Używany Jeep Commander (2006-2010)

Powrót do korzeni – tak pisano o debiucie Commandera. Jednak to nie klasyczna terenówka jak stare Jeepy, a wielki SUV.
Powrót do korzeni – tak pisano o debiucie Commandera. Jednak to nie klasyczna terenówka jak stare Jeepy, a wielki SUV.Motor
Tablica przyrządów wersji amerykańskiej jest wyraźnie uboższa i gorzej wykończona. W zależności od wariantu wyposażenia różnice są ogromne: inna jest cała konsola środkowa, kierownica i materiały.
Tablica przyrządów wersji amerykańskiej jest wyraźnie uboższa i gorzej wykończona. W zależności od wariantu wyposażenia różnice są ogromne: inna jest cała konsola środkowa, kierownica i materiały.Motor

Zobacz również:

    • Nie działają maty grzewcze w siedzeniach: typowa usterka wielu Jeepów.
    • Korozja: najczęściej w autach z USA, które przypłynęły w wilgotnym kontenerze. Korodują też czujniki ABS-u.
    • Cieknący szyberdach: wada, której nie da się do końca zwalczyć.
    • Wycieki płynu z dyferencjałów i automatycznej skrzyni biegów - nie wolno ich ignorować!
    • Awarie rozrusznika.

    Dane techniczne: Jeep Commander (2006-2010)

    Wersja
    3.7 V6
    4.7 V8
    5.7 HEMI
    3.0 CRD
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    3701 cm3
    4701 cm3
    5654 cm3
    2987 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/12
    V8/16
    V8/16
    V6/24
    Moc maksymalna
    213 KM
    303 KM
    362 KM
    218 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    319 Nm
    445 Nm
    527 Nm
    510 Nm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    180 km/h
    202 km/h
    208 km/h
    191 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,8 s
    9,0 s
    7,4 s
    9,0 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    12,4
    14,9
    13,8
    10,2