Używane: Fiat Multipla, Honda FR-V

Motor
Lepiej skupić się na jeździe niż na patrzeniu na deskę rozdzielczą. I tak nie sposób się w niej zorientować.
Lepiej skupić się na jeździe niż na patrzeniu na deskę rozdzielczą. I tak nie sposób się w niej zorientować.Motor
Uporządkowana i ładna, a przy tym lepiej wykończona: deska Hondy wygląda jak z auta premium.
Uporządkowana i ładna, a przy tym lepiej wykończona: deska Hondy wygląda jak z auta premium.Motor

Zobacz również:

    Fiat Multipla FL (2004-2010)

    Multipla nie bazuje na żadnym innym modelu Fiata – to samochód opracowany od zera. Mimo to, zaopatrzenie w części jest zupełnie dobre, a ceny – realistyczne. Kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym do 1.9 JTD kosztuje 2100 zł, zestaw rozrządu – 400 zł.
    Multipla nie bazuje na żadnym innym modelu Fiata – to samochód opracowany od zera. Mimo to, zaopatrzenie w części jest zupełnie dobre, a ceny – realistyczne. Kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym do 1.9 JTD kosztuje 2100 zł, zestaw rozrządu – 400 zł.Motor
    • duża szerokość wnętrza,
    • bardzo atrakcyjne ceny na rynku wtórnym,
    • udany diesel 1.9 JTD
    • nie da się schować foteli w podłogę,
    • kierownica się łuszczy,
    • na tablicy przyrządów panuje chaos.
    Każdy pasażer ma pas trzypunktowy. Ręczny: po lewej od kierowcy.
    Każdy pasażer ma pas trzypunktowy. Ręczny: po lewej od kierowcy.Motor
    W złożonym fotelu centralnym znajdują się uchwyty na kubki.
    W złożonym fotelu centralnym znajdują się uchwyty na kubki.Motor
    Bagażnik ma od 430 do 1900 litrów. Środkowe fotele z przodu i z tyłu można złożyć, uzyskując podłokietniki.
    Bagażnik ma od 430 do 1900 litrów. Środkowe fotele z przodu i z tyłu można złożyć, uzyskując podłokietniki.Motor

    Dane techniczne: Fiat Multipla FL (2004-2010)

    Polecany silnik
    1.9 JTD
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1910 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/8
    Moc maksymalna
    115 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    205 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    176 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,2 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,4

    Honda FR-V (2004-2009)

    Podobnie jak Fiat, także Honda nie jest pochodną innego, popularniejszego modelu. Skutek? Słabe zaopatrzenie w części zamienne. A jeśli już są dostępne, kosztują sporo, np. zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym za... 4300 zł!
    Podobnie jak Fiat, także Honda nie jest pochodną innego, popularniejszego modelu. Skutek? Słabe zaopatrzenie w części zamienne. A jeśli już są dostępne, kosztują sporo, np. zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym za... 4300 zł!Motor
    • świetny diesel,
    • wyjątkowo przemyślny system składania foteli,
    • wysoka niezawodność i jakość wykończenia.
    • niemiłosiernie wysokie ceny na tle rywali,
    • słabe zaopatrzenie w części zamienne,
    • wysoka akcyza (2.2).
    Z przodu trzem osobom będzie niewygodnie, środkowy fotel jest za wąski.
    Z przodu trzem osobom będzie niewygodnie, środkowy fotel jest za wąski.Motor
    Pod centralnym fotelem z przodu kryje się mały schowek.
    Pod centralnym fotelem z przodu kryje się mały schowek.Motor
    Rewelacja – nie trzeba niczego wymontowywać, fotele wystarczy schować w podłogę.
    Rewelacja – nie trzeba niczego wymontowywać, fotele wystarczy schować w podłogę.Motor

    Dane techniczne: Honda FR-V (2004-2009)

    Polecany silnik
    2.2 i-CTDi
    Silnik
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    2204 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    140 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    340 Nm
    Osiągi     
    Prędkość maksymalna
    187 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,3 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    6,4

    Werdykt

    Tym autem naprawdę da się pojechać w sześć osób (choć bez wygód). Do zwycięstwa przyczyniły się też atrakcyjne ceny rynkowe i szeroki wybór części.
    Tym autem naprawdę da się pojechać w sześć osób (choć bez wygód). Do zwycięstwa przyczyniły się też atrakcyjne ceny rynkowe i szeroki wybór części.Motor
    Jej mocne strony to dynamiczny diesel, niezawodność i przemyślny system składania foteli. Jednak kosztuje krocie i jest bardzo słabo zaopatrzona w zamienniki.
    Jej mocne strony to dynamiczny diesel, niezawodność i przemyślny system składania foteli. Jednak kosztuje krocie i jest bardzo słabo zaopatrzona w zamienniki.Motor