Używany Ford Fiesta (1995-2002)

Używany Ford Fiesta (1995-2002)
Używany Ford Fiesta (1995-2002)Motor
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.
Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.Motor

Zobacz również:

    Ford Fiesta (1995-2002)

    Ford Fiesta Mk6
    Ford Fiesta Mk6Ford
    Używany Ford Fiesta (1995-2002)
    Używany Ford Fiesta (1995-2002)Motor
    Właściwie od 1989 do 2001 r. sylwetka Fiesty była – z wyjątkiem paru detali – identyczna.
    Właściwie od 1989 do 2001 r. sylwetka Fiesty była – z wyjątkiem paru detali – identyczna.Motor
    Zdecydowanie najlepszy silnik: ZETEC-S 1.25 16V.
    Zdecydowanie najlepszy silnik: ZETEC-S 1.25 16V.Motor
    Naprawdę dużo miejsca w bagażniku! Chybionym pomysłem jest dzielone oparcie kanapy przy jednolitym siedzisku.
    Naprawdę dużo miejsca w bagażniku! Chybionym pomysłem jest dzielone oparcie kanapy przy jednolitym siedzisku.Motor
    Fordy wyróżnia nietypowy kształt grotu kluczyka.
    Fordy wyróżnia nietypowy kształt grotu kluczyka.Motor
    Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.
    Wnętrze prostszych wersji nie zachwyca. Elegancję znajdziemy w odmianie Ghia z klimatyzacją, drewnem i CD.Motor

    Ford Fiesta (1995-2002) - podsumowanie

    Inne wersje nadwoziowe

    Ford Ikon
    Ford IkonFord
    Ford Courier
    Ford CourierFord

    Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjne

    Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjne
    Ford Fiesta (1995-2002) - cechy identyfikacyjneMotor
    • Przyspieszona korozja tylnych nadkoli.
    • Zwiększone zapotrzebowanie na olej silnikowy w egzemplarzach, które przekroczyły 150 tys. km.
    • Awarie pompy wspomagania kierownicy.
    • Utrudniony rozruch w 1.8 D.
    • Zrywający się pasek rozrządu w 60-konnych silnikach wysokoprężnych.
    • Awarie rozruszników (efekt typowo miejskiej eksploatacji).
    • Niska cena zakupu i duża podaż na rynku wtórnym.
    • Bardzo udany silnik Zetec-S 1.25 16V.
    • Łatwo dostępne i tanie części karoseryjne.
    • Kiepskie silniki zarówno 1.3 OHV, jak i 1.8 D.
    • Wyposażenie wersji podstawowych przesadnie ubogie.
    • Mała odporność na korozję.

    Dane techniczne: Ford Fiesta (1995-2002) - wybrane wersje silnikowe

    Wersja
    1.3 OHV
    1.25
    1.4
    1.6
    1.8 D
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    benzynowy
    diesel
    Pojemność skokowa
    1299 cm3
    1242 cm3
    1388 cm3
    1596 cm3
    1753 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    R4/16
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    Moc maksymalna
    60 KM
    75 KM
    90 KM
    102 KM
    60 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    103 Nm
    110 Nm
    125 Nm
    145 Nm
    105 Nm
    Osiągi    
    Prędkość maksymalna
    155 km/h
    170 km/h
    180 km/h
    182 km/h
    155 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    15,9 s
    12,7 s
    10,8 s
    10,2 s
    17,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    7,3
    7,3
    8,3
    8,8
    6,4
    *dane fabryczne