Używany Citroen C4 II (2010-) - opinie użytkowników
Odwrotność poprzednika - stonowany wygląd kryje dopracowane auto.
![Citroen C4](https://i.iplsc.com/0007ASAA9AL77DAD-C322-F4.webp)
CITROEN C4 IIw produkcji: od 2010ceny: od 22 tys. zł
Poprzedni Citroen C4 szokował atrakcyjną stylistyką i po latach nie wykazywał więcej istotnych zalet.
Druga generacja to zdecydowany skok jakościowy producenta, który zaprojektował ciekawą deskę rozdzielczą i wykończył ją odpornymi na działanie czasu materiałami.
Użytkownicy na ogół chwalą wyciszenie i ilość miejsca w środku, choć przyznają, że silnikom nieco brakuje "werwy".
W jednostkach VTi wrażliwym elementem jest napinacz łańcucha rozrządu, a w HDi przewód olejowy, który może się zapchać i doprowadzić do zatarcia turbosprężarki.
Kupując C4, trzeba się nastawić na drobne usterki elektroniki, które nie powinny jednak unieruchomić auta.
![](https://i.iplsc.com/0007AS6VSA2G6FNY-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS7XRIB2BHHX-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS81ANE4A61N-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS8940RU1JMK-C322-F4.webp)
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń. | |||||
OCENA SAMOCHODU | |||||
źle | poniżej średniej | przeciętnie | powyżej średniej | bardzo dobrze | |
przestronność wnętrza | ✔ | ||||
pojemność bagażnika | ✔ | ||||
jakość materiałów | ✔ | ||||
wyposażenie | ✔ | ||||
komfort jazdy, hałas | ✔ | ||||
osiągi | ✔ | ||||
wygląd, styl | ✔ | ||||
OCENA EKSPLOATACJI | |||||
źle | poniżej średniej | przeciętnie | powyżej średniej | bardzo dobrze | |
cena zakupu | ✔ | ||||
zużycie paliwa | ✔ | ||||
ceny części | ✔ | ||||
dostępność części | ✔ | ||||
koszty serwisu | ✔ | ||||
dostępność serwisu | ✔ | ||||
awaryjność | ✔ |
![](https://i.iplsc.com/0007AS8CTDEU57HU-C322-F4.webp)
UŻYWANY CITROEN C4 II (2010-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW
Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Citroenów C4?
ZALETY
"Auto jest miękkie i bardzo dobrze wybiera nierówności. Nie nadaje się jednak do sportowej jazdy".
"C4 jest doskonale wyciszony - nawet w wersji z dieslem przy dużych prędkościach da się normalnie rozmawiać".
"W porównaniu z TDI, silnik HDi zaskakuje pod względem kultury pracy i spalania".
![](https://i.iplsc.com/0007AS66SLITLJY7-C322-F4.webp)
"Za kierownicą siedzi się wysoko i pewnie. Fotele mają szeroki zakres regulacji".
WADY
"Środkowy tunel jest wysoki, przez co trudno w środku przełożyć nogę. Wsiadanie i wysiadanie utrudniają natomiast mocno wysunięte progi".
"Słaba wydajność automatycznej klimatyzacji. Lepiej przejść na tryb ręczny".
![](https://i.iplsc.com/0007AS6JU6B1ACT5-C322-F4.webp)
"Większość klasowych konkurentów jest przestronniejsza z tyłu. W autach z dachem panoramicznym brakuje miejsca nad głowami podróżnych".
Citroen C4 II (2010-)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9ENQRP7VVS-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9HQ391DU55-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9IUVX2IC86-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9G00WLANHG-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9DPDPF224C-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9C1XQU3U2Q-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9B4XBS2WEA-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9FOG9WTEID-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS9AO4LMCUBX-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS99WHOXNINP-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS98BXQU55B4-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS967K8J2MYY-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS92K66B5P8Y-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS907KD3BAL2-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS94SEKMIOVD-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS93MIOXOLY0-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS95RB9D3A8A-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS8Z23A88HSL-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS91CSXCUC6U-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS8Y72OAFA5W-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS8XS45DF4A2-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0007AS8WU8K65AXW-C322-F4.webp)
"Motor" 1/2018