Używane Porsche Boxster (986)

Nadwozie 986 jest zdecydowanie bardziej sztywne niż 911 (996) Cabrio. Bardzo dobrze zabezpieczono je przed korozją.
Nadwozie 986 jest zdecydowanie bardziej sztywne niż 911 (996) Cabrio. Bardzo dobrze zabezpieczono je przed korozją. Motor
Linie tablicy przyrządów przypominają te z 911 (996), jakość wykończenia jest bardzo dobra, a ergonomia stoi na wysokim poziomie. Kabina jest oczywiście dwuosobowa, ale nie tak klaustrofobiczna jak w wielu innych roadsterach. Automatyczne skrzynie Tiptronic są trwałe, ale niestety dosyć powolne.
Linie tablicy przyrządów przypominają te z 911 (996), jakość wykończenia jest bardzo dobra, a ergonomia stoi na wysokim poziomie. Kabina jest oczywiście dwuosobowa, ale nie tak klaustrofobiczna jak w wielu innych roadsterach. Automatyczne skrzynie Tiptronic są trwałe, ale niestety dosyć powolne.
Fotele nie wyglądają na mocno wyprofilowane, ale świetnie trzymają, a do tego są wygodne.
Fotele nie wyglądają na mocno wyprofilowane, ale świetnie trzymają, a do tego są wygodne.Motor
Porsche Boxster
Porsche BoxsterMotor
[1] To niedroga do usunięcia usterka, ale kłopotliwa – urywają się aluminiowe cięgna klamek. [2] Komplet tarcz i klocków do wersji 2.5 kosztuje 1,3 tys. zł, do odmiany 3.2 S – dwa razy więcej. [3] Trwałość jednostek napędowych jest mocno ograniczona, dostęp do nich lepszy niż w 911.
[1] To niedroga do usunięcia usterka, ale kłopotliwa – urywają się aluminiowe cięgna klamek. [2] Komplet tarcz i klocków do wersji 2.5 kosztuje 1,3 tys. zł, do odmiany 3.2 S – dwa razy więcej. [3] Trwałość jednostek napędowych jest mocno ograniczona, dostęp do nich lepszy niż w 911.
Oba bagażniki mieszczą w sumie 260 l. Uwaga na wycieki ze zbiorniczków płynu chłodniczego.
Oba bagażniki mieszczą w sumie 260 l. Uwaga na wycieki ze zbiorniczków płynu chłodniczego.

Porsche Boxster (986): dane techniczne i osiągi

 
2.5
2.7
3.2 s
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
2480 cm3
2687 cm3
3179 cm3
Układ cylindrów/zawory
B6/24V
B6/24V
B6/24V
Moc maksymalna
204 KM/6000
220 KM/6400
252 KM/6250
Maksymalny moment obrotowy
245 Nm/4500
260 Nm/4750
305 Nm/4500
Osiągi (dane producenta)     
Prędkość maksymalna
240 km/h
250 km/h
260 km/h
Przysp. 0-100 km/h
6,9 s
6,6 s
5,9 s
Średnie zużycie paliwa
9,5 l/100 km
9,9 l/100 km
10,8 l/100 km

PORSCHE BOXSTER (986): HISTORIA MODELU

Porsche Boxster
Porsche BoxsterPorsche

UŻYWANE PORSCHE BOXSTER (986): TYPOWE USTERKI

  • Problemy z geometrią zawieszenia w powypadkowych autach.
  • Zużycie jednostek napędowych. Ich trwałość to ok. 200-250 tys. km.
  • Łańcuszki rozrządu oraz ślizgi pomiędzy wałkami w silnikach 2,5-litrowych rzadko kiedy wytrzymują więcej niż 120 tys. km przebiegu.
  • Drążki kierownicze nie są trwałe, kosztują ok. 200 zł za sztukę.
  • Zużyte łożysko wałka pośredniego może generować opiłki.
Część elementów dachu pochodzi od BMW. Mechanizmy zawodzą szczególnie często w autach powypadkowych.
Część elementów dachu pochodzi od BMW. Mechanizmy zawodzą szczególnie często w autach powypadkowych.Motor

UŻYWANE PORSCHE BOXSTER (986): PODSUMOWANIE

Porsche Boxster
Porsche BoxsterMotor

Porsche Boxster (986)

Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor
Porsche Boxster (986)
Porsche Boxster (986) Motor