Używany Hyundai i40 (od 2011 r.) - opinie użytkowników

Przestronne kombi dla rodziny, zazwyczaj bogato wyposażone.

Hyundai i40
Hyundai i40Motor

HYUNDAI i40w produkcji: od 2011 r.ceny: od 32 000 zł

Hyundaiowi i40 nie można odmówić polotu - agresywne linie wyróżniają auto na ulicy, a cała sylwetka wygląda dynamicznie.

Samochód zastąpił konserwatywną Sonatę i do tej pory pozostaje w produkcji. W międzyczasie przeszedł lifting nadwozia w 2014 roku.

W i40 występowały silniki 1.6/2.0 GDI oraz 1.7 CRDi w dwóch wariantach mocy - z reguły nie sprawiają one problemów użytkownikom. Ci częściej skarżą się na słabą precyzję prowadzenia auta i hałas podczas dużych prędkości.

W środku ilość miejsca zadowala, ale widoczność - już nie. Funkcjonalność pogarsza też wąski otwór bagażnika.

W cenie i40 zwykle dostaniemy bogate wyposażenie.

deska rozdzielczaMotor
foteleMotor
bagażnikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 
Hyundai i40Motor

UŻYWANY HYUNDAI i40 (OD 2011): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Hyundaiów i40?

ZALETY

"Pozycja za kierownicą, zakres regulacji i wygoda foteli sprawiają, że z auta nie chce się wysiadać".

"Automat łagodnie i dość sprawnie przełącza biegi".

"Klimatyzacja pracuje cicho i efektywnie, ma też nawiew na tył".

"Dużo miejsca z przodu i z tyłu, zarówno na nogi, jak i na głowę".

foteleMotor

"W aucie plusem jest 5-letnia gwarancja".

WADY

"Samochód jest wrażliwy na boczne podmuchy wiatru, zwłaszcza przy wyższych prędkościach autostradowych - przyczyną może być zbyt mocno wspomagany układ kierowniczy".

"Błyszczący, czarny plastik na desce rozdzielczej bardzo łatwo się rysuje".

konsola centralnaMotor

"Szyby boczne są małe, więc niewiele widać. Najgorsze są jednak przednie słupki".

Jeździsz Hyundaiem i40? Jaka jest Twoja opinia? Wypełnij ankietę na stronie wyborkierowcow.pl

Hyundai i40 (2011-)

Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor
Hyundai i40 (2011-)Motor

"Motor" 34/2017

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas