z dwiema sztywnymi osiami znakomicie sprawdza się w terenie
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.
Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.Motor

Zobacz również:

    Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

    Skrzynia automatyczna to wyposażenie większości aut. Może mieć 3 lub 4 biegi.
    Skrzynia automatyczna to wyposażenie większości aut. Może mieć 3 lub 4 biegi.Motor
    Sześciocylindrowy silnik 4.0 jest praktycznie niezniszczalny, chyba że... zassie wodę.
    Sześciocylindrowy silnik 4.0 jest praktycznie niezniszczalny, chyba że... zassie wodę.Motor
    Wiele aut ma skórzaną tapicerkę. Niestety, fotele są płaskie jak deska.
    Wiele aut ma skórzaną tapicerkę. Niestety, fotele są płaskie jak deska.Motor
    Za tylną ławką znajduje się mały schowek. Trudno nazwać go bagażnikiem.
    Za tylną ławką znajduje się mały schowek. Trudno nazwać go bagażnikiem.Motor
    Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.
    Jakość plastików „amerykańska” – wyglądają źle, ale nie widać po nich zużycia. Sporą wadą jest hałas we wnętrzu, powodowany przez duży opór powietrza.Motor
    Na zdjęciu: bogato wyposażona wersja 4.0 Sport po liftingu z 2002 r., konfiguracja europejska.
    Na zdjęciu: bogato wyposażona wersja 4.0 Sport po liftingu z 2002 r., konfiguracja europejska.Motor
    Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.
    Wrangler jest autem typowo rekreacyjnym. Prostota to jego podstawowe założenie konstrukcyjne.Motor
    Jeep Wrangler JK
    Jeep Wrangler JKJeep

    Jeep Wrangler TJ (1997-2006) - podsumowanie

    • Uszkodzenia mostów napędowych spowodowane intensywną eksploatacją w terenie i zbieraniem się w nich wody.
    • Korozja płyty podłogowej także zdarza się w samochodach używanych często w terenie.
    • Zapiekające się tłoczki hamulcowe w zaciskach.
    • Uszkodzenia półosi w samochodach z mostem DANA30/35.
    • Przeciekające podszybie.
    • Usterki wskaźników.

    Dane techniczne, osiągi: Jeep Wrangler TJ (1997-2006)

    Wersja
    2.4 16V
    2.5
    4.0
    Silnik
    benz.
    benz.
    benz.
    Pojemność skokowa
    2429 cm3
    2464 cm3
    3956 cm3
    Układ cyl.zawory
    R4/16
    R4/8
    R6/12
    Moc maksymalna
    149 KM
    121 KM
    193 KM
    Maks. moment obrot.
    224 Nm
    190 Nm
    319 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    155 km/h
    142 km/h
    174 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    13,0 s
    14,8 s
    9,4 s
    Średnie zuż. paliwa w l/100 km
    11,8
    11,8
    12,4