Używany Jeep Commander (2006-2010)

Powrót do korzeni – tak pisano o debiucie Commandera. Jednak to nie klasyczna terenówka jak stare Jeepy, a wielki SUV.
Powrót do korzeni – tak pisano o debiucie Commandera. Jednak to nie klasyczna terenówka jak stare Jeepy, a wielki SUV.Motor
Tablica przyrządów wersji amerykańskiej jest wyraźnie uboższa i gorzej wykończona. W zależności od wariantu wyposażenia różnice są ogromne: inna jest cała konsola środkowa, kierownica i materiały.
Tablica przyrządów wersji amerykańskiej jest wyraźnie uboższa i gorzej wykończona. W zależności od wariantu wyposażenia różnice są ogromne: inna jest cała konsola środkowa, kierownica i materiały.Motor
  • Nie działają maty grzewcze w siedzeniach: typowa usterka wielu Jeepów.
  • Korozja: najczęściej w autach z USA, które przypłynęły w wilgotnym kontenerze. Korodują też czujniki ABS-u.
  • Cieknący szyberdach: wada, której nie da się do końca zwalczyć.
  • Wycieki płynu z dyferencjałów i automatycznej skrzyni biegów - nie wolno ich ignorować!
  • Awarie rozrusznika.

Dane techniczne: Jeep Commander (2006-2010)

Wersja
3.7 V6
4.7 V8
5.7 HEMI
3.0 CRD
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
3701 cm3
4701 cm3
5654 cm3
2987 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/12
V8/16
V8/16
V6/24
Moc maksymalna
213 KM
303 KM
362 KM
218 KM
Maksymalny moment obrotowy
319 Nm
445 Nm
527 Nm
510 Nm
Osiągi
Prędkość maksymalna
180 km/h
202 km/h
208 km/h
191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
9,0 s
7,4 s
9,0 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
12,4
14,9
13,8
10,2