Używane: Fiat Croma II, Opel Vectra C

Fiat Croma II i Opel Vectra C mają różne nadwozia, ale wspólne geny.
Fiat Croma II i Opel Vectra C mają różne nadwozia, ale wspólne geny.Motor
Za kierownicą Cromy II jest ponadprzeciętnie dużo miejsca. Jakość materiałów i montażu jest najwyższa w całej gamie Fiata, a wyposażenie wszystkich wersji – kompletne.
Za kierownicą Cromy II jest ponadprzeciętnie dużo miejsca. Jakość materiałów i montażu jest najwyższa w całej gamie Fiata, a wyposażenie wszystkich wersji – kompletne.Motor
Wnętrze Vectry jest obszerne, ale i tak nie może równać się z tym, którym dysponuje Croma. Jakość wykonania – na podobnym poziomie. Wyposażenie – bardziej niż w Cromie – zależy od wersji.
Wnętrze Vectry jest obszerne, ale i tak nie może równać się z tym, którym dysponuje Croma. Jakość wykonania – na podobnym poziomie. Wyposażenie – bardziej niż w Cromie – zależy od wersji.Motor

Zobacz również:

    Fiat Croma II (2005-2010)

    Najlepszym wyborem do Cromy jest silnik 1.9 M-jet 120 lub 150 KM.
    Najlepszym wyborem do Cromy jest silnik 1.9 M-jet 120 lub 150 KM.Motor
    • Szybko przepalają się żarówki. Szwankuje także alternator.
    • Szybko zużywa się przednie zawieszenie. Wahacze nie podlegają regeneracji.
    • Po 150 tys. km w dieslach rozszczelniają się kolektory ssące. Może także dojść do uszkodzenia systemu klap, które kierują przepływem powietrza.
    • W wersjach benzynowych 2.2 w dolocie zbiera się osad.
    • Przestronne wnętrze.
    • Niskie ceny.
    • Świetne diesle.
    • Bogate wyposażenie.
    • Trudności z powtórną odsprzedażą.
    • Kontrowersyjna stylizacja nadwozia.

    Fiat Croma II: orientacyjne ceny rynkowe

    Model
    2010
    2009
    2008
    2007
    2006
    2005
    1.9 JTD 120 KM
    34 000 zł
    27 000 zł
    26 000 zł
    24 000 zł
    22 000 zł
    20 000 zł
    1.9 JTD 150 KM
    43 000 zł
    39 000 zł
    35 000 zł
    30 000 zł
    26 000 zł
    23 000 zł

    Dane techniczne: Fiat Croma II (2005-2010)

    Wersja
    1.8 16V
    1.9 M-Jet
    1.9 M-Jet
    1.9 M-Jet
    Silnik
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1796 cm3
    1910 cm3
    1910 cm3
    2387 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/8
    R4/16
    R5/20
    Moc maksymalna
    140 KM
    120 KM
    150 KM
    200 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    175 Nm
    280 Nm
    320 Nm
    400 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    206 km/h
    195 km/h
    210 km/h
    216 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,2 s
    11,3 s
    9,6 s
    8,5 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,5
    6,0
    6,5
    7,2

    Opel Vectra C (2002-2008)

    Do Vectry polecamy silniki czterocylindrowe (1.8 16V lub 1.9 CDTI).
    Do Vectry polecamy silniki czterocylindrowe (1.8 16V lub 1.9 CDTI).Motor
    • W starych dieslach 2.0 DTI oraz 2.2 DTI rozszczelnia się układ wtryskowy.
    • Szybko zużywa się zawieszenie. Tak jak w Cromie, wahacze nie podlegają regeneracji.
    • Po 150 tys. km w dieslach CDTI rozszczelniają się kolektor ssące (tak jak w Cromie).
    • Fatalne diesle 3.0 V6. Wypalają się w nich tłoki, pojawiają się problemy z głowicami.
    • Duży wybór.
    • Stabilna pozycja na rynku.
    • Przestronne wnętrze.
    • Szerokie zaplecze części.
    • Drobne awarie elektroniki.
    • Awaryjne zawieszenie.
    • Przecięne turbodiesle 2.0 DTI oraz 2.2 DTI.

    Opel Vectra C: orientacyjne ceny rynkowe

    Model
    2008
    2007
    2006
    2005
    2004
    2003
    2002
    1.8 16V
    27 000 zł
    24 000 zł
    22 000 zł
    19 000 zł
    16 000 zł
    14 000 zł
    12 000 zł
    diesel*
    37 000 zł
    33 000 zł
    29 000 zł
    26 000 zł
    23 000 zł
    19 000 zł
    14 000 zł
    *do 2005 r.: 2.2 DTI, po 2005 r.: 1.9 CDTI

    Dane techniczne: Opel Vectra C (2002-2008)

    Wersja
    1.8
    2.0 DTI
    1.9 CDTI
    1.9 CDTI
    Silnik
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1796 cm3
    1995 cm3
    1910 cm3
    1910 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/8
    R4/8
    R4/8
    Moc maksymalna
    122 KM
    101 KM
    120 KM
    150 KM
    Maksymalny moment obrotowy
    167 Nm
    230 Nm
    280 Nm
    320 Nm
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    203 km/h
    192 km/h
    200 km/h
    217 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s
    13,0 s
    11,5 s
    9,8 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km
    7,7
    5,9
    5,7
    5,8