Używane Renault Scenic II (2003-2009)

Druga generacja modelu, produkowana w latach 2003-2009, powtórzyła sukces pierwszej, a obecnie należy do najciekawszych propozycji na rynku wtórnym w swojej klasie.
Druga generacja modelu, produkowana w latach 2003-2009, powtórzyła sukces pierwszej, a obecnie należy do najciekawszych propozycji na rynku wtórnym w swojej klasie.Motor
Kokpit ma seryjnie cyfrowy zestaw wskaźników. Mimo tego jest czytelna i łatwa w obsłudze. Plus za jakość tworzyw sztucznych i skórzane akcenty. Minus za staranność montażu.
Kokpit ma seryjnie cyfrowy zestaw wskaźników. Mimo tego jest czytelna i łatwa w obsłudze. Plus za jakość tworzyw sztucznych i skórzane akcenty. Minus za staranność montażu.Motor

Renault Scenic II (2003-2009)

W roku 2008 producent zmodernizował Scenica II.
W roku 2008 producent zmodernizował Scenica II.Motor
W roku 2009 pojawiła się trzecia generacja modelu.
W roku 2009 pojawiła się trzecia generacja modelu.Motor
Scenic I (1996-2003) w roku 1999 przeszedł lifting.
Scenic I (1996-2003) w roku 1999 przeszedł lifting.Motor
Jeśli diesel, to tylko 2.0 dCi lub 1.9 dCi (na zdjęciu).
Jeśli diesel, to tylko 2.0 dCi lub 1.9 dCi (na zdjęciu).Motor
W wersji krótkiej bagażnik ma pojemność 430/1840 l.
W wersji krótkiej bagażnik ma pojemność 430/1840 l.Motor
Pod podłokietnikami znajduje się dodatkowy schowek.
Pod podłokietnikami znajduje się dodatkowy schowek.Motor
Prezentowany model ma wysokiej jakości skórzano-materiałową tapicerkę oraz dwa okna dachowe.
Prezentowany model ma wysokiej jakości skórzano-materiałową tapicerkę oraz dwa okna dachowe.Motor
Polecamy wersję Privilege. Jest doskonale wyposażona i świetnie wykończona.
Polecamy wersję Privilege. Jest doskonale wyposażona i świetnie wykończona.Motor
Dolne przełączniki służą do sterowania zestawem audio.
Dolne przełączniki służą do sterowania zestawem audio.Motor
Zamiast kluczyków - karta kodowa oraz guzik start/stop.
Zamiast kluczyków - karta kodowa oraz guzik start/stop.Motor
Deska rozdzielcza ma seryjnie cyfrowy zestaw wskaźników. Mimo tego jest czytelna i łatwa w obsłudze. Duży plus za jakość tworzyw sztucznych i skórzane akcenty. Minus za staranność montażu.
Deska rozdzielcza ma seryjnie cyfrowy zestaw wskaźników. Mimo tego jest czytelna i łatwa w obsłudze. Duży plus za jakość tworzyw sztucznych i skórzane akcenty. Minus za staranność montażu.Motor
Najbardziej popularna na rynku jest wersja krótka. Dla typowej, czteroosobowej rodziny jest całkowicie wystarczająca. Sprawdza się także w mieście - jest zwrotna, łatwo nią zaparkować.
Najbardziej popularna na rynku jest wersja krótka. Dla typowej, czteroosobowej rodziny jest całkowicie wystarczająca. Sprawdza się także w mieście - jest zwrotna, łatwo nią zaparkować.Motor
Druga generacja modelu, produkowana w latach 2003-2009, powtórzyła sukces pierwszej, a obecnie należy do najciekawszych propozycji na rynku wtórnym w swojej klasie.
Druga generacja modelu, produkowana w latach 2003-2009, powtórzyła sukces pierwszej, a obecnie należy do najciekawszych propozycji na rynku wtórnym w swojej klasie.Motor
Zawieszenie pracuje głośno. Szybko zużywają się osłony przegubów.
Zawieszenie pracuje głośno. Szybko zużywają się osłony przegubów.Motor
Podłoga bagażnika jest wykonana z tworzywa sztucznego.
Podłoga bagażnika jest wykonana z tworzywa sztucznego.Motor
Elementy plastikowe po kilku latach łuszczą się.
Elementy plastikowe po kilku latach łuszczą się.Motor
Dźwignia zmiany biegów pracuje nieprecyzyjnie.
Dźwignia zmiany biegów pracuje nieprecyzyjnie.Motor
  • Awarie turbosprężarek w silnikach 1.9 dCi.
  • Awarie układu wtryskowego i panewek w silnikach 1.5 dCi.
  • Awarie elektrycznego hamulca pomocniczego we wszystkich wersjach.
  • Zimą całe nadwozie skrzypi.
  • Bardzo praktyczne wnętrze.
  • Oszczędne silniki.
  • Bardzo bogate wyposażenie.
  • Atrakcyjne ceny na rynku wtórnym.
  • Funkcjonalność.
  • Zbyt miękka, a na dodatek głośna praca zawieszenia.
  • Uciążliwy w eksploatacji elektryczny hamulec pomocniczy.
  • Przeciętna jakość montażu (często "coś" skrzypi).

Inne wersje

Renault Grand Scenic
Renault Grand ScenicMotor
Wersje Conquest i Navigator są mało popularne.
Wersje Conquest i Navigator są mało popularne.Motor

Dane techniczne: Renault Scenic II (2003-2009)

Wersja
1.4 16V
1.6 16V
2.0 16V
2.0 T
1.5 dCi
1.5 dCi
1.9 dCi
2.0 dCi
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
benz. turbo
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1390 cm3
1598 cm3
1998 cm3
1998 cm3
1461 cm3
1461 cm3
1870 cm3
1995 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/8
R4/8
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
98 KM
113 KM
136 KM
165 KM
82 KM
105 KM
120 KM
150 KM
Maks. moment obrotowy
127 Nm
152 Nm
191 Nm
270 Nm
185 Nm
240 Nm
300 Nm
340 Nm
Osiągi
 
 
 
 
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
174 km/h
185 km/h
195 km/h
206 km/h
165 km/h
182 km/h
188 km/h
204 km/h
Przysp. 0-100 km/h
14,3 s
12,5 s
10,3 s
8,6 s
15,7 s
12,2 s
12,1 s
9,4 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
7,2
7,3
7,9
9,0
5,0
5,6
5,8
6,5
Motor
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?