Używane Mitsubishi Pajero III (2000-2006)

Najpopularniejszy silnik Diesla 3.2 DID czasem daje się kierowcom we znaki awariami pompy wtryskowej.
Najpopularniejszy silnik Diesla 3.2 DID czasem daje się kierowcom we znaki awariami pompy wtryskowej.Motor
Wnętrze przypomina, że to elegancki SUV, a nie twarda terenówka. Polecamy wersje ze skórzaną tapicerką - jest trwała i estetyczna, łatwo można ją czyścić.
Wnętrze przypomina, że to elegancki SUV, a nie twarda terenówka. Polecamy wersje ze skórzaną tapicerką - jest trwała i estetyczna, łatwo można ją czyścić.Motor

Mitsubishi Pajero III (2000-2006)

Pajero II były dostępne z dieslami 2.5 i 2.8 oraz benzynowym V6 (3,5 l).
Pajero II były dostępne z dieslami 2.5 i 2.8 oraz benzynowym V6 (3,5 l).Motor
Aktualne Pajero IV ma silnik 3.2 DID lub benzynowy 3.8.
Aktualne Pajero IV ma silnik 3.2 DID lub benzynowy 3.8.Motor
Wersja trzydrzwiowa wcale nie jest taka mała. Ma rozstaw osi równy 254 cm (5d: 278 cm), a jej bagażnik zmieści 310 l. Zdarzają się trzy- drzwiowe wersje "heavy duty" - bez poszerzeń i z prostym dieslem 2.5 TD 116 KM.
Wersja trzydrzwiowa wcale nie jest taka mała. Ma rozstaw osi równy 254 cm (5d: 278 cm), a jej bagażnik zmieści 310 l. Zdarzają się trzy- drzwiowe wersje "heavy duty" - bez poszerzeń i z prostym dieslem 2.5 TD 116 KM.Motor
Najpopularniejszy silnik Diesla 3.2 DID czasem daje się kierowcom we znaki awariami pompy wtryskowej.
Najpopularniejszy silnik Diesla 3.2 DID czasem daje się kierowcom we znaki awariami pompy wtryskowej.Motor
Wnętrze przypomina, że to elegancki SUV, a nie twarda terenówka. Polecamy wersje ze skórzaną tapicerką - jest trwała i estetyczna, łatwo można ją czyścić.
Wnętrze przypomina, że to elegancki SUV, a nie twarda terenówka. Polecamy wersje ze skórzaną tapicerką - jest trwała i estetyczna, łatwo można ją czyścić.Motor
Prawą dźwignią wybieramy rodzaj napędu. Tryb 2H oznacza napęd tylny.
Prawą dźwignią wybieramy rodzaj napędu. Tryb 2H oznacza napęd tylny.Motor
Opcjonalny trzeci rząd siedzeń należy do bardzo niewygodnych. Trudno się tu dostać.
Opcjonalny trzeci rząd siedzeń należy do bardzo niewygodnych. Trudno się tu dostać.Motor
Za otwieranymi na prawo drzwiami kryje się bagażnik o pojemności 480 litrów.
Za otwieranymi na prawo drzwiami kryje się bagażnik o pojemności 480 litrów.Motor
  • Hałasujący rozrząd - winne są tzw. ślizgi łańcucha. Problem dotyczy silnika 3.2 DID.
  • Usterki nastawnika lub czujników w pompie wtryskowej - to także problem wersji diesel, usunięcie bywa kosztowne.
  • Awarie skrzyń INVECS.
  • Zarastające kamieniem chłodnice, brudne przepustnice w 3.5 GDI.
  • Rdza - dotyczy tylko aut użytkowanych w terenie.
  • Benzynowej wersji 3.8 V6 z rynku amerykańskiego. Dobrze współpracuje z LPG.
  • Aut ze skórzaną tapicerką - jest wysokiej jakości.
  • Pod kątem jazdy w terenie - wersji trzydrzwiowej. Łatwiej pokonuje krótkie nierówności.
  • Diesli 3.2 DID bez dokumentacji przebiegu - awarie układu paliwowego są w nich bardzo prawdopodobne.
  • Wersji 3.5 GDI, która nie nadaje się do zainstalowania LPG.
  • Odmiany Sport - to proste auto robocze.

Dane techniczne: Mitsubishi Pajero III (2000-2006)

Wersja
3.5 GDI
3.8 V6
2.5 TD
3.2 DID
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
3497 cm3
3800 cm3
2477 cm3
3200 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
V6/24
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
202 KM
218 KM
116 KM
165 KM
Maks. moment obrotowy
318 Nm
336 Nm
255 Nm
373 Nm
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
190 km/h
190 km/h
145 km/h
170 km/h
Przysp. 0-100 km/h
10,0 s
11,0 s
18,5 s
11,5 s
Średnie zużycie paliwa
w l/100 km
12,8
12,4
10,6
9,3