Używany Citroen C4 II (2010-) - opinie użytkowników

Odwrotność poprzednika - stonowany wygląd kryje dopracowane auto.

Citroen C4
Citroen C4Motor

CITROEN C4 IIw produkcji: od 2010ceny: od 22 tys. zł

Poprzedni Citroen C4 szokował atrakcyjną stylistyką i po latach nie wykazywał więcej istotnych zalet.

Druga generacja to zdecydowany skok jakościowy producenta, który zaprojektował ciekawą deskę rozdzielczą i wykończył ją odpornymi na działanie czasu materiałami.

Użytkownicy na ogół chwalą wyciszenie i ilość miejsca w środku, choć przyznają, że silnikom nieco brakuje "werwy".

W jednostkach VTi wrażliwym elementem jest napinacz łańcucha rozrządu, a w HDi przewód olejowy, który może się zapchać i doprowadzić do zatarcia turbosprężarki.

Kupując C4, trzeba się nastawić na drobne usterki elektroniki, które nie powinny jednak unieruchomić auta.

c4 deskaMotor
c4 fotele przodMotor
c4 fotele tylMotor
citroen c4 bagaznikMotor
Użytkownicy oceniają pojazd w 2 działach i 14 kategoriach. Poniżej oceny, jakie przyznali na podstawie swoich doświadczeń.
 OCENA SAMOCHODU
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
przestronność wnętrza
 
 
 
 
pojemność bagażnika
 
 
 
 
jakość materiałów
 
 
 
 
wyposażenie
 
 
 
 
komfort jazdy, hałas
 
 
 
 
osiągi
 
 
 
 
wygląd, styl
 
 
 
 
OCENA EKSPLOATACJI
 
źle
poniżej średniej
przeciętnie
powyżej średniej
bardzo dobrze
cena zakupu
 
 
 
 
zużycie paliwa
 
 
 
 
ceny części
 
 
 
 
dostępność części
 
 
 
 
koszty serwisu
 
 
 
 
dostępność serwisu
 
 
 
 
awaryjność
 
 
 
 
Citroen C4Motor

UŻYWANY CITROEN C4 II (2010-): OPINIE UŻYTKOWNIKÓW

Co mają do powiedzenia użytkownicy na temat swoich Citroenów C4?

ZALETY

"Auto jest miękkie i bardzo dobrze wybiera nierówności. Nie nadaje się jednak do sportowej jazdy".

"C4 jest doskonale wyciszony - nawet w wersji z dieslem przy dużych prędkościach da się normalnie rozmawiać".

"W porównaniu z TDI, silnik HDi zaskakuje pod względem kultury pracy i spalania".

c4 dieselMotor

"Za kierownicą siedzi się wysoko i pewnie. Fotele mają szeroki zakres regulacji".

WADY

"Środkowy tunel jest wysoki, przez co trudno w środku przełożyć nogę. Wsiadanie i wysiadanie utrudniają natomiast mocno wysunięte progi".

"Słaba wydajność automatycznej klimatyzacji. Lepiej przejść na tryb ręczny".

c4 klimatyzacjaMotor

"Większość klasowych konkurentów jest przestronniejsza z tyłu. W autach z dachem panoramicznym brakuje miejsca nad głowami podróżnych".

Citroen C4 II (2010-)

Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor
Citroen C4 II (2010-) Motor

"Motor" 1/2018

Używane: Citroen C4 kontra Renault Megane II – PORÓWNANIE

Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas