Używane Volvo S80 I (1998-2006)

Volvo S80 (1998-2006)
Volvo S80 (1998-2006)Motor
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.Motor

Volvo S80 I (1998-2006)

Druga generacja modelu.
Druga generacja modelu.Volvo
Sterowanie nawiewem jest intuicyjne, a projekt konsoli – finezyjny.
Sterowanie nawiewem jest intuicyjne, a projekt konsoli – finezyjny.Volvo
Gęste orurowanie wskazuje na obecność turbosprężarki.
Gęste orurowanie wskazuje na obecność turbosprężarki.Motor
W bagażniku jest zmieniarka CD. Trzeba skontrolować jej działanie.
W bagażniku jest zmieniarka CD. Trzeba skontrolować jej działanie.Motor
Pojemność bagażnika wynosi 440 litrów – to niedużo. Jeśli liczyć łączną pojemność po złożeniu oparcia, otrzymamy 1100 litrów.
Pojemność bagażnika wynosi 440 litrów – to niedużo. Jeśli liczyć łączną pojemność po złożeniu oparcia, otrzymamy 1100 litrów.Motor
Elektrycznie sterowane fotele mają oczywiście funkcję pamięci...
Elektrycznie sterowane fotele mają oczywiście funkcję pamięci...Motor
...po wciśnięciu przycisku fotel sam przyjmie zadaną pozycję.
...po wciśnięciu przycisku fotel sam przyjmie zadaną pozycję.Motor
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.Motor
Mimo już piętnastoletniego stażu na rynku, Volvo S80 zestarzało się bardzo niewiele. Klasyczna limuzyna często bywała używana w zarządach dużych firm. Takie auta mają ogromne przebiegi.
Mimo już piętnastoletniego stażu na rynku, Volvo S80 zestarzało się bardzo niewiele. Klasyczna limuzyna często bywała używana w zarządach dużych firm. Takie auta mają ogromne przebiegi.Motor
Używane Volvo S80 (1998-2006)
Używane Volvo S80 (1998-2006)Motor
Volvo serii 900.
Volvo serii 900.Volvo

Volvo S80 I (1998-2006) - podsumowanie

Volvo S80 I (1998-2006) - cechy identyfikacyjne

Volvo S80 I: cechy identyfikacyjne
Volvo S80 I: cechy identyfikacyjneMotor
  • Problemy z instalacją elektryczną i centralką sterowania CAN, które są trudne do zdiagnozowania.
  • Irytujące awarie oświetlenia.
  • Szybkie zużycie zawieszenia, które jest dosyć drogie w naprawach.
  • Awarie układu zasilania paliwem diesli D5.
  • Niewielka wytrzymałość skrzyń automatycznych, zwłaszcza w przypadku, gdy silnik turbo poddano tuningowi elektronicznemu.
  • Wycierająca się tapicerka.
  • Solidne nadwozie zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa.
  • Pełne wyposażenie z zakresu komfortu.
  • Bardzo wysoki komfort jazdy.
  • Diesel D5 dosyć wrażliwy na jakość paliwa.
  • Niewielka możliwość rozbudowy systemu audio i nawigacji.
  • Wysokie ceny części.

Dane techniczne: Volvo S80 I (1998-2006)

Wersja
2.0T
2.4
T6
TDI
D5
Silnik
benz., turbo
benzynowy
benz., turbo
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1984 cm3
2435 cm3
2783 cm3
2461 cm3
2401 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/20
R4/20
R6/24
R5/10
R5/20
Moc maksymalna
163 KM
170 KM
272 KM
140 KM
163 KM
Maksymalny moment obrotowy
230 Nm
230 Nm
380 Nm
290 Nm
340 Nm
Osiągi
Prędkość maksymalna
220 km/h
220 km/h
250 km/h
205 km/h
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
9,9 s
7,2 s
11,5 s
9,8 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
9,5
9,7
12,2
6,9
6,5