Używany Ford Fiesta (1995-2002)

Używany Ford Fiesta (1995-2002)
Używany Ford Fiesta (1995-2002)Motor
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.Motor

Ford Fiesta (1995-2002)

Ford Fiesta Mk6
Ford Fiesta Mk6Ford
Używany Ford Fiesta (1995-2002)
Używany Ford Fiesta (1995-2002)Motor
Właściwie od 1989 do 2001 r. sylwetka Fiesty była – z wyjątkiem paru detali – identyczna.
Właściwie od 1989 do 2001 r. sylwetka Fiesty była – z wyjątkiem paru detali – identyczna.Motor
Zdecydowanie najlepszy silnik: ZETEC-S 1.25 16V.
Zdecydowanie najlepszy silnik: ZETEC-S 1.25 16V.Motor
Naprawdę dużo miejsca w bagażniku! Chybionym pomysłem jest dzielone oparcie kanapy przy jednolitym siedzisku.
Naprawdę dużo miejsca w bagażniku! Chybionym pomysłem jest dzielone oparcie kanapy przy jednolitym siedzisku.Motor
Fordy wyróżnia nietypowy kształt grotu kluczyka.
Fordy wyróżnia nietypowy kształt grotu kluczyka.Motor
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.Motor

Ford Fiesta (1995-2002) - podsumowanie

Inne wersje nadwoziowe

Ford Ikon
Ford IkonFord
Ford Courier
Ford CourierFord

Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjne

Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjne
Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjneMotor
  • Przyspieszona korozja tylnych nadkoli.
  • Zwiększone zapotrzebowanie na olej silnikowy w egzemplarzach, które przekroczyły 150 tys. km.
  • Awarie pompy wspomagania kierownicy.
  • Utrudniony rozruch w 1.8 D.
  • Zrywający się pasek rozrządu w 60-konnych silnikach wysokoprężnych.
  • Awarie rozruszników (efekt typowo miejskiej eksploatacji).
  • Niska cena zakupu i duża podaż na rynku wtórnym.
  • Bardzo udany silnik Zetec-S 1.25 16V.
  • Łatwo dostępne i tanie części karoseryjne.
  • Kiepskie silniki zarówno 1.3 OHV, jak i 1.8 D.
  • Wyposażenie wersji podstawowych przesadnie ubogie.
  • Mała odporność na korozję.

Dane techniczne: Ford Fiesta (1995-2002) - wybrane wersje silnikowe

Wersja
1.3 OHV
1.25
1.4
1.6
1.8 D
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benzynowy
diesel
Pojemność skokowa
1299 cm3
1242 cm3
1388 cm3
1596 cm3
1753 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
R4/16
R4/16
R4/16
R4/8
Moc maksymalna
60 KM
75 KM
90 KM
102 KM
60 KM
Maksymalny moment obrotowy
103 Nm
110 Nm
125 Nm
145 Nm
105 Nm
Osiągi    
Prędkość maksymalna
155 km/h
170 km/h
180 km/h
182 km/h
155 km/h
Przysp. 0-100 km/h
15,9 s
12,7 s
10,8 s
10,2 s
17,6 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
7,3
7,3
8,3
8,8
6,4
*dane fabryczne