Używany Ford Fiesta (2001-2008)

Używany Ford Fiesta (2001-2008)
Używany Ford Fiesta (2001-2008)Motor
Jakość wykonania wnętrza jest dość wysoka. Bez problemu można kupić auto z klimatyzacją
Jakość wykonania wnętrza jest dość wysoka. Bez problemu można kupić auto z klimatyzacjąMotor

Ford Fiesta (2001-2008) - podsumowanie

Ford Fiesta (2001-2008)

Automatyczna klimatyzacja to rzadkość – na zdjęciu panel topowo wyposażonej wersji po liftingu.
Automatyczna klimatyzacja to rzadkość – na zdjęciu panel topowo wyposażonej wersji po liftingu.Motor
Używany Ford Fiesta (2001-2008)
Używany Ford Fiesta (2001-2008)Motor
Jakość wykonania wnętrza jest dość wysoka. Bez problemu można kupić auto z klimatyzacją
Jakość wykonania wnętrza jest dość wysoka. Bez problemu można kupić auto z klimatyzacjąMotor
Używany Ford Fiesta (2001-2008)
Używany Ford Fiesta (2001-2008)Motor
Używany Ford Fiesta (2001-2008)
Używany Ford Fiesta (2001-2008)Motor
Używany Ford Fiesta (2001-2008)
Używany Ford Fiesta (2001-2008)Motor
Silnik 1.3 był za stary już do poprzedniej generacji modelu. Tu wygląda niemal jak z innej epoki. Ma brzydki dźwięk, słabe osiągi i dużo pali.
Jeśli w kabinie modelu 1.4 TDCi lub 1.6 TDCi czuć zapach spalin to znak, że czas wymienić podkładki pod wtryskiwaczami.
Benzynowe silniki Fiesty nie przepadają za instalacją LPG. Po montażu dość szybko pojawiają się problemy z korekcją luzu zaworowego.
  • długość/szerokość/wysokość: 392/168/147 cm
  • rozstaw osi: 249 cm
  • pojemność bagażnika: 268-945 l

<b>NAJPOPULARNIEJSZE JEDNOSTKI NAPĘDOWE</b>

Silnik
Moc
Zużycie paliwa
Naszym zdaniem
Benzynowy
1.25
75 KM
6,5 l/100 km
Najbardziej popularny silnik na rynku.
1.3
70 KM
7,2 l/100 km
Wyjątkowo przestarzały, nie polecamy go.
1.4
80 KM
6,8 l/100 km
Techniczny krewniak 1.25, udana konstrukcja.
1.6
100 KM
7,0 l/100 km
W tej wersji Fiesta ma sportowe osiągi.
Diesla
1.4 TDCi
68 KM
5,5 l/100 km
Bardzo oszczędny i zaskakująco trwały.
1.6 TDCi
90 KM
5,5 l/100 km
Świetny, ale droższy w naprawach niż 1.4 TDCi.
Polecamy silnik 1.25 – jest trwały, oszczędny. Niezłym wyborem jest także wysokoprężna jednostka 1.4 TDCi.