Używany Jeep Grand Cherokee (1999-2004)

Najlepszy wybór to 2.7 CRD z Mercedesa, najgorszy - bez wątpienia włoski diesel 3.1 TD.
Najlepszy wybór to 2.7 CRD z Mercedesa, najgorszy - bez wątpienia włoski diesel 3.1 TD.Motor
Nie jest może szczytem finezji, ale jak na amerykańskie auto, została w miarę dobrze wykonana: deska rozdzielcza Grand Cherokee (na zdjęciu odmiana Limited). Wszystkie auta mają "automat".
Nie jest może szczytem finezji, ale jak na amerykańskie auto, została w miarę dobrze wykonana: deska rozdzielcza Grand Cherokee (na zdjęciu odmiana Limited). Wszystkie auta mają "automat".Motor
  • Problemy z elektroniką - często coś nie działa, np. czujnik deszczu albo tempomat.
  • Przegrzewający się silnik 3.1 TD. Nie polecamy go.
  • Niedziałające podgrzewanie foteli (maty grzewcze w siedziskach).
  • Wycieki z układu napędowego.
  • Stuki w zawieszeniu - zazwyczaj winne są elementy z gumy, a zatem to nic poważnego.
  • Aut z europejskiej sieci sprzedaży, zwłaszcza w wersji Limited i Overland.
  • Wersji 4.7 HO z sekwencyjną instalacją gazową.
  • Wersji 2.7 CRD: to silnik od Mercedesa.
  • Samochodów z USA w wersji Laredo, mają za miękkie zawieszenie i niezadowalający poziom wyposażenia. Często brak im napędu 4x4.
  • Silnika 3.1 TD: jest jednoznacznie nieudany.

Dane techniczne: Jeep Grand Cherokee (1999-2004)

Wersja
4.0
4.7
4.7 HO
2.7 CRD
3.1 TD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
3956 cm3
4701 cm3
4701 cm3
2688 cm3
3124 cm3
Układ cylindrów/zawory
R6/12
V8/16
V8/16
R5/20
R5/10
Moc maksymalna
190 KM
220 KM
258 KM
163 KM
140 KM
Maks. moment obrotowy
295 Nm
390 Nm
425 Nm
400 Nm
380 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
180 km/h
200 km/h
207 km/h
190 km/h
160 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,0 s
9,0 s
8,3 s
11,2 s
12,0 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
14,7
15,6
15,8
9,7
11,7