Używane Subaru Forester III (2008-2013)

Wszystkie diesle mają charakterystyczny wlot na masce. Nie znajdziemy go w benzynowej odmianie dwulitrowej. Auto na zdjęciach to Forester w wersji po liftingu.
Wszystkie diesle mają charakterystyczny wlot na masce. Nie znajdziemy go w benzynowej odmianie dwulitrowej. Auto na zdjęciach to Forester w wersji po liftingu.Motor
Ceny jak w klasie premium, a wnętrze jak w tanim kompakcie – ten dysonans często zniechęca klientów.
Ceny jak w klasie premium, a wnętrze jak w tanim kompakcie – ten dysonans często zniechęca klientów. Motor
Stosunkowo niska pozycja za kierownicą.
Stosunkowo niska pozycja za kierownicą.Motor
Z tyłu przeszkadza tylko spory tunel, natomiast miejsca jest dużo.
Z tyłu przeszkadza tylko spory tunel, natomiast miejsca jest dużo.Motor
Pod podłogą 450-litrowego bagażnika ukryto koło zapasowe. Po złożeniu oparcia kanapy powstaje zupełnie płaska podłoga.
Pod podłogą 450-litrowego bagażnika ukryto koło zapasowe. Po złożeniu oparcia kanapy powstaje zupełnie płaska podłoga.Motor
Forester ze skrzynią manualną ma centralny dyferencjał i stały napęd 4WD. Z „automatem” – sprzęgło płytkowe.
Forester ze skrzynią manualną ma centralny dyferencjał i stały napęd 4WD. Z „automatem” – sprzęgło płytkowe.Motor

Dane techniczne i osiągi: Subaru Forester III (2008-2013)

 
2.0
2.5 TURBO
2.0 D
Silnik
benzynowy
benzynowy, turbo
turbodiesel
Pojemność skokowa
1994 cm3
2457 cm3
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
B4/16
B4/16
B4/16
Moc maksymalna
150 KM/6000
263 KM/6000
147 KM/3600
Maksymalny moment obrotowy
198 Nm/4200
347 Nm/2800
350 Nm/1800
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
185 km/h
214 km/h
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,7 s
7,1 s
10,4 s
Średnie zużycie paliwa
7,5 l/100 km
10,5 l/100 km
6,3 l/100 km

SUBARU FORESTER: HISTORIA MODELU

Aktualny model nie różni się znacznie od poprzednika. (kliknij, żeby powiększyć)
Aktualny model nie różni się znacznie od poprzednika. (kliknij, żeby powiększyć)Motor

SUBARU FORESTER III (2008-2013): TYPOWE USTERKI I PROBLEMY

(kliknij, żeby powiększyć)
(kliknij, żeby powiększyć)Motor
  • Niedostateczna trwałość sprzęgła w dieslu: z początku mnożyły się przypadki jego skrajnego zużycia nawet po 50-60 tys. km.
  • Przypadki zatarcia silnika Diesla, a nawet pęknięcia wału korbowego: szczególnie narażone są samochody sprzed liftingu.
  • Łomotanie z szyberdachu. Skrzypią też materiały w kabinie.
  • Tylne amortyzatory samopoziomujące są nietrwałe. Można wymienić je na zwykłe (na zdjęciu obok).

SUBARU FORESTER III (2008-2013): CENY I SYTUACJA RYNKOWA

Subaru Forester III (2008-2013): orientacyjne ceny rynkowe

MODEL
2012
2011
2010
2009
2008
2.0
61 000 zł
52 000 zł
45 000 zł
41 000 zł
38 000 zł
2.0 D
64 000 zł
55 000 zł
48 000 zł
43 000 zł
40 000 zł

SUBARU FORESTER III (2008-2013): PODSUMOWANIE

Subaru Forester III (2008-2013)

Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor
Subaru Forester III (2008-2013)
Subaru Forester III (2008-2013)Motor