Używane Volvo S80 I (1998-2006)

Volvo S80 (1998-2006)
Volvo S80 (1998-2006)Motor
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.Motor

Volvo S80 I (1998-2006)

Druga generacja modelu.
Druga generacja modelu.Volvo
Sterowanie nawiewem jest intuicyjne, a projekt konsoli – finezyjny.
Sterowanie nawiewem jest intuicyjne, a projekt konsoli – finezyjny.Volvo
Gęste orurowanie wskazuje na obecność turbosprężarki.
Gęste orurowanie wskazuje na obecność turbosprężarki.Motor
W bagażniku jest zmieniarka CD. Trzeba skontrolować jej działanie.
W bagażniku jest zmieniarka CD. Trzeba skontrolować jej działanie.Motor
Pojemność bagażnika wynosi 440 litrów – to niedużo. Jeśli liczyć łączną pojemność po złożeniu oparcia, otrzymamy 1100 litrów.
Pojemność bagażnika wynosi 440 litrów – to niedużo. Jeśli liczyć łączną pojemność po złożeniu oparcia, otrzymamy 1100 litrów.Motor
Elektrycznie sterowane fotele mają oczywiście funkcję pamięci...
Elektrycznie sterowane fotele mają oczywiście funkcję pamięci...Motor
...po wciśnięciu przycisku fotel sam przyjmie zadaną pozycję.
...po wciśnięciu przycisku fotel sam przyjmie zadaną pozycję.Motor
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.
Niektórzy sprzedający malują skórzane fotele, co na krótki czas przywraca ich piękno. Niestety – lakiery lubią szybko pękać.Motor
Mimo już piętnastoletniego stażu na rynku, Volvo S80 zestarzało się bardzo niewiele. Klasyczna limuzyna często bywała używana w zarządach dużych firm. Takie auta mają ogromne przebiegi.
Mimo już piętnastoletniego stażu na rynku, Volvo S80 zestarzało się bardzo niewiele. Klasyczna limuzyna często bywała używana w zarządach dużych firm. Takie auta mają ogromne przebiegi.Motor
Używane Volvo S80 (1998-2006)
Używane Volvo S80 (1998-2006)Motor
Volvo serii 900.
Volvo serii 900.Volvo

Zobacz również:

    Volvo S80 I (1998-2006) - podsumowanie

    Volvo S80 I (1998-2006) - cechy identyfikacyjne

    Volvo S80 I: cechy identyfikacyjne
    Volvo S80 I: cechy identyfikacyjneMotor
    • Problemy z instalacją elektryczną i centralką sterowania CAN, które są trudne do zdiagnozowania.
    • Irytujące awarie oświetlenia.
    • Szybkie zużycie zawieszenia, które jest dosyć drogie w naprawach.
    • Awarie układu zasilania paliwem diesli D5.
    • Niewielka wytrzymałość skrzyń automatycznych, zwłaszcza w przypadku, gdy silnik turbo poddano tuningowi elektronicznemu.
    • Wycierająca się tapicerka.
    • Solidne nadwozie zapewniające wysoki poziom bezpieczeństwa.
    • Pełne wyposażenie z zakresu komfortu.
    • Bardzo wysoki komfort jazdy.
    • Diesel D5 dosyć wrażliwy na jakość paliwa.
    • Niewielka możliwość rozbudowy systemu audio i nawigacji.
    • Wysokie ceny części.

    Dane techniczne: Volvo S80 I (1998-2006)

    Wersja
    2.0T
    2.4
    T6
    TDI
    D5
    Silnik
    benz., turbo
    benzynowy
    benz., turbo
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1984 cm3
    2435 cm3
    2783 cm3
    2461 cm3
    2401 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/20
    R4/20
    R6/24
    R5/10
    R5/20
    Moc maksymalna
    163 KM
    170 KM
    272 KM
    140 KM
    163 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    230 Nm
    230 Nm
    380 Nm
    290 Nm
    340 Nm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    220 km/h
    220 km/h
    250 km/h
    205 km/h
    210 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    9,2 s
    9,9 s
    7,2 s
    11,5 s
    9,8 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    9,5
    9,7
    12,2
    6,9
    6,5