Używany Ford Focus C-Max (2003-2010)

Ford C-Max to minivan, który powstał z myślą o kierowcy.
Ford C-Max to minivan, który powstał z myślą o kierowcy.Motor
Zaskakująco dobre materiały. Miękka deska rozdzielcza, niezłej klasy radioodtwarzacz, bardzo czytelne wskaźniki.
Zaskakująco dobre materiały. Miękka deska rozdzielcza, niezłej klasy radioodtwarzacz, bardzo czytelne wskaźniki.Motor

Ford Focus C-Max (2003-2010)

Benzynówki - dużo palą i źle znoszą LPG. Z wyjątkiem modelu 1.6, mają łańcuch rozrządu.
Benzynówki - dużo palą i źle znoszą LPG. Z wyjątkiem modelu 1.6, mają łańcuch rozrządu.Motor
Diesle - wersje 1.6 TDCi i 2.0 TDCi pochodzą od Peugeota. 1.8 to stara konstrukcja Forda.
Diesle - wersje 1.6 TDCi i 2.0 TDCi pochodzą od Peugeota. 1.8 to stara konstrukcja Forda.Motor
Panel się nie łuszczy, ale styki nie zawsze kontaktują.
Panel się nie łuszczy, ale styki nie zawsze kontaktują.Motor
Fotele są dostatecznie wygodne, ale zbyt szybko się plamią.
Fotele są dostatecznie wygodne, ale zbyt szybko się plamią.Motor
W bogatszych wersjach - radio z CD Sony w rozmiarze 2DIN.
W bogatszych wersjach - radio z CD Sony w rozmiarze 2DIN.Motor
Zaskakująco dobre materiały. Miękka deska rozdzielcza, niezłej klasy radioodtwarzacz, bardzo czytelne wskaźniki.
Zaskakująco dobre materiały. Miękka deska rozdzielcza, niezłej klasy radioodtwarzacz, bardzo czytelne wskaźniki.Motor
Minivan z myślą o kierowcy.
Minivan z myślą o kierowcy.Motor
Ford Focus C-Max (2003-2010)
Ford Focus C-Max (2003-2010)Motor
Ford Focus C-Max (2003-2010)
Ford Focus C-Max (2003-2010)Motor
Tylne, oddzielne fotele łatwo jest w całości zdemontować.
Tylne, oddzielne fotele łatwo jest w całości zdemontować.Motor
Boczki ustawnego bagażnika (460/1620 l) są wykonane z tworzywa. Szybko się rysują; szkoda, że nie wyklejono ich tkaniną.
Boczki ustawnego bagażnika (460/1620 l) są wykonane z tworzywa. Szybko się rysują; szkoda, że nie wyklejono ich tkaniną.Motor
Wadliwe alternatory - polecamy fabryczną regenerację.
Wadliwe alternatory - polecamy fabryczną regenerację.Motor
  • Elektryczny hamulec pomocniczy niepotrzebnie podnosi koszty serwisowe. Zimą potrafi zamarznąć w pozycji zablokowanej.
  • Dwumasowe koła zamachowe hałasują już po przebiegach 150 tys. km, czasem wcześniej. Wymiana obowiązkowo razem z kompletnym sprzęgłem kosztuje ok. 3000 zł.
  • Problemy ze smarowaniem wałków rozrządu. Dotyczy wersji 1.6 TDCi z początkowego okresu produkcji. Usterka była objęta europejską akcją serwisową.
  • Korozja modułów wentylatora chłodnicy. Dotyczy wersji 1.6 TDCi z początkowego okresu produkcji. Usterka była objęta akcją serwisową.
  • Zapchane filtry DPF.
  • Zadbanej benzynówki 2.0. Korzystna relacja osiągów do zużycia paliwa.
  • Diesli TDCI bez filtrów cząstek stałych.
  • Modeli GHIA z kompletnym pakietem wyposażenia i wysokiej jakości tapicerką.
  • Diesli z początkowego okresu produkcji. W większości przypadków trzeba w nich wymieniać kompletne sprzęgło i dwumasowe koło zamachowe.
  • Diesli z awaryjnym filtrem cząstek stałych.

Dane techniczne: Ford Focus C-Max (2003-2010)

Wersja
1.6 16V
1.8 16V
2.0 16V
1.6 TDCi
1.8 TDCi
2.0 TDCi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1596 cm3
1798 cm3
1999 cm3
1560 cm3
1753 cm3
1997 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
100 KM
125 KM
145 KM
109 KM
115 KM
136 KM
Maks. moment obrotowy
150 Nm
166 Nm
185 Nm
240 Nm
280 Nm
320 Nm
Osiągi
Prędkość maksymalna
175 km/h
193 km/h
203 km/h
185 km/h
188 km/h
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
10,8 s
9,8 s
11,3 s
11,2 s
9,6 s
Średnie zużycie paliwa
8,5 l/100 km
9,0 l/100 km
10,0 l/100 km
5,5 l/100 km
6,0 l/100 km
7,0 l/100 km