Używany Fiat Bravo (2007-)

Dość mało popularna konfiguracja białego koloru z mocnym silnikiem Diesla sprawiła, że diler musiał istotnie obniżyć cenę, żeby sprzedać ten egzemplarz.
Dość mało popularna konfiguracja białego koloru z mocnym silnikiem Diesla sprawiła, że diler musiał istotnie obniżyć cenę, żeby sprzedać ten egzemplarz.Motor
Wskazówki zegarów startują z pozycji pionowej, podobnie jak w Alfie Romeo.
Wskazówki zegarów startują z pozycji pionowej, podobnie jak w Alfie Romeo.Motor

Fiat Bravo (2007-)

Sworznie wahaczy są przynitowane fabrycznie, ale w razie zużycia można je wymienić i wkręcić na zwykłe śruby.
Sworznie wahaczy są przynitowane fabrycznie, ale w razie zużycia można je wymienić i wkręcić na zwykłe śruby.Motor
Pełnowymiarowe koło zapasowe to rzadkość w tak nowych autach.
Pełnowymiarowe koło zapasowe to rzadkość w tak nowych autach.Motor
Fabryczny subwoofer zmniejsza bagażnik, a nie wszyscy są audiofilami...
Fabryczny subwoofer zmniejsza bagażnik, a nie wszyscy są audiofilami...Motor
400-litrowy bagażnik jest zmniejszony przez głośnik niskotonowy.
400-litrowy bagażnik jest zmniejszony przez głośnik niskotonowy.Motor
Diesel 2.0 16V z common rail to bardzo nowoczesna konstrukcja. Nie jest szczególnie cichy, ale za to oszczędny.
Diesel 2.0 16V z common rail to bardzo nowoczesna konstrukcja. Nie jest szczególnie cichy, ale za to oszczędny.Motor
Po 75 tys. km przebiegu po fotelach nie widać najmniejszego śladu zużycia.
Po 75 tys. km przebiegu po fotelach nie widać najmniejszego śladu zużycia.Motor
 Z tyłu zmieszczą się i dorośli, i dzieci. Miejsca jest dosyć, szkoda tylko że szyby są tak małe.
Z tyłu zmieszczą się i dorośli, i dzieci. Miejsca jest dosyć, szkoda tylko że szyby są tak małe.Motor
Filtr cząstek stałych ani razu nie zmusił właściciela do wizyty w serwisie - duży plus!
Filtr cząstek stałych ani razu nie zmusił właściciela do wizyty w serwisie - duży plus!Motor
Elektryczne wspomaganie nie jest konieczne - kierownicą i tak obraca się bardzo łatwo.
Elektryczne wspomaganie nie jest konieczne - kierownicą i tak obraca się bardzo łatwo.Motor
Precyzja działania skrzyni biegów przy obciążeniu pozostawia trochę do życzenia.
Precyzja działania skrzyni biegów przy obciążeniu pozostawia trochę do życzenia.Motor
Bravo jest dynamiczne, oszczędne i przyjemne w użytkowaniu. Zadziwiające jednak, że serwis gwarancyjny nie potrafił zdiagnozować prostej usterki - zrobił to mechanik-amator.
Bravo jest dynamiczne, oszczędne i przyjemne w użytkowaniu. Zadziwiające jednak, że serwis gwarancyjny nie potrafił zdiagnozować prostej usterki - zrobił to mechanik-amator.Motor
Wskazówki zegarów startują z pozycji pionowej, podobnie jak w Alfie Romeo. Nietypowa konfiguracja (bogate wyposażenie, ale bez klimatyzacji automatycznej) wymusiła na dilerze obniżenie ceny.
Wskazówki zegarów startują z pozycji pionowej, podobnie jak w Alfie Romeo. Nietypowa konfiguracja (bogate wyposażenie, ale bez klimatyzacji automatycznej) wymusiła na dilerze obniżenie ceny.Motor
Dość mało popularna konfiguracja białego koloru z mocnym silnikiem Diesla sprawiła, że diler musiał istotnie obniżyć cenę, żeby sprzedać ten egzemplarz.
Dość mało popularna konfiguracja białego koloru z mocnym silnikiem Diesla sprawiła, że diler musiał istotnie obniżyć cenę, żeby sprzedać ten egzemplarz.Motor
Do najpoważniejszych awarii Bravo należało uszkodzenie poduszki pod silnikiem po 1 roku eksploatacji oraz spory wyciek płynu chłodniczego po niecałych 2 latach.
Do najpoważniejszych awarii Bravo należało uszkodzenie poduszki pod silnikiem po 1 roku eksploatacji oraz spory wyciek płynu chłodniczego po niecałych 2 latach.Motor
Prosta i tania w obsłudze belka skrętna. Jedyne, co może się tu zużyć to dwie tuleje mocujące belkę do nadwozia, ale to może stać się dopiero przy 150 tys. km lub więcej.
Prosta i tania w obsłudze belka skrętna. Jedyne, co może się tu zużyć to dwie tuleje mocujące belkę do nadwozia, ale to może stać się dopiero przy 150 tys. km lub więcej.Motor
Zabezpieczenie antykorozyjne prezentuje wysoki poziom. To już zresztą od lat znak rozpoznawczy Fiata.
Zabezpieczenie antykorozyjne prezentuje wysoki poziom. To już zresztą od lat znak rozpoznawczy Fiata.Motor
Kolumny McPhersona, po przebiegu 75 tys. km żaden element nie wykazuje luzów i nie kwalifikuje się jeszcze do wymiany. Również układ kierowniczy nie ma żadnych luzów.
Kolumny McPhersona, po przebiegu 75 tys. km żaden element nie wykazuje luzów i nie kwalifikuje się jeszcze do wymiany. Również układ kierowniczy nie ma żadnych luzów.Motor
Hamulce są za słabe i łatwo je przegrzać. Tarcze mają średnicę 280 mm - to niewiele jak na moc 165 KM.
Hamulce są za słabe i łatwo je przegrzać. Tarcze mają średnicę 280 mm - to niewiele jak na moc 165 KM.Motor
Układ wydechowy ma wyjątkowo nietypowy kształt - rury wychodzą z boku. To jedyny skorodowany element Fiata.
Układ wydechowy ma wyjątkowo nietypowy kształt - rury wychodzą z boku. To jedyny skorodowany element Fiata.Motor

Dane techniczne: Fiat Bravo (2007-)

Wersja
2.0 JTDm
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1956 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
165 KM
Maks. moment obrotowy
360 Nm
Osiągi
 
Prędkość maksymalna
215 km/h
Przysp. 0-100 km/h
8,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
5,3