Używane: Fiat Multipla, Honda FR-V

Motor
Lepiej skupić się na jeździe niż na patrzeniu na deskę rozdzielczą. I tak nie sposób się w niej zorientować.
Lepiej skupić się na jeździe niż na patrzeniu na deskę rozdzielczą. I tak nie sposób się w niej zorientować.Motor
Uporządkowana i ładna, a przy tym lepiej wykończona: deska Hondy wygląda jak z auta premium.
Uporządkowana i ładna, a przy tym lepiej wykończona: deska Hondy wygląda jak z auta premium.Motor

Fiat Multipla FL (2004-2010)

Multipla nie bazuje na żadnym innym modelu Fiata – to samochód opracowany od zera. Mimo to, zaopatrzenie w części jest zupełnie dobre, a ceny – realistyczne. Kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym do 1.9 JTD kosztuje 2100 zł, zestaw rozrządu – 400 zł.
Multipla nie bazuje na żadnym innym modelu Fiata – to samochód opracowany od zera. Mimo to, zaopatrzenie w części jest zupełnie dobre, a ceny – realistyczne. Kompletne sprzęgło z kołem dwumasowym do 1.9 JTD kosztuje 2100 zł, zestaw rozrządu – 400 zł.Motor
  • duża szerokość wnętrza,
  • bardzo atrakcyjne ceny na rynku wtórnym,
  • udany diesel 1.9 JTD
  • nie da się schować foteli w podłogę,
  • kierownica się łuszczy,
  • na tablicy przyrządów panuje chaos.
Każdy pasażer ma pas trzypunktowy. Ręczny: po lewej od kierowcy.
Każdy pasażer ma pas trzypunktowy. Ręczny: po lewej od kierowcy.Motor
W złożonym fotelu centralnym znajdują się uchwyty na kubki.
W złożonym fotelu centralnym znajdują się uchwyty na kubki.Motor
Bagażnik ma od 430 do 1900 litrów. Środkowe fotele z przodu i z tyłu można złożyć, uzyskując podłokietniki.
Bagażnik ma od 430 do 1900 litrów. Środkowe fotele z przodu i z tyłu można złożyć, uzyskując podłokietniki.Motor

Dane techniczne: Fiat Multipla FL (2004-2010)

Polecany silnik
1.9 JTD
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1910 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/8
Moc maksymalna
115 KM
Maksymalny moment obrotowy
205 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
176 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,4

Honda FR-V (2004-2009)

Podobnie jak Fiat, także Honda nie jest pochodną innego, popularniejszego modelu. Skutek? Słabe zaopatrzenie w części zamienne. A jeśli już są dostępne, kosztują sporo, np. zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym za... 4300 zł!
Podobnie jak Fiat, także Honda nie jest pochodną innego, popularniejszego modelu. Skutek? Słabe zaopatrzenie w części zamienne. A jeśli już są dostępne, kosztują sporo, np. zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym za... 4300 zł!Motor
  • świetny diesel,
  • wyjątkowo przemyślny system składania foteli,
  • wysoka niezawodność i jakość wykończenia.
  • niemiłosiernie wysokie ceny na tle rywali,
  • słabe zaopatrzenie w części zamienne,
  • wysoka akcyza (2.2).
Z przodu trzem osobom będzie niewygodnie, środkowy fotel jest za wąski.
Z przodu trzem osobom będzie niewygodnie, środkowy fotel jest za wąski.Motor
Pod centralnym fotelem z przodu kryje się mały schowek.
Pod centralnym fotelem z przodu kryje się mały schowek.Motor
Rewelacja – nie trzeba niczego wymontowywać, fotele wystarczy schować w podłogę.
Rewelacja – nie trzeba niczego wymontowywać, fotele wystarczy schować w podłogę.Motor

Dane techniczne: Honda FR-V (2004-2009)

Polecany silnik
2.2 i-CTDi
Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
2204 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
140 KM
Maksymalny moment obrotowy
340 Nm
Osiągi     
Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
6,4

Werdykt

Tym autem naprawdę da się pojechać w sześć osób (choć bez wygód). Do zwycięstwa przyczyniły się też atrakcyjne ceny rynkowe i szeroki wybór części.
Tym autem naprawdę da się pojechać w sześć osób (choć bez wygód). Do zwycięstwa przyczyniły się też atrakcyjne ceny rynkowe i szeroki wybór części.Motor
Jej mocne strony to dynamiczny diesel, niezawodność i przemyślny system składania foteli. Jednak kosztuje krocie i jest bardzo słabo zaopatrzona w zamienniki.
Jej mocne strony to dynamiczny diesel, niezawodność i przemyślny system składania foteli. Jednak kosztuje krocie i jest bardzo słabo zaopatrzona w zamienniki.Motor