Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)

<b>Silnik poprzecznie, V6, dwie turbosprężarki i napęd 4x4. Cóż za szalona konfiguracja!</b>
<b>Silnik poprzecznie, V6, dwie turbosprężarki i napęd 4x4. Cóż za szalona konfiguracja!</b>Motor
Wyposażenie wszystkich wersji było bardzo bogate, łącznie z klimatyzacją automatyczną. Obecność skrzyni manualnej nie spodobała się potencjalnym klientom.
Wyposażenie wszystkich wersji było bardzo bogate, łącznie z klimatyzacją automatyczną. Obecność skrzyni manualnej nie spodobała się potencjalnym klientom.Motor

Zobacz również:

    To niezwykły samochód, ale do codziennej jazdy raczej nie da się go polecić

    Renault Safrane Biturbo (1994-1996)

    W modelu Vel Satis nie było już wersji z turbo i napędem 4x4.
    W modelu Vel Satis nie było już wersji z turbo i napędem 4x4.Renault
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)Motor
    Silnik poprzecznie, V6, dwie turbosprężarki i napęd 4x4. Cóż za szalona konfiguracja!
    Silnik poprzecznie, V6, dwie turbosprężarki i napęd 4x4. Cóż za szalona konfiguracja!Motor
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)Motor
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)
    Używane Renault Safrane Biturbo (1994-1996)Motor
    Rdza – póki atakuje wydech, nie jest jeszcze tak źle. Gorzej, że przenosi się też na nadwozie.
    Rdza – póki atakuje wydech, nie jest jeszcze tak źle. Gorzej, że przenosi się też na nadwozie.Motor
    Układ podwójnego doładowania został opracowany przez firmy Hartge i Irmscher.
    Układ podwójnego doładowania został opracowany przez firmy Hartge i Irmscher.Motor
    Safrane Biturbo to wygodna limuzyna. Sportowych akcentów nie przewidziano.
    Safrane Biturbo to wygodna limuzyna. Sportowych akcentów nie przewidziano.Motor
    Niezwykle wygodne fotele z elektryczną regulacją. Do wyboru była skóra i plusz.
    Niezwykle wygodne fotele z elektryczną regulacją. Do wyboru była skóra i plusz.Motor
    Włącznik centralnej blokady: niestety przy skręcie nie wyłączała się samoczynnie.
    Włącznik centralnej blokady: niestety przy skręcie nie wyłączała się samoczynnie.Motor
    Przyciskami przy dźwigni biegów reguluje się wysokość i twardość zawieszenia.
    Przyciskami przy dźwigni biegów reguluje się wysokość i twardość zawieszenia.Motor
    Wyposażenie wszystkich wersji było bardzo bogate, łącznie z klimatyzacją automatyczną. Obecność skrzyni manualnej nie spodobała się potencjalnym klientom.
    Wyposażenie wszystkich wersji było bardzo bogate, łącznie z klimatyzacją automatyczną. Obecność skrzyni manualnej nie spodobała się potencjalnym klientom.Motor
    Wskaźnik ciśnienia oleju – rzecz praktycznie już niespotykana w nowoczesnych samochodach.
    Wskaźnik ciśnienia oleju – rzecz praktycznie już niespotykana w nowoczesnych samochodach.Motor

    Renault Safrane Biturbo - podsumowanie

    Rywale z Francji i Niemiec

    Audi S4 miało 5-cylindrowy silnik turbodoładowany i napęd na 4 koła quattro.
    Audi S4 miało 5-cylindrowy silnik turbodoładowany i napęd na 4 koła quattro.Audi
    Citroen XM: zawieszenie hydropneumatyczne, ale napęd przedni. Silnik 3.0 V6.
    Citroen XM: zawieszenie hydropneumatyczne, ale napęd przedni. Silnik 3.0 V6.Citroen
    • Awarie skrzyni biegów - w szczególności szkodziła jej jazda z włączoną blokadą międzyosiową, ale i bez tego nie była trwała.
    • Usterki zawieszenia pneumatycznego - jego elementy są bardzo trudne do dostania.
    • Zużycie układu turbosprężarek.
    • Rdza na wydechu i nadwoziu.
    • Awarie elektroniki.

    Dane techniczne, osiągi: Renault Safrane Biturbo (1994-1996)

     
    Renault Safrane Biturbo
    Silnik
    benz. biturbo
    Pojemność skokowa
    2963 cm3
    Układ cyl./zawory
    V6/12
    Moc maksymalna
    262 KM
    Maks. moment obr.
    365 Nm
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    252 km/h
    Przysp. 0-100 km/h
    7,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    12,9