Używane BMW X3 F25 (2010-)

Druga generacja X3 to typowy SUV klasy średniej. Ma długość 465 cm i rozstaw osi 281 cm. To wymiary między serią 3 a 5.
Druga generacja X3 to typowy SUV klasy średniej. Ma długość 465 cm i rozstaw osi 281 cm. To wymiary między serią 3 a 5.Motor
Na zdjęciach występuje auto stosunkowo nowe, ale na tablicy przyrządów samochodu z przebiegiem 160 000 km też nie znaleźliśmy istotnych śladów zużycia z wyjątkiem wytartej warstwy ochronnej na ekranie centralnym.
Na zdjęciach występuje auto stosunkowo nowe, ale na tablicy przyrządów samochodu z przebiegiem 160 000 km też nie znaleźliśmy istotnych śladów zużycia z wyjątkiem wytartej warstwy ochronnej na ekranie centralnym.Motor
[1] Fotele w najczęściej spotykanych wersjach są skórzane, ale z ręczną regulacją. Na zdjęciu: wersja komfortowa z rozsuwanym siedziskiem, dodatkowo profilowanym oparciem i pamięcią ustawienia. [2] Szerokością wnętrza X3 dorównuje klasowemu liderowi (Hondzie CR-V), przestrzenią na nogi ustępuje mu o znikome wartości.
[1] Fotele w najczęściej spotykanych wersjach są skórzane, ale z ręczną regulacją. Na zdjęciu: wersja komfortowa z rozsuwanym siedziskiem, dodatkowo profilowanym oparciem i pamięcią ustawienia. [2] Szerokością wnętrza X3 dorównuje klasowemu liderowi (Hondzie CR-V), przestrzenią na nogi ustępuje mu o znikome wartości.Motor
[1] Przyciski na kierownicy po lewej stronie obsługują tempomat. [2] Skrzynię automatyczną wyposażono w manetki. [3] Pasażerowie z tyłu mogą tylko otworzyć lub zamknąć nawiew, temperatury nie zmienią.
[1] Przyciski na kierownicy po lewej stronie obsługują tempomat. [2] Skrzynię automatyczną wyposażono w manetki. [3] Pasażerowie z tyłu mogą tylko otworzyć lub zamknąć nawiew, temperatury nie zmienią.Motor
550-1660 l: fantastyczny wynik. Również wykończenie zasługuje na wysoką ocenę. Roleta waży wyjątkowo mało i łatwo ją wyjąć.
550-1660 l: fantastyczny wynik. Również wykończenie zasługuje na wysoką ocenę. Roleta waży wyjątkowo mało i łatwo ją wyjąć.Motor
[1] Kanapa dzielona na trzy części: każdą można złożyć osobno. [2] Uniesienie podłogi bagażnika otwiera dostęp do akumulatora.
[1] Kanapa dzielona na trzy części: każdą można złożyć osobno. [2] Uniesienie podłogi bagażnika otwiera dostęp do akumulatora.Motor
Niskoprofilowe opony i duże felgi przekreślają użyteczność X3 w terenie, jednak gdy chodzi o jazdę po śniegu, xDrive daje sobie radę.
Niskoprofilowe opony i duże felgi przekreślają użyteczność X3 w terenie, jednak gdy chodzi o jazdę po śniegu, xDrive daje sobie radę.Motor

BMW X3 F25 (2010-): dane techniczne i osiągi

 
20i
28i
35i
18d
20d
30d
35d
Silnik
benzynowy, turbo
benzynowy, turbo
benzynowy, biturbo
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1997 cm3
1997 cm3
2979 cm3
1995 cm3
1995 cm3
2993 cm3
2993 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R4/16
R6/24
R6/24
Moc maksymalna
194 KM
245 KM
306 KM
143 KM
184 KM
258 KM
313 KM
aksymalny moment obrotowy
270 Nm
350 Nm
400 Nm
360 Nm
380 Nm
560 Nm
630 Nm
Osiągi (dane producenta)
Prędkość maksymalna
210 km/h
230 km/h
245 km/h
195 km/h
210 km/h
230 km/h
244 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
6,7 s
5,7 s
9,9 s
8,5 s
6,2 s
5,8 s
Średnie zużycie paliwa
7,0 l/100 km
7,9 l/100 km
8,8 l/100 km
5,1 l/100 km
5,6 l/100 km
6,0 l/100 km
6,1 l/100 km

BMW X3: HISTORIA MODELU

X3 F25 po liftingu - model aktualnie produkowany.
X3 F25 po liftingu - model aktualnie produkowany.Motor

UŻYWANE BMW X3 F25 (2010-): WYPOSAŻENIE

[1] Uwaga: wcale nie wszystkie auta mają klimatyzację automatyczną (ale większość). Panel klimatyzacji dwustrefowej jest łatwy w obsłudze i może jeszcze mieć przełączniki podgrzewania foteli. [2] Nawet w wersji 20d można trafić na egzemplarze z kołami 19-calowymi. Odradzamy.
[1] Uwaga: wcale nie wszystkie auta mają klimatyzację automatyczną (ale większość). Panel klimatyzacji dwustrefowej jest łatwy w obsłudze i może jeszcze mieć przełączniki podgrzewania foteli. [2] Nawet w wersji 20d można trafić na egzemplarze z kołami 19-calowymi. Odradzamy. Motor
Z ośmiobiegowym "automatem" X3 pali mniej niż z sześciobiegową skrzynią manualną. Kontroler iDrive można obracać, wciskać lub pochylać. Działa całkiem intuicyjnie.
Z ośmiobiegowym "automatem" X3 pali mniej niż z sześciobiegową skrzynią manualną. Kontroler iDrive można obracać, wciskać lub pochylać. Działa całkiem intuicyjnie.Motor
  • wszelkich wersji sześciocylindrowych - nie ma wśród nich żadnych niewartych polecenia
  • samochodów z ważnym jeszcze kontraktem serwisowym, czyli darmowymi przeglądami
  • egzemplarzy oferowanych przez dealerów BMW (również w ramach Premium Selection)
  • samochodów i z najbogatszym, i z najuboższym wyposażeniem - oba "ekstrema" spowodują trudność przy odsprzedaży
  • benzynowej wersji 2.0 Turbo o mocy 245 KM - ma fabryczny problem ze smarowaniem
  • stukanie z przekładni kierowniczej: problem powraca nawet po wymianie tego podzespołu w ramach gwarancji
  • niedostateczne smarowanie w silniku 2.0 Turbo 245 KM: to zapewne wada pompy olejowej, efektem jest przyspieszenie zużycia turbosprężarki i pojawienie się zużycia oleju
  • we wczesnych dieslach 2.0 zdarzają się przypadki zgrzytania z rozrządu, nie są jednak bardzo częste
  • nie działa siłownik otwierania klapy bagażnika
  • niska trwałość ekranu centralnego, szybko pojawiają się na nim głębokie zarysowania
  • zaciera się cięgno sterowania łopatkami w turbinie
[1] BENZYNOWY SILNIK 2.0 TURBO: uwaga na przypadki "niewydolności" pompy olejowej. Problem dotyczy wersji 245 KM. [2] PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA: szczególnie mało trwały element, wiele aut ma już drugą (wymienioną na gwarancji).
[1] BENZYNOWY SILNIK 2.0 TURBO: uwaga na przypadki "niewydolności" pompy olejowej. Problem dotyczy wersji 245 KM. [2] PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA: szczególnie mało trwały element, wiele aut ma już drugą (wymienioną na gwarancji).Motor
Rankingi niezawodnościGTÜ: X3 oceniono przeciętnie. Auta w wieku do 5 lat mają indeks awaryjności wynoszący 20, przy średniej wartości wynoszącej 20,66. TÜV: W większości kategorii X3 zebrało dobre lub akceptowalne noty, fatalnie oceniono tylko układ hamulcowy i zużycie oleju przez silniki. DEKRA: Dla odmiany Dekra dobrze ocenia hamulce, ale wspomina na pierwszym miejscu o zbyt szybkim zużyciu układu kierowniczego.

UŻYWANE BMW X3 F25 (2010-): CENY, SYTUACJA RYNKOWA

BMW X3 F25 (2010-): orientacyjne ceny rynkowe

MODEL
2014
2013
2012
2011
20i
115 000-200 000 zł
100 000-160 000 zł
80 000-140 000 zł
75 000-120 000 zł
20d
120 000-200 000 zł
100 000-150 000 zł
80 000-130 000 zł
75 000-110 000 zł
30d
170 000-260 000 zł
145 000 zł
125 000 zł
-

UŻYWANE BMW X3 F25 (2010-): PODSUMOWANIE

BMW X3 F25 (2010-)

BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor
BMW X3 F25 (2010-)
BMW X3 F25 (2010-)Motor